Nyt ompi ensimmäinen pidempi reissu takana päin ja ihan turhaan sitä taas stressasi asiaa etukäteen.
Meno- ja tulomatkat Pyry nukkui oikeen tyytyväisenä autossa, että se puoli meni oikeen kivuttomasti (ja se jännitti kaikkein eniten). Miehen paapan syntymäpäivillä Pyry hurmasi koko liki 60-päisen mummo ja pappa joukon
Kamalasti sai kehuja miten on kiltti ja rauhallinen ja tyytyväinen poika =) Oli toinen yhtä hymyä koko juhlan ajan vaikka nukkuikin vaan puolen tunnin pienen unet.
Mummu ja vaarikin oli onnesta soikeina kun pääsivät leikkimään Pyryn kanssa ihan kunnolla ajan kanssa. Mummu oli hurahtanut ja ostanut vaikka vallan minkälaista lelua Pyrylle ja sukulaiset kiikutti vaatepaketteja. Ihan kiva nuo vaate lahjat, niin ei tarvitse itse hermostua vaateostoksilla, minä kun en kamalasti nauti ostoksilla käynnistä.
Perjantaina käytiin kaupungilla etsimässä miule ja miehelle juhla tamineita, niin törmättiin kyllä uskomattoman tylyyn bussikuskiin
Yksi mummo jäin seisomaan käytävälle vaunupaikan viereen ja kuski tuli huutamaan minulle, että ei ota meitä enää koskaan kyytiin kun tukitaan koko käytävä :ashamed: Tosi kiva kun ei edes ollut meidän vika ettei porukka päässyt eteenpäin käytävällä, vaan sen mummon joka ei jostain syystä voinut mennä käytävällä eteenpäin paitsi vasta sitten kun kuski oli kiljunut miule :ashamed: Jäi tosi kiva ostoksilla käymis fiilis sen jälkeen :'( Pistin kyllä palautetta liikennelaitokselle ja olivat vastanneet, että laittavat palautteen eteenpäin kuskin esimiehelle ja ottavat myöhemin yhteyttä. Saa nähdä mikä ruljanssi tuosta sitten mahtaa sikiätä :\|
Meillä Pyry nukkui viime yönä sellaisia kahden tunnin pätkiä. Johtui kyllä varmaan siitä kun oli ne juhlat, niin tuli se ihmispaljous ja häly vielä uniinkin. Mutta ei tuo muutenkaan kovin pitkiä pätkiä nuku, pisin kerta on ollut 6h putkeen ja se ihme on tapahtunut tasan kerran
On sen verran nälkäinen pikku ukko meillä öisin, ettei pidemmät kun 3-4 tunnin unet tule usein kysymykseenkään. Ja miun yöunien uhallakin aiotaan aloittaa kiinteitä maistelemaan vasta lähempänä puolta vuotta (pääsee äiti vielä hepommalla sillä saralla
)
Ja vielä liivinsuojista. Mie vaihdan ne pääsääntöisesti kerran päivässä, ellei sitten satu tulemaan kamalaa maito tulvaa. Miula on käytössä kestosuojia, niin ei tartte pohtia rahanmenoa, sen kun heittää likaiset suojat vaippapyykin sekaaan =) Pari yötä olen koittanut nukkua ilman liivejä, mutta aikamoisesta maito lätäköstä ollaan välillä herätty, että varmaan saan vielä ihan surutta harrastella liivit päälä nukkumista, niin ärsyttävää kun se onkin.
En muista olenko maininnut, mutta Pyrylle ei tosiaan tullut sitten mitään oireita siitä rokotuksesta. Pikkusen väsyneempi oli, mutta ei muuta.
Kuukauden päästä sitten olisi tiedossa ensimmäinen junamatka ja sekös jo jännittää valmiiksi
tinde ja Pyry