Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

No niin.. Jatketaanpa eilisestä, kun jäi kesken. Teillä muilla siis lapset uhmaa ja meillä MINÄ. :LOL: . Noh, joskus Laurikin! Tänään on jo hyvä päivä minullakin. Oli hauskat synttärikekkerit, vaikka meno meinasi välillä yltyä, kun oli 6 kappaletta alle neljä vuotiaita + oma vauva yhtä aikaa äänessä. onneksi vältyttiin tapaturmilta ja sellaisilta! Sokerihumalainen Laurikin malttoi mennä nukkumaan pitkän taivuttelun jälkeen klo 22.00. Sitä ennen piti vielä tutkia monta kertaa uusia traktoreita, autoja ja junanradan osasia...

Danjuskalle piti jo eilen sanoa, että ymmärrän kyllä sen sinun kananmunaharmituksen. Meillähän kesällä kaatui Laurin pälle maitolasi ja sekin olisi voitu huolellisuudella estää, eikä aiheuttaa toiselle pahaa ihottumaa! Annoin muuten Laurille vähän munallista ( ;) ) kakkupohjaa ja heti sain näppylät aikaan poskiin ja reisiin. Eli allergioiden suhteen täälläkin tilanne ennallaan.

Ja minhinkähän vielä piti kommentoida.... Ainakin kiitos Unettomallekin muistutuksesta, ettei kaiken tarvitse olla "tiptop". Meillä ei toki olekaan ja siitähän meinasi se pahin stressi tulla.

Vauva nukahti sohvalle itsekseen! (tavallisesti siihen nukahtaa mies). Taidanpa kantaa tuon kääryleen sänkyyn ja mennä unille itsekin. Jos meistäkään ei enää mitään kuulu, niin

Ihanaa ja iloista joulua teille kinkkusiskot! Olette mielessäni! :heart:

T: Epeli- :xmas:
 
Paljon, paljon onnea Veera ja Sauli!!! :flower: :hug: :heart: :heart:

Viime yö meni taas silleen, että aamuyöstä Rasmus heräili 1h välein :| Itki, eikä vaan millään rauhottunu. Ens yöksi kyllä laitan supon. Pissa oli ok, kuten myös korvat.

Kiitos vielä tätäkin kautta kahveista Koivunkäpy :hug: :hug: Ja kiitos kaverilles, että kuskas ne tänne :) Vois mennä aamukahveet keittämään :p

Smirge:
Kiitos :hug:

Kiva, että Epeleillä meni juhlat hyvin =)

Me suunnataan huomenna aamusta äitille aamupuurolle :p Siellä sitten ollaan ja tädin luona varmaan kans, koko päivä. 25pvä mennään anopille, 26pvä mun isälle. Oon tainnut ne jo kertoakin :whistle:

Hyvää joulua kaikille, olette tärkeitä ja rakkaita jokaikinen! :xmas: :heart:

Mä varmaan vielä linjoilla pyörin huomisaamuun asti :D
 
minäpä toivotan kaikille joulua vasta sitten kunhan olen päässyt ulos ottamaan tuosta meidän takapihasta valokuvan, on nimittäin niin joulunen ettei tosikaan, tosin lunta sais olla 50cm lisää..

Mä meen TÄNÄÄN (joo ei voi oottaa ens viikkoon ) ostamaan olkkariin uuden maton.. meillä tehään vaan keskilattiankohennus :LOL: kinkun ängin uuniin, kuusi pitäs noutaa, imuroida ja tehä se hetelmä kakku, en jaksanu eilen tehä, iski totaali hyyty, kiitos kahden edellisen yön.. jotta en ajatellu vetää itteeni piippuun yhden joulun takia, riittää että kinkku on uunissa, laatikoita vaille valmis joulupöytä siis! :xmas:

Danjuskalle piti sanoo, että ei aina voi tajuta kaikkea, itse kun on tottunut tekemään kaiken maidottomana, niin sitten ei meinaa tajuta että joku muu voi tehdä toisin..

Unettomalle
kiitos spostista! ja tosiaan, mikäli ei vietä joulua kaapissa niin miksi se kaappi pitäisi siivota??

Smirge: ukko kysy tuleekos se teijän ukko kans, sillä huoli kun ilavuorossa on että se sun ukkos kuolis tääl tylsyyteen :LOL:

Peppi, maistuko kahffe??
 
