Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

Epeli: Oikein paljon onnea teille koko perheelle poikavauvelin syntymän johdosta! :flower: :heart:

Parpapapalle ja perheelle myöskin oikein paljon onnea pikkuprinsessan syntymän johdosta! :flower: :heart:

Olin tänään pitkän päivän kaupungissa jouluostoksilla, ihan onnistunut reissu. Siinä onkin aina pohdiskelemista, että osaa kaikille tasapuolisesti hankkia mieluisia lahjoja. Tässä alkaa pikkuhiljaa päästä joulun tunnelmaan, viikonloppuna laiteltiin lasten kanssa joulukoristeita ja jouluverhoja paikoilleen. Varsinkin eilisilta oli oikein jouluinen, kun pelailtiin keittiönpöydän ääressä kynttilänvalossa.

Aattoa vietetään perinteisesti meillä kotona, jo vuosia molemmat isovanhemmat+veljeni ovat tulleet meille jouluksi. Nuorin veli tulee varmasti nytkin, mutta vanhempi veli perheineen viettää varmaan nyt joulua omassa kodissaan. Helpompaa niin, ettei meidän tarvitse liikkua täältä kotoa mihinkään ja sitä paitsi niin tasapuolista, kun kummatkaan isovanhemmat eivät pahoita mieltään siitä, ettei heidän kanssaan vietetä aattoa. Muutenkin joulunvietto keskittyy aika lailla meille, kun meidän eskarilaisella on synttärit joulupäivänä ja niitä perinteisesti vietetään tapanina.

Vielä toivotan kaikille synttärisankareille oikein paljon onnea :flower: :flower: :flower:

Parpapapan perheelle täältä myös onnittelut. Ja onneksi kaikki kävi hyvin. :heart: :flower:

Mä yritän joko tänään tai sitten huomenna käydä joulupukkiasiolla. itenkin ilman laosia kuten Kuusikon äitikin. Mies lähtee käymään viikonloppuna Pohjanmaalla käymään äitinsä luona.

Mutta voipi olla etten tänään pääse, koska meillä oli taas viime yönä ratkiriemukas vajaan kolmentunnin valvomisessio.
Luulen että poju näki painajaisia. Ja ei kerennyt sitten nukahtaa, kun aura-auto tuli jyrämään tota sulaa tienpätkää. Ensin veti siitä neljä kertaa. Ja jonkin ajan kuluttua tuli uudestaan ajamaan siitä pari kertaa :eek: . Joten ehkä Sami on nukkunut 3 ja 7 välillä yhteensä puolitoista tuntia ja sekin kahdessa osassa.
Itse makasin puolikymmeneen sängyssä. Ja nyt mä haluaisin tuon jätkän pätkän sänkyyn. Mutta aika heikolta tuo mahdollisuus näyttää.

ONNEA EPELI :flower: :flower: :flower: :heart:

oNNEA myös parpapan uudesta, peinestä vauvasta :flower:

Pikkujoulut meni ihan hyvin, kiitos kysymästä Jellona :wave:
Joillakin oli aikamoinen vauhti päällä, nytpä tiiän ainaski mitä on tarkoitettu kun puhutaan pikkujouluista...

Isommat tytöt sai jälkitautina angiinan ja samaan syssyyn Peppi sai vesirokon, en muista, oon vissiin senkin jo tänne kirjoittanut....

Kauheesti ois kaikkea muistettavaa ,mutta ei vaan pää kykene toimimaan sen mukaisesti :/

Onnea kaikille jo 2 vuotta täyttäneille tähtösille, niin se aika vaan menee :flower:

Mukavaa uutta viikkoa taas kaikille :wave:

Tiistaita :)

Lunta maassa aikasta paljon :whistle:
En kyllä yhtään kaipaa lunta paitsi jouluaatoksi ;)
Täällä ollut taas tohinaa etten ole kirjoitteleen kerennyt...
Eilen oli kamala ajokeli,mieskin luisteli rekallaan kun kotiin tuli,ei saanut millään tuonne pikkutielle kärryä lykättyä,siellä sit oltiin lapiot ja hiekat heiluen auttamassa :D

