Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

Onnea Weeti ja Onni!! :flower: :heart: :hug:

Samilla on kans tänään synttärit, eilen sanoin sille, että se alkaa kohta olemaan pappaiässä, harmaitakin on jo niin paljon :LOL: Lähti tossa tunti sitten töihin...

Danjuska: Nyt en oo varma, mistä känkkäränkästä puhut, kun meillä niitä on muutamat päivittäin, tällä hetkellä poika on aika kiukkuinen, nyt istuu kyllä tässä sylissä tyytyväisenä :heart: Just tultiin koko poppoo kylvystä. Kiitos onnitteluista! :)

Tansku: Voi Saaraa :( Pikaista paranemista tytölle ja toivottavasti te muut ette sitä saa, etenkään sinä!! Tuuhan kertomaan, mitä lääkärissä sanottiin!

Nyt mentävä :wave:
 
Hyvää (pian alkavaa) Uutta vuotta kaikille!!!

Täällä Tatu yrittää saada kovasti unta.. ei vaan taho onnistua kun nukkumis järjestelyjä väliaikaisesti muutettu kun vieraita käymässä.

Tansku: Mitä ne Saaralle sanoivat? Toivottavasti paranisi pian!

Peppi: Meillä ei ole mitään erikoista tälle päivälle.. ulkoillaan ja illalla käydään muutama raketti ampumassa ennen saunaa että tenavatkin pääsee osalliseksi. Ja tottakai tinaa valetaan.
Perunasalatin ajattelin tehdä itse.

Ihanaa kun tänne on sen verran lunta tullut että stiga luistaa ja Tatu hiihtikin aamulla :D

Hermot meinaa taas olla niin kireellä että tuntuu että ei ruokakaan sisällä pysy.. ihmeellisesti aaltoillen tulee.

Nyt alkaa poika vähän rauhottua jo.. jospa kohta nukahtais.

Eipä mulla tämän kummepia.
 
Hyvää uudenvuodenaattoa!

Vapaapäiviä viettelen vieläkin, ylihuomenna menen vasta töihin. mies on tänään töissä viel muutaman tunnin ja huomenna vapaalla sit. =)

Mikkis ei sit eilen nukkunut ollenkaan päikkäreitä, mut äärimmäisen virkeen jaksoi valvoa illalla 8 asti ja nukkui sit tänään 7. parempi noin niin ehdin tänään aamulla jo tekee kaikennäköisiä kotihommia. käveltiin lähikaupoille ostaa kynttilöitä.
illalla syödään uuniperunoita ja ranskalaisia+nakkeja tehdään lisäksi. patonkia ja sipsejäkin löytyy. siinä 8 aikaan käydään ampuu raketteja niin että pojatkin näkee. puliltaöin sit ite ammutaan loput. :D tällä hetkellä ollaan ihan oman perheen kesken viettämässä uutta vuotta.

tansku, toivottavasti et sairastuisi sinä ja saarankin tauti menisi nopeaan ohi. :hug:

Weetille ja Onnille onnittelut synttäripäivänä!! mitähän Naanulle kuuluu? olispa kiva jos kävis meitä vilaisee??!! :wave:

peppi, onnistuuko teidän synttäripippalot,siis tä iltaiset vai oletteko missä kunnossa? onnea Samille!! :flower: niin ja sulle onnittelut töistä.

käpynen onnistuiko se porkkanalaatikko silloin? äitiänikin hiukka kiinnostaa. :whistle:

Mun pitäis jaksaa ahkeroida sellainen omenapaistos välkkäpalaksi. :p ohje oli tuol yhteishyvän ruoka liitteen takana. sit olis uuni lämmitettävä, pyykit korjattava ja mikkiksen synttäreille meinasin täytekakku pohjan väsätä valmiiksi pakkaseen oottaa. mikkis toivottavasti tänään nukkuu päikkärit. =)

Hyviä uusiavuosia toivottelen, jos en enää tänne tänään ehdi. :hug: kaikille.
 
Jellona, miten ois vaikka kinkku piirakka tai juustopiirakka synttäreille?

Täällä tuli jätkät käymään, ei tietoo jäävätkö yöks vai mitenkäkö, illalla pari paukkua ammutaan, tosin ite ei ostettu ku patta ja muutama roomalainen kynttilä, täällä kun ei tuosta kelistä tiedä mimmonen on, monena kertana on jääny raketit näkymättä kunnolla kun on pilvet alhaalla/ sumusta. joo me asutaan oikeesti korkeella..

Danjuskalle jaksamista kovasti!
 