Rasmus osaa seistä ilman tukea :'( :heart: Parina päivänä on seissy, eilen jo seisoi jotain 10 sekuntia, kuten myös just äsken :heart: Ja jätkällä tuli eilen 9kk ikää :heart: On se jo iso poika!! Ja niiiiin ihana :heart:
 
Onnea Rasmukselle uudesta taidosta! :flower:

Kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulua täältä toivottelen! :heart: :hug:

Me paistettiin kinkku jo eilen, ja sitten siivoilin kaikkia epämääräisiä tavarakasoja pois, muuten siivottiin jo perjantaina. Liian aikaisin ei viitsi, kun sitten ei enää yhtään näytä siistiltä jouluna. Välillä eilen meinasi minullekin iskeä joulustressiä, mutta yritän aina sellaisella hetkellä muistella joulua 2001, jolloin pääsin vain jouluaatoksi sairaalasta kotilomalle, meidän eka joulutähti syntyi sitten joulupäivänä. Ihan hyvä joulu sekin oli, vaikkei turhaa etukäteishössötystä ollutkaan. Aattoaamuna haettiin kuusi, mummu ja pappa siivosi vähän, lahjat oli sentään hankittu hyvissä ajoin. Ikävä oli vain lähteä takaisin illalla ja jättää perhe joulunviettoon. Mutta aatto nautittiin kuitenkin joulusta täysillä :)

Etukäteissuunnitelmista poiketen haetaan kuitenkin kuusi vasta tänään sisään, olohuoneen järjestys vaihdettiin jo illalla kuusiasentoon. Saapa nähdä, kuinka innokkaasti Elina osallistuu kuusenkoristeluun :)

Eilen lapset pääsivät ekaa kertaa luistelemaan, on sen verran pakkasta, että jää on saatu kuntoon. Neljä vanhinta olivat siellä isän kanssa, eivätkä
olisi millään malttaneet lähteä poiskaan, kun oli niin mukava luistella.

Nyt kutsuvat muut hommat, joten toivottelen vielä oikein mukavaa joulunaikaa teille kaikille! :hug:
 
Heippa hei!

Eihän se meiän ukko pääse Käpy. Raukkaparalla on töitä.

Pikkusisarukset oppii nopeammin kun esimerkki mitä katsella. Way to go Rasmus!

Tänään mennään käymään tossa yhden tutun luona parin tunnin päästä. Ja sitten varmaan ollankin ihan kotosalla.

 
Heips!
Matten flunssa alkaa pikkuhiljaa väistyä pois tieltä ja itselläkin on ihan välttävä olo, kiukkukohtauksiakin (molemmin puolin) on tullut aika paljon vähemmän. Ehkä se joulu siis tännekkin löytää.

Toivottelen siis kaikille tasapuolisesti oikein ihanaa joulua!Olette kaikki rakkaita, kuten peppikin jo sanoi.

:hug: :heart: :xmas:
 
Hyvää joulua kaikille tähdille ja kinkkumuoreille!

Ei oo taas ehtiny kanssanne muuta kun joskus pikasesti käydä vakoilemassa kuulumisianne. Näin tässä eräänä yønä unta, et Danjuska ja Peppi oli meillä kylässä. Ei kyllä asuttu täällä ja sillon oli kesä, mutta todellisia unessa olivat ainbakin kauniit kinkkusiskomme.

Kaizalle ja muiden kiukuttelijoiden âideille voimia. Mulla on menny hermot monta kertaa tohon uhmaamiseen ja monta kertaa oon joutunu puremaan hampaita yhteen jka laittamaan lapsen sivuun etten tekis jotain kovakouraista. Sellasia kai nää 2-vuotiaat on, mutta toisaalta myøhemmässä elämässä ei ole oma tahto pahasta kun ei se äiti aina ole puolustamassa.

Mulla raskaus etenee kai ihan normaalisti. Väsyttää ja närästyskin on jo alkanut. Niskapoimu-ultrassa pari viikkoa sitten kaikki oli hyvin. En oo kovin ahkerasti viikkoja seurannut, mut oisko noita nyt sit se 15.

Meidän lapsenhoitaja ongelma ei ratkennut, joten pidän tammikuun palkatonta virkavapaata ja lennän äidin helmoihin Tampereelle kun mieskin on kurssilla eikä tuu ees viikonloppusin kotiin. kalliiksihan se tulee, mutta muut vaihtoehdot alkoivat olla vähissä. Omatunto ei antanut periksi ottaa sairaslomaakaan, vaikka jopa lääkäri sitä ehdotti. Tuskin mä kuitenkaan äitiyslomaan asti tøissä tuun olemaan.