Oskarilla taas vaihteeks ollut pientä lämpöä |O
Alkaa ottaan päähän tää jatkuva sairastelu jo :/
Tarttis lähtee ulkoileen mutta lapsilla on niin kivat leikit kesken etten taida vielä mennä.
Miten paljon te muut ulkoilette päivittäin?
me ollaan yleensä aamupäivällä ja alkuillasta pihalla oskarin kanssa,tytöt ovat sitten myös iltapäivisin kaksistaan ulkona kyllä.
Miten laitatte joulua?Koristeet ja muut?
Mulla ei vielä ole tullut yhtään joulutunnelmaa,olen kyllä muutamia valoja jo laitellut ja keittiöön vaihdoin verhotkin,mutta en tie,tuntuu etten saa minkäänlaista joulutunnelmaa luotua,kauheesti kattelen kuvastoja ja tekis mieli tilata vaikka mitä joulu hömppää,mutta en viitsi.

Joku kyseli mun päätutkimus-tuloksista,eipä niissä mitään ollut,mutta pää särkee tosi monta kertaa viikossa ja kovasti :'(
Suunnittelin jo että menen kohta yksityiselle pääni kanssa :/
Epelille onnittelut pienestä vauvelista ja jaksamista :hug:
Samoin Parpapapalle onnittelut pienestä tytöstä ja kiva kun kävit kirjoittamassa kuulumisia :hug:

Ai niin yksi kysymys vielä...Minkäikäiset lapset vielä uskovat joulupukkiin?
Meillä ekaluokkalainen odottaa innolla joulupukkia(jota tuskin tänä jouluna tulee,jättää vaan lahjat)ja eilen sanoi että toivottavasti näkee myös ne porot tänä jouluna :whistle:
Mietin tuossa että milloin lapset tajuaa tuon asian,ei kai sitä erikseen tarvitse niille kertoa :ashamed:
Esim.uneton ja Siru:Vieläkö teillä tytöt uskovat joulupukkiin?

Nyt pitää mennä,hauskaa viikkoa kaikille :wave:

täällä taasen!
Yö oli syvältä, mistäpä muualtakaan..
Lunta tuli yöllä liki 10cm ja lisää tulee..
Pitäs lähtee illasta kaupoille, ukko käski käydä ostamassa rattikelkan (miks?? ) ja hälle kunnon tyynyn.

Barbapapalle onnittelut rinsessasta!

Pää lyö tyhjää..

Tintta, sinällään hyvä etttei päässä ollut vikaa! mutta tylsää toki tuokin kun kokoajan koskee.. eihän sulla oo e-pillerit käytössä? ja mites ne hatut?

Meillä tyttö toki tajuaa että kauppakeskusten pukit on näyttelijöitä eli pukin apulaisia ja SE oikea pukki ja tontut majailee Korvatunturilla/Rovaniemellä.
Ja vielä se että tyttö uskoo tonttujen kurkkivan ikkunoista siääsn ja tarkkailevan lapsia.

Parpapapan ja Epeliksen perheille suuren suuret onnittelut pikkuprinsessan ja pienen prinssin johdosta :heart: :heart: IHANAA!!

Täällä on lunta maassa ja se on tosi hieno juttu mun mielestä! Inhoan pimeyttä niin paljon. Ei tuota lunta paljon kuitenkaan ole, mutta on maa ja puut valkoisina, niin sekin riittää. Otto on innoissaan lumesta :heart:

Oton kuulumisia sen verran, että pottakammo on voitettu ja potalle/vessan pöntölle tehty jo monet kakat ja pissat. Siis hieno juttu. Vaikken suoraan sanoen missään vaiheessa stressannutkaan itse tota asiaa, kun kyllähän kaikki lapset melkein sen oppivat =) (mieshän siis keräsi stressiä, että miten hoitoon voidaan viedä 2vee lapsi, joka ei istu sekuntiakaan potalla) Lotallakin aikoinaan kävi vähän samoin, yhtäkkiä kun tajusin, että nythän likka oppi käymään potalla, niin jäi vaipat pois 1v11kk ja oli päivä+yökuiva siitä hetkestä.

