Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

Moi kaikille!

Ihanaa Peppi, kun heti innostuit mahdollisista treffeistä :heart: Ekat päivät olis 7.-8.2. (to-pe), sitten oli maaliskuun ja huhtikuun alkupuolella vielä Helsingissä. Toivottavasti pääsisin sinne, niin nähtäis :) Ens viikolla pitäisi jo selvitä. Voi, kun kuulostaa pahalta tuo Jontun uhma :( Yhden kaverin lapsi kans aina "tahtoi" satuttaa itseään, kun sai raivokohtauksen, niin neuvolasta oli annettu ohjeeksi vain, että ei saa antaa satuttaa itseään. Ei muita ohjeita. Varmaan tuon kyllä tiesitkin jo. Nyt tämä kaverin lapsi on kohta 3vee, eikä enää ole tuota tehnyt. On kyllä hankalaa aikaa tuo uhma. Otolla ei vielä mitään ihan hirveää uhmaa ole ollut, vaan "ei"-sanan runsasta käyttöä ja "älä"-sana on myös mielialasta riippuen välillä käytössä paljonkin, "älä pussaa" jne. Kukapa sitä nyt aina pussaamisesta tykkäisi??!! No itse kyllä :) Kiitos vielä vinkeistä, samoin kuin Kaizallekin, kyllä noista rupeaa keksimään. "Huomasin" just, että kyllähän tuo munkin mies on kalastuksesta ja musiikistakin innostunut :D Että oikein varteenotettavia lahjavinkkejä, kiitti :flower:

Kaiza; onpas Matiaksellakin kovat otteet, jaksamista teillekin uhman kanssa :hug:

Meillä ei tosiaan Otolla vielä kovin hurjaa ole ollut, mutta Lotalla taasen tuntuu olevan joku esimurrosikä meneillään :eek: jos nyt 7-vuotiaalla se voi olla edes mahdollista. Hän kyseenalaistaa ihan kaikki etenkin mun sanomiset ja tekemiset ja väittää vastaan ihan periaatteen vuoksi asiasta kuin asiasta, härnää Ottoa (ehkä normaaliakin sisaruksille) jne. Välillä olen kyllä ihan helisemässä hänen kanssaan, mutta sitten onneksi useinkin on ihan maailman ihanin ja herttaisin tyttö :heart: Tuntuu, kuin ei itsekään ymmärtäisi käytöstään välillä ja varmaan se, että toisaalta on jo niin iso, mutta siltikin vielä pieni, niin pää "sekaisin" siitä.

Nyt antamaan ruokaa Otolle, syö vasta nyt, kun herättiin 10.30 tänään :eek: Kyllä siis Lotan olin laittanut kouluun jo kasiksi, mutta sen jälkeen uudelleen nukkumaan.

Jaksamista ihan kaikille!

olipas reissu, tarinan opetus on että älä lähde extemore 30 km päähän.. joutuu ostamaan sitä ja tätä et pärjää siellä :LOL:
Täälä oli jo prismassa toppavaatteet alessa mikä olikin kiva ylläri, menin nimittäin ostamaan pojalle toppatakkia ja housuja, sain muumin puvun 35?:lla, ainut missä oli henkselit, tai ois ollu ice speakissakin, mut ois maksanu 50?, ei tuo kuitenkaan ens talvena mene samaan pukuun ku joutu 98cm ostamaan että takki mahtu päälle.
Lassiet oli 40? ja remun puvut 50?, jos kävis houlun jälkeen ens talveks puvut kersoille..

Kaizalle ja muille joulumieltä paljon!
Mä teen tänävuonna ite kaiken, piirakoista laatikoihin, sattuneista syistä. ukko oli sitä mieltä et hää kuorii porkkanat mitää kaupan soseita aleta ostelee ku parempaa tulee niin??? mistä se tietää ku on aina kotona syöny kaupan lootia :saint:

Ja Annalle ostin kypärän luiostelua varten, jos kohta vaikka ois sitä jäätäkin, pakkasta on -7.

Peppi85 haleja sulle ja Jontulle :heart: :hug: :hug:

Sitä oli tultava hehkuttamaan/hihkumaan, että bongasin äsken aivan ihanat (ja petolliset ) sivut, eli iittalan verkkokaupan ja sieltä sitten tilasin muutamia juttuja :whistle: =)

Niin ja mulla on aivan ihana äiti; hän ostaa minulle joulu/synttärilahjaksi 24-osaisen teema-astiaston, jippii jipii B)
Se on niiiiiin ihanan värinen, että ah =)

Ja taas täällä.