No pidemmittä puheitta: Hyvää joulua ja ehkä tapaan teistä joitain sit tammikuussa.

T: kattinka ja Otto
 
Ei ollu tarkotus koko viestiä mustata. Ei se niin tärkeä ollut.
Joskus muinoin kyseltiin lasten itsepukeutumisesta. otolla ei ole moiseen kiinnostusta ollenkaan.

Joulu meillä vietetään tuttuun tylsään tapaan hiljaisesti vain oman perheen kesken.

Hannelelle onnittelut raskaudesta :flower: :flower:
Meitä on taas tosi monta. Kivaa.

No pitää tästä mennä.
 
Tyhmä kamera, ei suostu siirtää kuvia koneelle, en saa
laitettua ihanan rauhaisaa maisemaa teidän iloksi |O
Nautin pikkutilkkaa siiteriä, oon sen kyllä ansainnukki :p

Katinkasta kiva kuulla pitkästä aikaa! ja teretulemasta suomeen!

Jätkällä on ahdistustatti, ite nukutin puoltuntii, nyt ukko jatkaa, sit pääsis saunaan..
 
Ihan hirmunopeasti toivotan kaikille ihanuuksille HYVÄÄ JOULUA, työt vie kaiken ajan ja loput vie perhe, ressiä on tullunna otettua, luulen ma, atopia puhkes sen verran rankasti että kädet on vieläkin auki, päänahka ruvella (en voi värjätä kuontaloa, kamalaa!!!!! :ashamed: ) ja kuivia punaisia länttejä on pitkin ja poikin. Huulöet alkaa olla kunnossa, ne oli 6 vkoa niin kamalat että näytti kuin olisin muhinoinu nurkalla joka yö..

Ah Katinka, ihanaa kun tulet taas tänne!!! :hug: Mulla on joka perjantai vapaa, vink vink!!

Hannelelle onnea sylin täydeltä, sen ehdin vilkaista!!! :hug:

Nyt sänkyyn, Vili on ruvennut herättelemään taas öuisin, sekään ei olikein oloon auta. Jos kirjoitan mitä sattuu, syytän näitä penteleen puuvillahanskoja jotka mulla on kädessä ettei kortisonivoidetta mene aivan vääriin paikkoihin...

UUsiksi vielä: JOULUJA!!!!!!!!!!!!!! :xmas:
 
:xmas: tulin minäkin teille toivottamaan oikein hyvää ja rauhallista joulua! :xmas:

HANNAMARI- Mulla on kans kädet tosi kurjassa kunnossa ja kohta rasvailen myös kortisonilla ja hanskat käteen.. Inhottavaa. :|
Eikä kauhean eroottista, varsinkin kun mulla on tapana pitää näin talvella myös villasukkia jalassa! :LOL:

Mutta siis vielä kerran teille kaikille jouluhalit! :hug:
 

Täällä lahjavalvojaiset jatkuu, paketoin lahjoja ym. sen jälkeen heräsikin Hilla pitämään omia valvojaisiaan :D
Ihan hyvällä tuulella on, ainoa että vaatii pitämään seuraa |O
Kirjoittelen joskus virkeämpinä aikoina, nyt ei muuta kuin

Rauhallista ja rentouttavaa Joulunaikaa kaikille!
 
Toivottelen vielä jokaiselle oikein hyvää joulua!! :xmas:

Meillä alko joulu kivasti, eilen illalla olin saanut tavarat paikoilleen (olin vaihtanu vihdoin lakanat ja kaikki), laittanu kynttilät palamaan ja rupesin nauttimaan jouluisesta tunnelmasta... No, kuulin,.että Rasmus heräsi ja menin kattomaan, se oli oksentanu iiiison kasan sänkyyn ja lisää tuli :( Mä en VOI uskoa, että miks JUST NYT :ashamed: :(

Joonatan meni eilen mummulle yöksi, koristelivat siellä kuusen jne.

Me mennään sinne päin sit aamupuurolle ja sinne varmaan jäädään sit kokonaan :xmas:

Toivottavasti ei nyt kaikkia tartutettais :/

Mukava oli kuulla Katinkasta, Hannamarista, lumikarpalosta ja MM-70! :wave:

Rasmus menee jo päikkäreille, se heräskin jo 5.30...
 
Heippa!