Tintta; hyvä, ettei ollut mitään tutkimuksissa, mutta inhottavaa olla epätietoisuudessa, kun vaivaa on :| Mitä kaikkia tutkimuksia sulle tehtiin? Meillä ulkoillaan kerran tai kaksi päivässä, sen lisäksi Otto nukkuu välillä päikkärit vielä vaunuissa, niinkuin nytkin. Väsy vie usein voiton kesken lenkin, vaikka Otto koittaa vakuutella mulle, että "Itte pävelee. Nätisti. Soatiällä." Eli kävelisi itse nätisti soratiellä :D Sitten sanoo vielä, että "Äiti uossee(juoksee) eka". Automerkkejä opetellaan samalla, kun ollaan lenkillä. Uskomatonta, miten muistaa jo eri merkkejä. Lempiauto on bemari, kun iskälläkin on :D Joulujutuista; me ollaan Lotan kanssa tehty tonttupöytä eteiseen ja enkelipöytä Lotan huoneeseen, sitten muutamia muita joulukoristeita pitkin kämppää. Ihanaa, kun joulu tulee! Verhot pitäis vielä keittiöön laittaa, ei iole nyt lainkaan verhoja siellä tällä hetkellä. Uudet jouluverhotkin olis kiva saada, mutta en raaski ostaa... sitten ens vuonna, kun olen rikas töissä käyjä :LOL: Kuusi meille tulee terassille, olkkarista näkyy siihen hyvin. Sinne laitetaan lamppujen lisäksi koristeet ja varmaan aatonaattona tai aattona iskä ja lapset laittaa ne. Lotta käy kuusen hakemassa pappan kanssa metsästä. Pienet lapset ei varmaan vielä tänä vuonna pääse mukaan, eli Otto ja serkkutyttönsä, 2 vee myös. Lotta uskoo tai ainakin haluaa kovasti uskoa joulupukkiin vielä. Välillä veikkailee jotain muuta, mutta kuitenkin usko on luja. Mun mielestä hyvä ja kyllähän se sitten selviää varmaan kaverien kautta. Lotalla on yllätyskalenteri, mihin tonttu tuo yllärin yöllä ja siitäkin sanoi eilen, että lapuissa oli sun kirjoitusta, kun oli lappuja, mistä yllätys löytyy. Mutta sitten sanoi, että voihan tontutkin niin kirjoitella ;)

Onnea täältäkin jo 2 vuotta täyttäneille joulutähdille :flower: :heart:

Nyt pitää lähteä Lottaa vastaan. Pitää vielä nauttia tästä mahdollisuudesta ennen töihin paluuta.

Ihanaa alkanutta vkoa kaikille ja jännittävää joulukuuta! Ja Pepin perheelle tervetuloa kotiin, kun tulette :hug:

Heippa!

pikaiseen pari riviä..

tintta, me ulkoillaan aamupäivällä ja illalla joskus jopa kahteen kertaan tai sit vaan ennen päivällisruokaa. hyvä ettei päässä ollut kummempaa, harmi kuitenkin että niin kovin koskee. meillä ei ole vielä suuremmin joulua laiteltu. jos joku päivä jotain tonttuja pistelisi tuonne seinille. ikkunoille en enää laita, kun jää ikävät jäljet. :)
niin ja mun siskon tyttö (8v) uskoo vielä joulupukkiin ihan täysillä. heillä on kotona sellainen kalenteri johon äitinsä sitten joka yö laittaa seuraavaksi päiväksi jotain kivaa, niin yhtenä iltana mietti että montakohan tonttua tulee ja onkohan niillä aina jakkara että ylettyvät laittaa lokeroon sekä kuinka isoja tontut ovat. :D :xmas:

parpapan perheelle isot onnittelut pikkutytöstä!! :flower: :hug:

Juliukselle 2-vuotis synttärionnittelut!!! :flower:

Me käytiin aamusta puistossa ja kolattiin piha lumesta. nyt on jo paistettu sämpylätkin. kuhan mies tulee töistä niin lähen poikien ja äitini kanssa käymään kaupalla. illalla mennäänkin poikien hoitopaikan joulujuhlaan. :xmas: niin että vauhdikas ilta tiedossa. :D

mukavaa lumista tiistaita kaikille. :xmas: :wave:

moikka

Olo on kuin lapsella karkkipäivänä :D :LOL:
Vielä huominen ja ja sitten monen päivän vapaa :D

Papapapan perhelle myös lämpimät onnittelut! :flower:

Ja onnittelut tänä pävivänä juhliville tähtösille!! :flower:

Tinttamooses: Ikävää kun ei selvinnyt mistö pääkipu johtuu. Toivottavasti selviää jos yksityiselle menet.

Meillä ulkoillaan yllensä kahdesti päivässä.
Joulua olen laittanut sen verran että verhot on vaihdettu ja muutaman jouluvalot laitettu ulos ja sisään. Huomenna vaihdan olohuoneeseen puhtaan maton jne..
Mulla joulufiilis menee vähän aaltoillen :whistle: välillä olo on jo ihan jouluinen ja välillä tuntuu että ei nyt joulu voi jo ovella olla.

Yöllä taas pohdin asioita enkä saanut nukutuksi. Kun ilmeisesti sitten olin nukahtanut niin tajusin että viereen oli mönkinyt Tatu :kieh: pyöri ja hyöri ja ei meinanu asettua millään.. puoli viiden aikaan viimein sammui ja 5.15 soikin jo sitten kello |O Olo on jokseenkin väsynyt 9 tunnin töissä heilumisen jälkeen.

Mites muuten Anna voi, Koivunkäpy? Onko teillä nyt uusia altistuksia ollut poitsulla?

Ja tosiaan, Peppikinhän palailee piakkoin koti Suomeen :D

okei, mut nyt ei muuta.. lenkille jos sais vielä itsesä hilattua.

kauppa tyhjennetty!
Lasten riemua kun saatiin postissa kolme tuomosta popup lelukoria mitä on joskus tullu liberolta, ovat vaaleanpunaisia possuja, eivät vaan tainnu tajuta että niihin piti laittaa leluja, molemmat napottaa possun sisällä :LOL:

Ja ukkoa tottelin kerrankin, nyt on stiga ostettu ja tyyny, luulis olevan hyvä. ja itelle suklaata :snotty:

Danjuska, ei oo nyt altistettu sen kauran jälkeen mitään, enäpä tässä on kokeilematta ohra, sit vois kokeilla jotain.. tai oletin että päärynää sietää kun mehussa voi moista käyttää, siis sekamehussa, ei näköjään kestä viel soseissa, sonti semmosta vaahtoavaa juttua :x ja bataattia annoin yhtenä päivänäö, se ei näyttäny tekevän mitään..
Mut hyvällä mallillahan meillä on nuo safkat kuitenkin. B)

Päästä sen verran että mielihuvitus napit auttaa, ukko tuossa yks päiäv sano että miten mukavaa kun minun oma itteni on löytyny :saint: jaksaa paaaljon paremmin kaikkee, eikäö oo enää niin synkkiä ajatukset. tosin paino lopetti nousemisen :'(

huomenta! mulla räjähtää pää tän taudin takia, Atte on niin pahalla päällä kun on nokka tukossa. huutaa koko ajan ja mulla halkee korvat, pienempi jää malkein heitteille, mie en jaksa tänään yhtään mitään :'(
viime yön nukuin aten vieressä kun yski niin paljon, luulin jo yhessä vaiheessa että yskii keuhkot pihalle, ressukka :|
tänään jäi kahvila avaamatta kaikki kolme pitäjää ollaan kipeinä.
onneks tää pienin on hyvällä tuulella piristää hiukan päivää

mut meen märisee muualle

hyviä vointeja muille

väsy tigru

täällä jälleen :wave:

nyt on pojat nukkumassa ja saan hetken aikaa itelleni. Soittelin miehen kanssa ja sanoin että nyt tarttis päästä kotoo pois. Pari viimeistä tanssituntia jääny väliin niin sen kyllä huomaa :headwall: seinät kaatuu päälle.