Käytiin aamupäivästä Sellossa kattelemassa vielä joululahjoja... Sieltä menin sit salille.

Joonatan jo heräsi, lähtivät Samin ja Viivin kanssa ulos, kun Rasmus vielä nukkuu.

Mennään sit varmaan lasten ja yhden kaverin kanssa käymään sairaalassa, sitä kaveria kattomassa..

Gerbera: Kiitos :hug: Yö meni yllättävän hyvin, aamulla sit herättii jo 7 jälkeen, mikä oli liian aikaisin, kun Jonttu oli niin kiukkuinen... Jaksamisia!

Kaiza: :hug: :hug: Mä oon kyllä todennut, että mitä useammin tänne kirjoittaa niin sitä enemmän sitä tekstiä tulee :whistle: :LOL:

Smirge: On kaikki hyvin, kiitos kysymästä :hug: Eipä tuo poika isommilla ruhjeilla ainakaan oo näyttänyt olevan :whistle: Yksi mustelma näytti olevan keskellä otsaa.

Siru: Kerro sitten heti, pääsetkö siihen koulutukseen :) Joo, siksi pyysin mummoakin eilen jäämään, et vahtii ettei poika kovin satuta itseään :/

Uneton: Kiitos :hug: Minkäs värisenä astiaston otat? Se punainen, joka on nyt jonkun aikaa myynnissä vai? Ihana äiti sulla :heart:

No, eipä mulla taas muuta :wave:

Peppi, uskon sua. Niin siinä varmaan käy, mut yritän silti! :D
Piti tulla vaan sanomaan kaikille joulutähdille kerralla oikein oikein paljon onnitteluja. Vaikka te olette täällä jo onnitelleet, niin mä en vaan ole oikein tajunnut, että osa meidän natiaisista on ihan oikeasti jo 2v.
Eli oikein suuren suuret onnitteluhalit ja kuvitteelliset lahjapaketit lähetän tasapuolisesti kaikille, koska en muista kuitenkaan ketään just oikeana päivänä onnitella!
:flower: :xmas: :heart: :hug: :D

Jos nyt ehtisi vähän kommentoimaan... Mies lähti juuri Joonaksen kanssa autoa tankkaamaan ja veljensä luona käymään, Jesse istuskelee tyytyväisenä tuossa vieressä sitterissä :)

Oikein paljon onnea täältäkin kaikille jo 2 vuotta täyttäneille Joulutähdille ja tulevillekin sankareille onnittelut samantien!!! :flower: :heart:

Sairastelijoille pikaista paranemista!!! :hug:

Peppi: Meidän Volvo on viininpunainen :D Olipas Jontulla hurja kohtaus eilen, jaksamista kovasti uhman kanssa ja tsemppiä Rasmuksen unikouluun, toivottavasti pian tuottaisi tulosta! :hug: Todella kurja on ystäväsi tilanne, ei tuollaista soisi kenellekään... :'( Iso :hug: hänelle ja sinulle!

Kaiza: Jaksamista kovasti sinullekin Matten uhman ja kiireiden kanssa! :hug:

Uneton: Minkävärisenä tosiaan astiaston saat? Mekin saatiin häälahjaksi Teeman lautasia ja kulhoja, ihan vaan valkoisena tosin =) Joululahjaksikin taidetaan niitä saada.

Gerbera: Jaksamista!!! :hug:

Joululahjoista ollut puhetta, meillä niitä olisi ostettavana aika paljon, mutta tänä vuonna en taida jaksaa niihin kauheasti panostaa, mutta jotain pientä ainakin olisi hankittava. Joululahja ostetaan mun vanhemmille (kimpassa mun siskon ja veljen kanssa), siskolle, veljelle, mummille, enolle, kahdelle tädille ja kummeille, miehen siskolle, veljelle ja työnantan perheelle, mun kahdelle kaverille ja heidän lapsille... Lisäksi joulukukkanen viedään ainakin naapureille ja miehen mammalle. Meidän pojille olen ostanut yhteensä kolme lahjaa. Toisillemme emme tänä jouluna osta mitään, autossa oli meille joululahjaa ihan tarpeeksi :D

Uusia vauvautuneita en ole myöskään tainnut onnitella, joten onnea kovasti!!! :flower: :heart:

Nyt hermostuu Jesse, joten lopetettava on... :whistle:

Ps. Profiilissa on kuva meidän tontuista :)

Taas piti tulla täältä äitiltä kirjoittamaan :whistle: Kaiza; olin kirjoittanut tyhmästi, en missään tapauksessa tarkoittanut, etteikö kannattaisi useammin kirjoitella :( Vaan tarkoitin sillä pelkästään sitä, kun ite kirjoitan joka päivä ja usein monta kertaa ja silti sitä tekstiä aina tulee vaikka kuinka paljon :ashamed:

Niiskuneiti: Kiitos :hug: Ihana tonttukuva!! :heart:

Ei mulla tällä kertaa muuta :D

Iltoja!

meillä ollut pari pvää taas matala lentoa...Nyt on saatu maalattua kaikki tarpeellinen, uudet sohvat kävin tänään ostamassa..tulevat sitten ensi vkolla ja tammikuussa toinen. on aika erinäköinen asunto tällä hetkellä kun ei ole enää tummaa puuta.

tigru, me ei tehty mitään muuta kuin pestiin vaan suuremmat pölyt rätillä katosta ja sit ei kun maalaamaan. ukithan ton homman meillä suurimmaksi osaksi hoiti. lopullisesti kolmannella kerralla oli valmis. :) jaksuja sulle :hug: saitko neuvolasta apuja?

peppi, jaksuja Jontun uhman kanssa. melkoiselta kuulostaa. :hug:

käpynen, hyvät alennuslöydöt olet tehnyt rismasta. olispa täälläkin. :whistle: :D

Ite olin tänään aamuvuorossa ja pojat pitkästä aikaa hoidossa. mikkis heräsi jo 5, mutta hienosti oli silti päivä mennyt. aamupäivällä oli saanut ottaa pikkutirsat ja sitten oli nukkunut normaalisti päikkärit. reippaita poikia, nyt jo molemmat sängyissään, huomenna taas aikainen herätys. =)

minä menen nyt vielä hiukan hommiin ja sit miehen viekkuun... :heart:

moroo

pikku mies omassa sängyssään unten mailla.. kohta joutas itekki.. tulis vaan mies ensin kotia |O On kuulemma jalka aikas kipeä.. saa nähä käykö sitten tk:lla huomenna.. ei ois ku viikko siihen leikkaukseen.

Käpy: hhmmm.. kylläpä tuommoine lause kuulostaakin tutulta.. :whistle:

Pepille jaksuja! Kuullostipa rankalta sinun ilta ja varmaan sitä olikin. :hug:

Kaiza: Hienoa jos "Taun" jutut saa muutkin nauramaan :LOL:
Jaksuja myös sinulle pienen uhmiksen kans. :hug:

*huokaus* Tatu alkoi nyt illasta aivastelemaan.. taasko sille nuhaa pukkaa.. en ala :headwall:

Tulevan pph:n luona käytiin ja ihan kivalta paikalta vaikutti.. ainut vaan mikä arveluttaa on se, että Tatu on vanhin siellä olevista lapsista.. kun kuitenkin on tähän asti ollut tavallaan itseään hiukan vanhempien lasten kanssa.

mut nyt moi moi! taidan mennä kohta vielä iltapalaa haukkamaan.

väsy..

Danjuska, onko hoitajalla monta lasta hoidossa?

Pitäs puolentunnin päästä lähtee neiti röijäämään kylälle, on hoitopaikan pikkujoulut, on joku tontturata jne liikkahallilla ja sit meneevät hoitajalle vetää pipareita yms. pitääki muistaa sanoo ettei anna Annalle raakaa kalaa tai haetaan neiti vast huomen kotio :LOL:

Huomenta.

Rasmus heräsi yöllä pari kertaa, vähän pyöriskeli ja itkeskeli, mut suht nopeaan kuitenkin rauhottui. Aamulla heräsi ennen 7, mikä oli liian aikaisin kaikille...

Joonatan nukahti taas tunnissa, eikö yöllä heräillyt, mut heräsi Rasmuksen ääniin joskus 7.30.. Tai vähän jälkeen.

Sami lähti just töihin. Sillä alko nyt sit työt ma-pe 8-16. Harmittaa, kun olin jo tottunut siihen et on aamupäivät ja to-la kotona kokonaan :ashamed: Mut nyt on ainakin illat ja viikonloput kotona..