Minä olen itsekseni ihan rauhassa saanut heräillä, muut vielä nukkuvat siis. luin aamulehden jo ja nyt ajattelin että ehdin piipahtaa teidän seurassanne hetkisen. :xmas:
minulla nuo työpäivät on sen verran raskaita ja nyt vielä näin joulun alla touhukkaita sen jälkeenkin niin en ole ehtinyt kuin lukemaan pikaiseen.
meille kuuluu hyvää, ei mitään uutta. kaikki jouluvalmistelut on reilassa. tänään vaan ollaan, syödään ja nautitaan poikien ilosta. :D

peppi, toivotaan että rasmuksen tauti menisi nopeaan ohi eikä tarttuisi toisiin. onnea uudesta taidosta myös Rasmukselle. =)

hannamari, jaksamisia sulle atopian kanssa. aika huimalta kuulostaa. samoin myös mm:lle. jaksuja. :hug: :hug: kiva kun kävitte kirjoittelee.

kattinkasta myös ihana kuulla että kaikki hyvin. usein olet ollut mielessä, että miten jakselet. tervetuloa suomeen. eikö Jonnan sisko olekaan enää teillä?

Me käydään aamusta haudoilla ja hakemassa vanhemmiltani jouluruokia jo lämpiämään uuniin. joulusauna on aamupäivällä ja riisipuuroa ns.lounaaksi. illalla sitten syödään jouluruoka ja lahjat aukeaa sit myöhemmin. pukkia meille ei nyt sit tulekaan, mut eiköhän nuo lahajat kuitenkin tiensä perille löydä. :xmas: :xmas: itteenikin ihan jännittää kun odottaa sitä poikien iloa lahjoja saadessa. :D

kaikille oikein ihanaa ja rauhallista JOULUA!!! :xmas: :xmas:
 
Rasmus sit ripuloi niin, että oli housut ja body ihan ripulissa :( Annoin mangososeen seassa relatabsia, se tuli kans samantien ulos :| Maito tulee kans heti ylös. Toivottavasti nyt joku pysyis sisällä, toi poika kun on niin pikkuinen, että pian kuivuu :(
 
väsy, onneks eilen tein liki kaiken, ei tarvii tänää ku keittää puuro, tehä laatikot loppuun (soseutaa ja tunkee uuniin ) ja täyttää tuo kakku..
Poju huus puol neljään asti yöllä, hiukan väsyttää, just ite ehdin yöllä nukahtaa ku huuto alko..

Pepille jaksamista, paaaljon kahvia ni kyllä me selvitään, samoin lumikarpalolle kolpakollinen kaffetta!

Pitäs lähtee touhuumaan...
 
PEPPI85 Toivottavasti pian Rasmus paranee :hug: :hug: Ja että ette saisi tautia :wave:

Meillä on nyt sitten joulu :D
Mies oli yövuorossa ja kun hän heräilee, niin sitten voi bileet alkaa :xmas:

Tortut on uunissa, piirakat menee seuraavaksi :p

Rauha maassa, ainakin toistaiseksi ;)
 
Täältä tøistä vielä aattona kirjottelen. Kotiin ois jo ikävä joulun viettoon.

Pepin Rasmukselle pikaistya paranemista.

Hanna-M: :wave: Ja mä tartten uudet rillit.

Jellonalle: En oo sit täällä kirjotellukkaan, mutta Jonnan sisko oli sit joululomaan asti vaan eikä halunnut jatkaa. Ei løytänyt ikäisiään ystävia ja koti-ikävä vaivasi. Jouluun asti olimmekin sopineet, mutta olisin pitänyt vielä pidempääkin.

Täytyypä tästä l¨hteä kahvittaman potilaiden omaisia.

Joulun iloa kaikille.
 
:xmas: Rauhallista Joulua kaikille :xmas:

Tytöt nukkuvat päikkäreitä joten ehdin pikaisesti (?) koneelle. Lähdetään iltapäivällä miehen siskon luokse ja siellä syödään sitten kunnon jouluateria ja taitaa se joulupukkikin tulla käymään :xmas: Mun äiti tuli jo aamulla meille, äsken syötiin riisipuuroa.

Voi jessus että on ollut kiirettä, ihan liian kiirettä. Kuvitelkaa, jouduin perumaan Veeran kaverisynttäritkin töiden takia!?!?!?! Olen niin huono äiti ettei tosikaan :ashamed: Viikko sitten oli tarkoitus pitää juhlat, samana viikonloppuna oli miehen siskon tyttären ristiäiset. Noh, yksi apuemännistä sairastui eikä muut voineet tuurata joten mähän se sitten jouduin töihin. Voi että veetutti ja pahasti... Olen alkanut katselemaan muita töitä, itseasiassa kävin torstaina haastattelussakin. Saan tammikuussa tietää pääsenkö toiselle haastattelukierrokselle. Toivotaan parasta...