ULKOILUSTA meillä ulkoillaan yleensä aamulla ja illalla. Atte rakastaa lunta, jota nyt vihdoin saatiin mut sulaa huomenna pois :(

KAIZA hyvä että päästä ei löytyny mitään vikaa. saitko lähetteen fysioon? silloin saat kelan korvaukset.
TINTTA ootko sie käyny hierojalla tai fysiossa kokeilee auttaisko se?

PARPAPALLE onnittelut pikku prinsessasta :heart:

JOULUsta mie laitan jouluverhot ja muutamia koristeita ja polttelen kynttilöitä. Nyt on ollu joulu fiilis hukassa tän taudin takia mut ollaan kuunneltu jo joululauluja ja laiteltu muutamia koristeita.

mut jospa sitä menis syömään jotain ja sit nukkuu kun on vielä yökkäri päällä :whistle:

päivän jatkoa

ilmottautuu.

Tigrulle pikaista paranemista!

Pitäs tänään taas mennä kauppaan, ihana kun kerrankin voi ostella lähes kaikkea.. :ashamed: netanttilassa oli aivan ihana rekka, tarvii kattoo onko tavan anttilassa moista et sais synttärilahjaks, jos ei ni posti tuokoon sit jouluks semmosen..

Keskiviikkoa!

Synttärisankareille kovasti ONNEA!!! :flower: :flower: :hug:

Tigrulaan kovasti paranemisia. :hug: jospa tauti pian helpottais. jaksuja. :hug:

käpynen, minkäslaisen rekan oot löytänyt netanttilasta? miä haluun se aurarekan.

Meille ei mitään ihmeitä. ulkoiltu ollaan ja iltapäivällä jatketaan.
odotan kovasti milloin pääsisin meidän seiniä maalaan, kun keksittiin juttu millä saadaan vähän uudistettua näitä meidän sisätiloja. :)

jaahas kait se on mentävä pelaan muistipeliä aleksin kanssa. palailen taas. :wave:

Tigrulaan paranemisia!

Mä oon nyt todella yksikätinen. Lauantaina tää vissiin lähti ja eilen paukahti päälle -> jännetupintulehdus. Sairaanhoitaja laittoi tähän lastan, joten en nyt voi todellkaan käyttää tätä mun toimintakättä.

Onneks ukko on huomenna kotona, mutta sitten ois perjantai ja viikonloppu eessä. Kun ukko lähtee lauantaina käymään äitinsä luona S-joella.

Hei tytöt,

Onneks huomenna on vapaapäivä. Tänään oli taas semmonen päivä koulussa, et kävin vähän yhteisöönkin purkautumassa.
Käytiin eilen Matiaksen kanssa Tyksissä kitarisakuvauksissa. Oli tosi helppo ja nopea juttu ja Matias oli aivan mallikelpoinen lapsi, jopa kiitti ja sanoi heihei kun lähdettiin. Ens viikolla tulee sit tulokset lääkäriltä..
Smirgelle voimia, tuo on ärsyttävää... pieni asia, mut tuntee itsensä niin hutiloks, kun pitää tehdä "väärällä" kädellä töitä. Tsemppia ja pikaista paranemista.
Tigrulle pikaista paranemista myös. Ja ei, en saanut lähetettä, kun en tajunnu pyytää. Nyt en sit oikein tiedä, että odotanko sinne tammikuun lääkäriaikaan (jota en oo vielä peruuttanut) vai voiko sinne lääkäriin soittaa jälkikäteen. Kahtena iltana oon nyt vähän jumppaillu ja venytelly, mut eihän se tietty näin nopeasti mitään auta. Huomasin kyllä tuolla palstoja lukiessani, että "meikäläisiä", pahoista niskakivusta ja lihaskivusta johtuvia päänsärkypotilaita on tosi monta.
Juu, nyt pitää tehdä töitäkin. Halit.
-k-