Jellona: Mitä/miksi matalaa lentoa? :hug: Miehen kanssa vai ja samasta syystäkö?

Danjuska: Multa on mennyt ehkä vähän ohi, mut miksi Tatu vaihtaa hoitopaikkaa?

Jospa sitä menis poikien kanssa suihkuun, mulla on vikan viisaudenhampaan poisto klo 11. Toivottavasti lähtis hyvin, on nimittäin ylähammas :whistle:

Moro :wave:
Kipakka pakkaskeli :xmas:
Silti povaavat mustaa joulua :/

Niisku ja Peppi85 se on turkoosin värinen :wave:
Mä niiiiin rakastan turkoosia =)

Peppi85, se joulunpunainenkin ois ollu aika ihana :)

Onnittelut jälleen kaikille pienille sankareille :flower: :flower:

Tsemppiä viisurinpoistoon, maikku :hug:

Tintta tulisitko kertomaan uutisia, kovasti ootte mielessä :wave: :hug:

Juu eipä täs ny muuta, on ihan nuutunu olo :ashamed:

Ai niin, Kaizako se kysäisi tätä työharjoittelun kestoa, no se on yhteensä 14 viikkoa.
Eli mulla on vielä 6 jäljellä.

Mukavaa päivää kaikille, jaksuja, parantumistoivotuksia, kaikkea mukavaa :wave:

Moikka!

töistä pikaiseen...

oli pakko tulla korjailee, kun peppi kyseli matala lennosta?! meillä päin tuota sanontaa käytetään kun on kiirettä, tai ainakin minä olen oppinut käyttää. niin että ei mitään muuta vakavampaa. hyvin menee muuten. ihanaa kun sai kotia uusiksi ja kaikkea muuta. nyt saa joulu tulla rauhassa. :xmas: :xmas: :D

ensi vkolla kyllä siivoillaan äiskän kanssa yhdessä vielä. =)

kiva kun Rasmus nukkui suhteellisen hyvin. =)

täytyy taas mennä..palaillaan.
synttärisankareille ONNEA!! :flower: :hug:

Höh, alahampaan poisto se oli, eikä ylähampaan :LOL: Ja alahampaan on se "pahempi". Ei meinannut lähteä, hammaslääkäri väänteli ja käänteli, pyöritteli ja heilutteli, kuulu vaan kivoja "krunts-ääniä" siinä :whistle: Mut ihan puutnut olin ja olen edelleen. Menee ihan otsaan asti, joutuivat laittaa kaksi puudutuspiikkiä.

Hihhih, yhden hauskan jutun bongasin yhdestä lehdestä, en kehtaa täällä yleisesti sitä kertoa :whistle: :LOL:

Uneton: Ihanaa, kun saat sen astiaston! Mä oon alkanut keräämään Arabian Arctica sarjaa, matalat lautaset mulla jo on, ei vielä muuta. Siis ihan valkoiset..

Jellona: Aijaa :D Musta se kuulosti niin siltä, kun olis jotain ongelmia ollut :LOL: Mut siis hyvä, ettei :hug: :)

Jepjep, vien Samin takaisin töihin ja mennään poikien kaa käymään Lippulaivassa. Pitää ostaa Samin kaverin pojalle lahja, kun yllättäen eilen illalla kutsuivat meidät tänään 1v synttäreille.

Mummu saa tänään kuulla, onko syöpä levinnyt, laittakaahan kaikki peukut pystyyn, ettei olisi!!!

Astioista on ollu puhetta, mulla on arctikan 8hengen astiasto, tai kahvikuppeja/asetteja/pullalautasia on 13 hengelle.
ja sokerikko ja kermakko ja sit semmonen iso pullavati ja "paistikulho".. sit on 8 teemukia ja pari munakuppia.

jösses kun koskee päähän tarvii laitaa ukolle et tuo jotai valmisruokaa, musta oo minkään tekijäks, tekis mieli mennä pimeeseen vaan makaamaan..

