Heipparallaa ja ihanaa, kun ootte täällä vieläkin
itse tulee vaan fb-maailmassa käytyä ja siellä olijoiden kuulumisia tietää, hauska lukea täältä tarkemmin niitäkin!
Meillä Otto on viihtynyt kovasti eskarissa ja hyvää palautetta ollaan saatu:heart: Itse kun pidän häntä jotenkin niin arkana, kun siskoon verrattuna todellakin on, itseasiassa varmasti molempiin siskoihinsa verrattuna, niin oli tosi kiva ja yllättävääkin saada hänestä sellaista palautetta. Sen tiesin jo ennen eskaria, että kavereita saa nopsaan ja niiden kanssa kyllä pärjää, mutta vieraat aikuiset on aina ollut Otolle "kova paikka", että miten niille uskaltaa puhua ym. Eskarissa heitä on yhteensä 7 poikaa ja leikkivät porukassa siellä sekä pelaavat sählyä. Kaverisynttärit meillä vasta tiistaina, kun Otto halusi pitää ne täällä uudessa uimahallissa, niin sinne sai varattua vasta tän vuoden puolelle ajan. Kaikki eskarin pojat on kutsuttu ja lisäks mun hyvien ystävien poikia ja 1 tyttö. Yhteensä 11 vierasta tulossa
Valvojiksi oon saanu onneks 3 mun ystävää, ei ihan yksin taitais pärjätä, ikähaarukka kun on 5-7v. vierailla. Otto odottaa kovasti synttäreitä. Viime vuonna pidettiin jo kaverisynttärit, kotona silloin ja kivasti meni, kun isosisko järjesti kaverinsa kanssa ohjelmaa
Sukulaisten kesken synttäreitä jo pariin otteeseen on juhlittu, niin sillä Otto jaksanut odottaa kaverisynttäreitä ja ehkä tuo joulukin helpotti odottavan aikaa ;D 6v. neuvolaan ollaan menossa vasta 10.1., hoikka ja pieni poika tuo meidänkin Otto on, niinku Kattinkan Ottokin
vaatteissa menee 116cm nyt.
Mä oon edelleen pääasiassa kotosalla, keikalla oon käyny vaihtelevasti, ehkä noin 4 keikkaa kk:ssa on keskiverto. Ihan sopii mulle tällainen elämänmeno tällä hetkellä. Martta on 1v9kk, pirteä ja toimelias pikkumuija:heart: Lotta taasen viidennellä luokalla, 11.5vee ja omat kuviot hänelläkin menossa, ei yhtään haittaa häntä vaikka äiti onkin pääasiassa kotona
ja kun mies tekee vuorotöitä, niin helpompaa hänenkin elämä on mun ollessa kotona, ei tarvi kahden työvuoroja yhteen sovitella. Huhtikuun alkuun olen hakenut hoitovapaata, mutta näillä näkymin luultavasti jatkan kotonaoloa sen jälkeenkin. Keikkatyömahdollisuus on kyllä tosi kiva, kun aika paljon tekee lisää kk-tienesteihin jo muutamankin keikkaa/kk
Nyt nukkumaan, ihanaa tätä vuotta ihan kaikille joulutähdille ja perheilleen :heart: mahtavaa, että olette olemassa!