Tervehdys :)

Enpäs ole taas pariin päivään ehtinyt,pikaisesti lukaisin teidän tekstit ;)
Käpy:Ihana kuva ;)
Peppi:Kyselit niistä mainoksista,jaan mainoksia lauantaisin tai sunnuntaisin :)

Meille tulee tänään vieraita illaksi,syödään,istutaan pihalla nuotiolla ja kahvitellaan.
Vähän myös ajateltiin miehen kanssa viiniä ottaa :)
Oskarilla on huomenna synttärijuhlat,kun keskiviikkona täyttää...
Niin pakko jatkaa hommia ja leipomista :)

Hauskaa uutta vuotta siskot :D

Jellonalle vielä laitan että mä tarjoan Oskarin synttäreillä cocktailpiirakoita,ne on hyviä ja vielä kun uunista tullessa pyörittää ne voissa niin :p
Joskus olen tehnyt myös munavoita mutten nyt jaksa :ashamed:
 

Onpas mennyt pitkä aika kun viimeksi oon ilmoitellut itsestäni.... Ihan hävettää miten ei saa aikaiseksi istuttua koneen ääreen ja kirjoiteltua.... :ashamed: Oli ensinnäkin täysi työ muistaa tunnus ja salasana tänne, lukemiseen kun ei tarvitse tunnuksia. sen verran oon kuitenkin teidän kuulumisistanne perillä. =) Paljon on meillekkin tapahtunut syksyn aikana. Muutimme Kainuusta Oulun seudulle ja se pienokainen syntyy Eetun kaveriksi helmikuussa. Eli äippäloma alkaa ens viikolla! Tai siis enhän mä töissä oo ollutkaan nyt täällä uudella kotiseudulla. Kotonakin näyttää riittävän tuota hommaa...
Meillä olis sitten viikonloppuna synttärit, täytyis alkaa niitäkin miettimään...

Niinpä tietenkin, pikkumies nukkui aamulla jopa puol yhdeksään niin nyt ei nuku päiväunia. Pari tuntia makoili sängyssään ja nyt tuli tuumaten ettei nukuta. Hyvä on, ei sit. mut loppu tääkin netissä olo. :eek:

Mutta puolestani oikein hyvää alkavaa vuotta! Kirjoittelen lisää kuulumisia joku päivä...

Tiukuliini
 
Morotus :wave:

Höh, Saaralla on taas korvatulehdus :( Se on jo kolmas pienen ajan sisällä -jos neljäs tulee vielä parin kuukauden sisällä niin saadaan lähete korvalekurille. Tosi tylsä juttu. Ei muilla lapsilla ole ollutkaan noin montaa tulehdusta ollenkaan. Raukalla on vielä 39 astetta kuumetta, nukkuu nyt siskon kanssa päikkäreitä. Mun äidillä on vapaapäivä joten se tuli hetkeksi katsomaan tyttöjen perään ja mä kävin apteekissa ja kaupassa. Tulin Mäkkärin kautta ja hain potilaalle ja sisaruksille hamppisateriat -joo joo, otin mä itellenikin... :whistle: ;) :p Toivottavasti Saara tulis nyt pian kuntoon, en millään voi olla ke-pe pois töistä kun mun pitää opettaa mun sairauslomasijaista työnjohtohommissa. Ai niin, mun lähin esimies soitti ja kysyi että kai mä nyt sitten olen palaamassa takaisin sinne entiseen työkohteeseen -mua kuulemma niin kaivataan siellä :D Tulipas aika hyvä mieli siitä puhelusta :D En vielä tiedä mitä tehdä...

Peppi: Samille onnittelut :hug: Me syödään viiden maissa klassiset nakit ja pottusalaatit. Sitten piti lähteä koko poppoon voimin ampumaan raketteja naapureiden kanssa mutta mä taidankin jäädä tyttöjen kanssa katsomaan ikkunasta raksuja. Mies lähtee poikien kanssa kuuden jälkeen ulos -ne osti yhteisesti kassillisen raketteja. Illemmalla mussutetaan kaikkea hyvää: sipsejä, keksejä + homejuustoa, viinirypäleitä, porkkana- ja kurkkupaloja jne. :p On mulla pari siideriä kyytipojaksi :whistle:

Jellona: suolaisena ehdottaisin esim. pieniä coctail-piirakoita munavoin kanssa, croissantteja joko nakeilla tai ilman (kaupasta saa sellaista valmista croissant-taikinaa -nakki sisään ja rullalle, voidellaan ja uuniin -> tosi hyviä :p ) tai sitten vaikka kolmioleipiä kinkku-, tonnikala-ja kanatäytteillä.

Danjuskalle jaksuja :hug:

Tiukuliinille ja perheelle onnea uuden kodin johdosta :flower: Mukavaa loppuraskautta ja tsemppiä h-hetkeen :hug:

Onpas täällä ihanan hiljaista :D Pojat katselevat miljoonannen kerran jouluna saatua Simpsons-leffaa ja tytöt tosiaan nukkuvat. Mun kahvi taitaa olla valmista joten taidanpa mennä hörppäämään kupillisen :)

Aivan ihanaa olla taas teidän seurassa tiiviimmin :D
Tansku & porukka
 
Moikka!