Heips.
Mulla taas työpäivä kotona. Nyt pieni kahvitauko ja ajatusten nollaus menossa.
Järjestetäänkö teillä kaikilla 2v neuvola? Meillä ei, vasta 2,5v... Outoa..
Uneton, onpa sulla kiva äiti. Nautiskele astioistasi sitten oikein kunnolla, onneks ne on suht koht ikuisia.
Pepille lähetän ibusalia (mä olin ihan kuollut 2päivää, en tajua, miten itse jaksat) ja peukut on pystyssä mummua varten.
Nyt pitää mennä tekemään joulukortteja. Yritin eilen Matiaksen kanssa, mutta se työnsi sormiväriä suuhun, maalasi otsansa hopeatussilla ja myttäsi mun valmiiksi tekemät joulukortit. Tulee vähän kiire. Mut tätä se joulunodotus on! :xmas:
Tänään illalla mennään Matten kanssa katsomaan Lucia-kulkuetta, harmi vaan ettei ehditä kirkkoon, siellä olis ollu niin ihana tunnelma. Yritän samalla käydä vähän jouluostoksilla, jos vaikka saisin edes yhden lahjan ostettua. Matias on niin hauska kaupunkikaveri, että siellä pärjään sen kanssa ihan kaksistaankin. Jos sieltä tulis sitten vaikka vähän joulufiilistä.
Haleja kaikille, mitäs teidän loppuviikkoihin kuuluu?
:wave: :xmas:

Hemmetti, olin tosiaan poikien kanssa siellä Lippulaivassa, Rasmus oli rattaissa ja Joonatan kulki kävellen... Mentiin Lindexiin, mä menin kattomaan niitä lastenvaatteita, Joonatan lähti menemään rappusia ylös, huusin sille, että älä mene sinne, tulee pipi... No, hetken päästä oli tuli sitten rappuset alas pää edellä :'( Otsaan nousi heti kuhmu, joka melkein yhtä nopeasti laski, mustelma tuli myös samantien. Nyt on ihan punainen ja mustelmainen, itki heti, eikä ollut pahoinvoiva, pian halusi jo sylistäkin pois ja oli ihan normaali. Tuli sitten mustelma toisen viereen siihen otsaan... Toivottavasti ei laskeudu silmään, se on aina niin hurjan näköinen.

Koivunkäpy: Kuis sitä päätä särkee? Jaksamisia :hug:

Kaiza: Tää oli nyt vika hammas, joka poistettiin, muista ei ole tullut mitään ongelmia/oireita, ainoo mikä on ärsyttäny on ollu se, kun puudutus lähtee niin hitaasti pois |O Mä ensin luulin, että sä tarkoitit, että miten jaksan tänne koko ajan kirjoittaa, kun sä kahden päivän kirjoittamisen jälkeen oot ihan kuollut :ashamed:

Mut nyt meen :wave:

:LOL: :D :LOL:
Voi peppi. :D Ei, kyllä mä ihan tarkoitin sitä hampaan poistoa. Ja muuten no worries, en todellakaan ottanut sitä aikaisempaa kommenttiasi pahalla... pikemminkin ehkä "yllytyksenä". ;) :heart:
Nyt takaisin korttien pariin, osoitteiden kirjoittaminen on raivostuttavaa!!!

pikaisesti..
mies käymässä tk:lla niin jos sen jälkeen kauppaan suunnattas..

Käpy: 2 n 1.5v lasta on ennestään sillä hoitajalla.. nykyisellä hoitajalla on enemmän hoidettavia mut jotenki tieten vaan kuvittelen.. Tatu tykkäs ja me kans nykyisestä hoitajasa niin paljon.

Peppi:
Tatun nykyinen hoitaja jatkaa opiskeluja niin siks joutuu vaihtamaan hoitopaikkaa.

Ja sitten oon pähkäilly että mität uojn viikonlopun kans tekis.. ois la ne "pikkujoulut" minne ovat kutsuneet.. siis ihan kaveriporukan..
Tatu vois mennä isomummolle yöks ja sinne tulis minun sisko hoitamaan.. ja varmaan myös kummitäti.
Tuntuu vaan että tohtiiko jättää kun on noin nuhanen.. ja että oisko itellekki vaan parempi levätä eikä lähtee univelkaa hakemaan.. toisaalta taas ( :LOL: ) mulla on maanantai vapaa ja otettas hotellista huone niin saatas sunnuntai huilailla.. saa nyt nähä... kun siirtivät osittain meidän takia niitä pirskeitä kun osuvat pojan synttöreitten kans samalle päivälle.

Tatu siis nuhainen.. viime yö ei kovin hyvin mennyt mutta mies hoiti kun ei ollut aamulla nousua.

mut nyt tais ovi käydä.. moikka :wave:

Ei mulla mitään asiaa oikein ole, mut täällä kun pyörin niin tuun samalla nostamaan meidät ylös :D

Pojat on vielä hereillä, just saavat mennä nukkumaan, tai siis menemme niitä nukuttamaan.