Kiitos onnitteluista! :flower: . onhan tämä ihanaa, kun on tällainen viikon vanha tuhisija sylissä! pieni vaan nukkuu... Eilen katsottiin miehen kanssa, että nyt on alkaneet sormet lihoa ja posketkin ovat pyöristyneet!

parpapapalle ja perheelle myös onnitteluja! meillä on ollut lapsenteossa sama tahti!

ja synttärisankareillekin onnentoivotuksia ja sairaille pikaista paranemista.

minä en ole jotenkin tajunnut, että joulu on jo tulossa kovaa vauhtia, enkä siis ole laittanut mitään! Paitsi ostanut kummilasten lahjat! huomenna ajattelin levitellä koristeita Laurin kanssa!

täytyy mennä vielä imuroimaan. voi kun saisin vaan ihastella koko ajan tätä vauvaa!!!
T.epeli

moikka!

meinas vähän työpäivä venähtää mut onneks pääsin ajoissa kuitenkin lähtemään.
Nyt on imuroitu, käyetty osa matoista ulkona ja pari puhdasta lattialla.. lisäksi leivoin kauralastuja :D

Tatulla on ihan vaaaltava meno päällä.. äsken kuulu hirvee kolina ja ja sen jälkeen vielä hirveempi huuto.. poika kaatu koiran vesikuppiin.. kysyttiin sitten kun itku loppu että miten sillä lailla kävi niin vastaus kuulu että Tatu uitti jalkoja "Joopen" kupissa :whistle: :LOL: Noh, eihän siinä...
Äitin kaverina myös leipoi ja sekotti taikinaa ja vähän väliä totesi että Tatu maistaa vähä .. ja suu oli täynnä taikinaa, jos sitä taikinaksi voi sanoa.

Huomenna tulee kaveri lapsineen varmaankin käymään kylässä ja iltapäivästä lähdetään kohti kiuruvettä.

Pepille tervetuloa takas koto Suomeen :D Tulehhan sitten kertomaan miten reissu meni.

Kaiza: Eihän siitä ainakaan mitään haittaa oo jos soitatkin lääkärille ja sanot että unohdit pyytää lähetteen. :hug:

Smirgelainen kädelle pikaista toipumista!

Tigrulle :hug: Toivottavasti saat hiukan omaa aikaa.

Koivunkäpy: Hienoa että voit paremmin!

Mut nyt alakertaan Tatun ja miehen seuraan :wave:

Ja Päivänsankareille yhteisesti onnea!! :flower:

iltoja vielä!

kävin ruoan jälkeen lenkillä, ihan yksin! ah että tuli hyvä olo. pidemmänkin lenkin olis voinu mennä mut vaatteet oli jo märät kun siellä satoi. en edes aluksi huomannu että sataa, niin innolla painelin menemään :D

nyt on pasitettu rahkapiirakkakin. leipominen ja kuntoilu rauhoittaa kovasti. pitäis molempia harrastaa enemmän.

nyt on pojat nukkumassa ja ite otin glögin punaviinillä, nam oli hyvää :p

mut nyt nukkumaan, kun päivällä en osannu nukkua

öitä ja toivottavasti huomenna on parempi päivä

tigru

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!!