Hui, mut leikataan 8.1!!! Ne samperin suonikohjut saa kyytiä :D Jännittää ihan sikana koko homma... Leikkaus tehdään selkäydinpuudutuksessa eli olen hereillä koko 4-5 tunnin operaation ajan -pyydän tosin sellaiset rauhottavat etten tajua koko jutusta mitään :whistle: Leikkaus tehdään aamulla ja pääsen jo iltapäivällä kotiin. Edessä on sitten 4-6 viikon sairasloma! Eli aika suurella todennäköisyydellä pääsette taas "nauttimaan" mun romaaneista sitten enemmänkin... :whistle: ;) :kieh:

Veera täytti eilen 2 vuotta :heart: Käytiin keskiviikkona neuvolassa, uusimmat mitat ovat 86cm ja n. 12kg =) Heh, Saara on vain 400g painavampi ja 4cm pidempi :D Tytöt muuttivat viime viikolla isompaan huoneeseen, vaihdettiin makkareita keskenämme. Meille riittää miehen kanssa vallan mainiosti pienempi huone, sänky mahtuu siihen just hyvin. Nyt tytöillä on kivan iso leikkitila. Käytiin ostamassa Saaralle uusi sänky ja se onkin meistä niin hieno että tilattiin toinen samanlainen Veeralle. Ne on vankilassa tehtyjä sänkyjä, ihan mielettömän ihania. Osa sängystä on puunväristä ja osa sellaista punaisen oranssia. Sängyistä saa kerrossängynkin jos haluaa. Heh, Santeri laukaisi aika hyvän lauseen kun kerroin että sänky on vankilassa tehty- "Mitäs jos siinä on pommi?" Heh, niinhän siinä varmaan on :LOL:

Tytöt jakselevat hyvin, heidän oma tarha onkin nyt kiinni ja avautuu vasta loppiaisen jälkeen. Torstaina ja perjantaina sekä ensi viikolla kolmena päivänä he menevät varatarhaan. Onneksi sinne menee tuttuja hoitajia ja lapsia. Mulla on sentään nämä pyhät vapaata ja uudenvuodenaattokin. Ja töihin ei tartte mennä vaikka kuinka muut olisivat kipeitä -hotelli kun on kiinni 2.1 asti :D Torstaina ja perjantaina menen vartijaksi hotellin aulaan vahtimaan remppamiehiä -toivottavasti saan joulupukilta Remeksen uusimmat kirjat jotta mulla olisi jotain tekemistäkin... ;)

Jaahas, tarttee varmaan laittaa tyttöjen joulumekot ym laukkuun ja valmistautua lähtöön... Palailen ihan varmasti lähipäivinä langoille :D

Vielä kerran ihanaa joulua kaikille, olette mielessä :heart: :hug:
Tansku, Veera, Saara & miehet
 
Voe lehemän perä. Ukko lähtee tuos parin tunnin päästä käyttää kaverii saikulla, poika tökkäs sitä aamupäivällä silmään, oli sillo kipee punanen jne, asettu ja nyt se ei kärsi pitää silmää auki ja se on punanen ja vuotaa, puhelimessa epäilivät et ois sarveiskalvo lipsahtanu paikaltaan :/ toivottavasti ois vaan ärtyny ni ei tarviis lähtä leikkuriin joulun kunniaks.. Ukko meni nukumaan viime yön huimien 4h unien kunniaks jotta jaksaa sit ajella kotio joskus..

Lapset tykkäs lahjoista, paitsi noist apehmeistäpaketeista ei nii kamalasti välittäneet, mut parkkitalo ja leikkikeittiö on ahkeralla käytöllä ollu :xmas: uunissa paistaavat plaston kaivuria minkä tonttu oli yöllä heittäny kuusen alle :LOL:

Tansku, täällä peukutetaan uuden paikan puolesta, ei oo kiva jos joutuu vetää ittesä piippuun töitten takia, eikä siinä oo mitään järkeä.
 
Ah, ihana, joskin rankka päivä takana :xmas: Oon kyllä tosi väsynyt |O (=haukotus).