Huomenna tulee mun serkku tyttönsä kanssa meille, kivaa!

Kaiza: Heh :ashamed: :whistle: :LOL:

Danjuska: No kyllä ehdottomasti menet! Voi olla, että tekee hyvää sulle :hug: Ja ehkä sitä kaipaatkin...

Koivunkäpy :attn: Miten jakselet??

Hyvät yöt!

Huomenta!

|O :'( |O . pitäs vissiin punnita tuo poika. Monina öinä on oolut silleen että poju on herännyt siihen että on tullut: "pisu päpi".
Joko pitäs opettaa potalla käymään pissalla tai sitten ostaa isompia vaippoja. On todella mieltä ylentävää ruveta vaihtamaan lakanoita ja pahimmakssa tapauksessa myös peittoa yöllä. Ja siiten siihen päälle se että poju saattaa valvoa jopa tunnin tän operaatioin jälkeen.
Nyt on taas kaksi tällaista yötä takana ja mulla on pinna tosi tiukassa...
:kieh: :'(

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin... :flower: :heart:

Jaha, pojun kans lääkäriin, kikulissa on vesikelloja parikipaletta.. :'(
Yö meni hyvin.
Hiukan sotkee tän päivän hommia tuo lääkäri, mut toki pääasia on et saatiin omalle tk:lle aika eikä tarvi saikulle lähtee jonottelee..

Moro kaverit :wave:

Hitsiläinen tuota meidän pienintä illintilliäistä... heräili viime yönä pahimmillaan 45 minuutin välein syömään... yhdellä kerralla viihtyi tunnin tissillä... Perunaa ja porkkanaa ollaan siis jo maisteltu, mut ei uppoa kuin pari lusikallista, sit tulee itku. Tänään kokeilen perunaa ja kukkakaalia, jos se maistuisi sit paremmin... Päivällä kuitenkin jaksaa olla pitkiäkin aikoja ilman tisulia, joten en ymmärrä miten nyt parina yönä on jaksanutkin tissillä roikkua niin paljon. Tilaileekohan lisää maitoa? Vai alkaako maito loppumaan vaikkei tunnu ja näytä siltä...?

Julius on alkanut juttelemaan unissaan :D PuuhaPete on meillä kovin IN juuri nyt, laulelee, että "Pete, Pete, Peten auto" :D Ei siis ole koskaan kuullut eikä nähnyt PuuhaPeteä, mitä nyt minä olen laulellut sitä tunnaria ja lelukirjasta Puuhiksen juttuja on katsonut. Hauskinta tässä on, että isukin nimi on Pete :D

Kovasti Julius isiä ikävöi, usein kyselee isiä ja usein pitää myös soitella. Onneksi mies on Joulun aikaan 13 (!!!!!!) päivää kotona, niin keretään tosissaan yhdessä olla! :heart:

Ihana seurata Juliuksen ja Wernerin leikkejä; hauskin leikki tällä hetkellä on, että Julius menee olkkarin pöydän alle ja kurkkii sieltä Werneriä, joka hytkyää lattialla joka suuntaan. Voi sitä naurun kiherrystä :heart: Molemmat nauraa päkättää niin mahdottomasti :D :heart:

Onko muilla Joulutähtösillä tullut yht`äkkistä ujostelua? Meillähän Julius on aina ollut tosi reipas, mut nyt 2 v synttäreiden korvilla tuli ihan mahdoton ujostusvaihe. Jos sitä joku vieras katsoo tai koitta jutella, niin juoksee mun jalkoihin tai vastaavasti jos istuu rattaissa, niin käpertyy "piiloon" tai menee Werneriä ihan liki. Toivottavasti menee pian ohi!

Kaiza, kävin eilen postissa kantoliinan kanssa, mut se oikean kokoinen kuori oli siellä väliaikaisesti loppunut, joten en suurensuuressa kuoressa sitä sitten viitisinyt laittaa tulemaan, kun ei teidän postilootasta sellainen olisi sit sisään mahtunut, enkä halua, että joutuisit sen postista sitten hakemaan! Oikean kokoisia kuoria pitäisi tulla tänään tai alkuviikosta, joten laitan sen sitten tulemaan.

Mut nyt jatkan kotihommilla. Päästään sit iltapäivällä ulos! Tiällä sattaa ihannoo valakosta lunta :xmas:

Yhteistyössä