Meillä herättiin 8 aikaan. Mikkis kömpi 7 aikaan viereen mut torkkui siinä sit vielä tunnin verran. :)

täällä on karsee ilma, lumet taitaa olla kohta mennyttä. :'( ulos mennään kuitenkin hetkeksi kuhan joudetaan. mulla tänään iltavuoro joten pojat ovat illan kolmisin.

synttärisankareille onnea ja Niilolle nimpparionnittelut!!! :flower: :hug:

eilen illalla ulkoiltiin ja mies ja aleksi kävivät luistelee. saunottiin koko perhe yhdessä pitkästä aikaa, meillä kun ei ole sekään onnistunut, mikkiksen vilkkauden takia. paistettiin makkaraa kiukaalla, kaikille maistui. :p

jokohan peppi kohta ehtii tännekin. :wave:

pirteätä päivää kaikille. :xmas:

Moro kaikille :hug:

Jospa minäkin ehtisin pari sanaa kirjoittamaan... Ja ihan vaan pari :whistle: ;)

Epelille ja Parpapalle perheineen sylin täydeltä onnea pienokaisten syntymän johdosta :hug: :heart: :flower: Ihanaa lukea vauvauutisia :)

Peppiiiiii, miten reissu meni?!

Tinttamooses: mä laitoin viime lauantaina joulua: tontut ikkunoihin, tonttuja ympäri asuntoa ja keittiöön jouluverhot :xmas: Siinäpä sitä meille joulua. Niin, ja kynttilöitä sinne tänne -eipä niitä tosin uskalla polttaa näiden riiviöiden takia... Heh, meidän pojat uskoivat joulupukkiin vielä tokalla luokalla :whistle: :ashamed: :whistle: :LOL:

Unettoman poppoolle paranemista :hug: Voi jösses, olen kirjoittanut puoliksi sun kirjeen mutta en vaan saa tehtyä sitä loppuun... Laiska minä :ashamed:

Tigrulaan jaksamista ja Atelle pikaista paranemista :hug:

Kaikille 2-vuotiaille ISOT ONNITTELURUTISTUKSET :hug: Ihan uskomatonta että osa on jo täyttänyt 2 vee... Meillä juhlitaan ensi viikon sunnuntaina Veeran synttäreitä, varattiin asukaspuisto kaverijuhliin. Sitten lähempänä oikeaa päivää, lauantaina 22.12, juhlitaan sukulaisten kanssa. Meillä onkin juhlaputki menossa, viime sunnuntaina oltiin tyttöjen serkun 3v juhlissa, ensi viikon lauantaina on uuden serkkutytön ristiäiset ja sitten on Veeran kahdet juhlat. Huhhuh, on siinä juhlaa kerrakseen :D

Eilen oli tyttöjen päiväkodin Itsenäisyyspäivä/joulujuhla. Molemmat tytöt esittivät juhlissa, Saara oli muutaman ryhmäläisen kanssa Laiva-esityksessä ja Veera esitti pienempien kanssa Piiri pieni pyörii :heart: Olipas suloisen näköistä kun molemmat esiintyivät niin tosissaan :D

Päiväkodissa menee edelleen ihan mielettömän hyvin, molemmat viihtyvät siellä hienosti. Jouluviikolla tytöt joutuvatkin evakkoon omasta päiväkodista, mutta onneksi toisessa paikassa on tuttuja hoitajia. Ja onneksi evakkopäiväkoti on lähellä meitä, pelättiin eka et joudutaan jonnekin pitkälle.

Mulla menee töissä niin ja näin... Näin eilen lehdessä mielenkiintoisen työpaikkailmoituksen, soittelen ja kyselen lisää siitä ensi viikolla. Jospa olisi rohkea ja hakisi sitä :D Onneksi kohta on töissä pieni levähdystauko kun hotelli on jouluna kiinni 1,5 viikkoa. Tosin pariksi päiväksi joudun menemään tekemään erikoishommia mutta muuten on vähän vapaatakin.

Tänään mulla on VAPAAPÄIVÄ, jee :D Onpas muuten tosi kivaa kun pystyn nyt pitämään vapaat viikonloput ja arkipyhät!!! Ihan mieletöntä =)

Oikein ihanaa joulun odotusta kaikille :xmas: :hug:

Halauksin,
Tansku & mukelot

Yhteistyössä