Saatiin taas niin paljon lahjoja, etten tiedä, mihin ne laitetaan :whistle: Paljon leluja, vaatetta, dvd:tä, kirjaa, astioita jne jne. Autoa, nukkea, eläimiä ja vaikka mitä! Rahaakin :D Pojille vihdoin se cd-soitin tonne lastenhuoneeseen (Jellona :wave: ).

Ite oon kaikkein onnellisin noista Arabian astioista ja Hackmannin aterimista :heart: Rahakin tulee aina tarpeeseen :whistle: Sit nää verkkarit on ihanat, leffaan on pakko taas päästä, kun leffalippujakin tuli monet :D Suklaakin löysi perille, vaikka sitä tulikin tänä vuonna yllättävän vähän :D Hyvä niin ;)

Joulupuuron jälkeen odoteltiin (äiti+täti+miehensä tekivät ruoat valmiiksi, kävivät vielä kaupassa ja haudalla yms.), laitettiin poikia nukkumaan, syötiin siinä 17 aikoihin, lahjat jaettiin sit iltasella vasta ja paljon niitä tosiaan olikin!! Joonatan on syönyt tänään yhden nakin :LOL: Ja sit lisäksi jonkun verran suklaata ja limpparia :whistle: Nyt illalla söi kotona ison annoksen puuroa.

Tultiin kotiin yöks, näin päästään paljon helpommalla :) Täällä odottikin sit vielä kaksi säkillistä lahjoja, anopilta... Pakkohan ne oli vielä avata, siksikin ilta venähti pitkäksi.

Rasmus on muutamat kerrat oksentanut ja pari-kolme kertaa ripuloinut (vaatteensa jne), nyt illalla on monta tuntia pysynyt maito/puuro sisällä, onneksi! Niin toivon, ettei tarttuis Joonataniin :ashamed: Tuskinpa mahdollista??

Kilttejä ollaan kyllä oltu!! :xmas: :xmas:

Rasmus seisoo koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Melkeen ite nousee (ilman mitään tukea) pystyyn :heart: Sulosuloista :D (Hannamari tuli jotenkin mieleen :D ).

Hannamarille pikaista paranemista, hus pois ihottumat!! Ootko tykännyt uudesta työpaikasta?? Jaksamisia yöheräilyihin, toivottavasti loppuvat pian!!

kuusikon äiti: Kiitos :hug: Mitenkäs teidän suurperheen joulu meni, tuliko hirveesti lahjoja (kirjotin eka lapsia :LOL: )?

Kattinka: :hug: Voi kunpa me joskus päästäisiinkin teille kylään! Saitteko jo tietää sukupuolet?? :attn: Jaksamisia väsymykseen ja närästykseen. Sekä kiukkukohtauksiin. Mä ainakin toivoisin, että me tavattais! Ootteko tänne päin tulossa? Olisit vaan ottanut sitä saikkua...! Kiitos paranemistoivotuksista!

Jellona: kiitos :hug:

Uneton: kiitos :hug: :hug: Ei sit tullu meille tervettä joulua, niinku aiemmin toivoin.. Olitteko te terveinä kaikki?

Tansku: Et kyllä ole huono äiti, höpöhöpö!! :hug: Jaksamisia kiireen keskelle ja tsempit, kyllä sä pääset toiselle kierrokselle haastatteluissa ja saat varmaan koko paikankin, mulla on nyt semmonen tutina munissa :D :LOL: Oikeesti. Oot niin hyvä tyyppi ;) Ja tsemppiä tätäkin kautta leikkaukseen! Nähdään sun saikun aikana! Koska tää uus työ sit alkais? Ihanaa olis päästä taas nauttimaan sun jutuista :heart: Toivottavasti Veeran sängystä ei pommia löydy :eek: :LOL: Mistä tommosia vankiloissa tehtyjä tavaroita voi ostaa?

Koivunkäpy: Toivotaan ettei kaverillas oo silmässä mitään pahempaa! Meijän pojat sai myös leikkikeittiön, ei kyl olla ehditty sitä vielä kokoamaan Sellasta niille toivoinkin.

Äh, Joonatan ei suostu nukahtaa ilman mua :wave:
 
Meillä yö meni loistavasti, nukuin 8h, hiukan pirteempi olo ku eilen aamulla :whistle:
Ukko läks viemään kaveria kaupunkiin kun ei oo kykeneväinen isse ajamaan, käskin tulla huomenna takas ku kotiutuu jos viel silmä vaivaa ni me kyllä palvellaan :LOL:
 

Yhteistyössä