Tulin toivottamaan teille hyvää uutta vuotta, ihanaa, kun olette olemassa. On kiva seurata samanikäisten tenavien elämää ja perheidensä tietenkin =) Ihanaa kun olette niin aktiivisia, että pino pysyy pystyssä!!

Me mennään illaksi miehen serkun luo tohon lähelle, siellä on miehen serkun lapset onneksi myös Lotan ja Oton seurana. Varmaan melko ajoissa ollaan jo kotona, kun mulla alkaa huomenna sitten virallisesti työt, iltavuoro napsahti heti huomiselle.

Tansku; kiva, kun olet ehtinyt nyt useammin kirjoitella :heart: Sun juttuja on mukava lukea. Harmi sitä Saaran korvatulehdusta :| Paranemista pikkupotilaalle! Ihanaa, jos säkin pääset treffeille meidän kanssa, odotan oikein innolla teidän näkemistä! Toivottavasti aikataulut sitten sopii, olen vähän kuullut, että voi olla melko tiiviitä nuo koulutuspäivät.

Peppi; Samille onnittelut ja mahtavia juhlia teille! Ihania nuo sun profiilikuvat, olet kyllä tosi kaunokainen =) Ja tosi söpöjä teidän pojat :heart:

Tiukuliini; kirjoittelehan useammin kuulumisia! Onnea uuteen kotiin!

Jellona; hyviä suolaisia ehdotuksia olet jo saanut! Mä tein meidän nakkifanin synttäreille prinssinakeista sellaisia kääröjä, että voitaikinasta leikkasin ohuita suiruja, mitkä kiedoin pari kertaa nakin ympärille. Että jos on torttutaikinaa vielä jäljellä joulusta =) Tai kinkkupiirakka on kans nopea ja helppo. Tai tortilloista kääryleitä, mihin väliin maustettua tuorejuustoa, broilerin suikaleita paistettuna, fetaa, paprikaa, kurkkua yms. Hauskoja synttäreitä teille!

Mitäs Unettomalle kuuluu? Entä Niiskuneidille?

Nyt pitää lähteä valmistautumaan illan juhliin, pikainen vilkaisu naamakirjaan vielä... vähän koukuttunut.

Hauskaa iltaa kaikille

:heart:
 
Onnellista Uutta Vuotta 2008 kaikille!!! :wave:

Nopeasti jos ehtisin jotain kirjoittamaankin, kun mies on poikien ja siskonsa kanssa kävelylenkillä. Itse kävin röntgenissä hampaita kuvauttamassa, kun pitäisi viisaudenhampaat poistattaa :whistle: Kiva kun Peppi ja Siru olitte kaipailleet!

Joulu meni oikein mukavasti ja Joonaksen 2v-synttäritkin jo tuli viime viikolla vietettyä. Paljon tuli lahjoja, nyt en ehdi niitä alkaa luettelemaan :) Neuvolassakin tuli torstaina käytyä molempien poikien kanssa. Joonaksen mitat olivat 14kg ja 90cm (1,5v 13175g ja 83cm). Jessekin on jo iso poika, 3kk siis ja mitat oli 7650g ja 61,2cm.

Nyt en valitettavasti ehdi mitään kommentoimaan, kun pitää alkaa kinkkupiirakkaa väsäämään, vielä kun hetken aikaa saa rauhassa tehdä ;) Ilta ollaan ihan vaan kotosalla. Miehen kaveri tulee jonkin ajan kuluttua meille saunomaan ym. ja mun vanhemmat ja sisko tulee myöhemmin illalla raketteja ampumaan.

Iso :hug: kaikille!

 
Iltoja vielä täältä!

pojat katsoo rauhassa pikku kakkosta ja mies on tehnyt ruoat niin minä päätin hetken piipahtaa teidän seurassa näin vuoden lopun kunniaksi. :D
minä kävin äsken porukoillani poikien kanssa. ulkoiltiin hyvän aikaa ja sitten sytyteltiin omalle pihalle kynttilät. kohta syömään, mulla on jo kova nälkä. :p

tansku, saaralle kovasti vielä paranemisia. onneksi korvatulehdus menee suht nopeaan ohi. kiitti noista suolais vinkeistä. kolmioleivät alkoivat kuulostaa kivoilta ja helpoilta myös. :p ja lapsillekin maistuvat. coctailpiirakatkin on kivoja.

tiukuliinista, mukava kuulla pitkästä aikaa. tule vaan useammin kirjoittelee. jaksuja loppuraskauteen. :hug:

siru, minä voisin yhtyä sun kanssa samaan tämän palstan ihanasta olemassaolosta. on aika korvaamaton välillä. mukavaa työpäivää sulle huomenna. :hug:

nyt minä lähden poikien kanssa hetkeksi touhuamaan ennen ruokaa. mukavaa iltaa kaikille!! :hug: :D
 

Yhteistyössä