Naputtaja Minä tuun olemaan siel sairaalassa varmaankin pitempään siis. Huh, huh et laittavat siel päässä jo 6 tunnissa pihalle joitakin!
Täällä sektioidut joutuvat olee sen 5 pvää, korkeitaan päästävät 4. pvänä pois. Mul viimeks ehdottivat et saisin mennä kotiin 4. pvänä, mut ne halus varmistella et imetys sujuu täydellisesti ennen kuin kotio päästävät. Mua ei haitannu, kun olin henkisesti varautunut siihe 5 pvään.
Ekakertalaisia pitävät 3 pvää, joa ovat hyvin palautuneita niin pääsee kotiin 2pvässä. Jos on ennen synnyttänyt, niin se 2pvää, jopa 1pvä jos kaikki on tosiaankin kondiksessa ja äiti haluu mennä. Mut kuudesta tunnista en oo koskaan kuullut.
Mä aion pakata kaks kassia, ei ne kauheen isoja oo. Toinen mulle ja toinen vaaville.
Kaikkia hygienia tarvikkeita runsaasti ja sit vaatteita vähä, se on mun motto...
Eli siis siteitä pari pakettii, samoin kertakäytto pikkareita (x2), paketti liivinsuojuksia, kosmetiikat yms, yopuku, lipokkaat, nännirasva, extra ruokaa ja paljon juomaa....
Vaavelille vaatteita (pipo, hanskat, bodeja x5, puvut x 5), vaipat, pari puklu liinaa, peppurasvaa, pumpulia, tutti......
On varmaan jotain muutakin mut tossa muutamat jutut... Siis täytyy pitää huolta et noi perus hygienia jutut ovat ainakin valmiina, kun en viiti juoksututtaa ukkoo kauppaan hakee jotain siteitä...
Sit aion laittaa kotona näkyville muutamia vaatteita et kun/jos tarttee lisää jotain, niin miehelle on helppo homma siitä sit vaan kaapata...
Mä aion tosiaankin ens viikolla pakata suurimman osan ja ainakin ettii sen listan et mitä tarttee...
Muistamista siis tulee olee, mut tosiaankin jos unohdan jotain, niin mies sit saa hakee........
Kunhan vaan tää Tirri pikkasen lisää kasvaa ja minä saan muutaman jutun tehtyä, niin sit alkaa "odotus"... Tai sit vasta kun pääsen äippälomalle... Kuten varmasti arvata saatte (oon listan vika odottaja ja ulkomailla) NIIN mun äippäloma alkaa 17.12.
Teil on varmasti yli puolella jo sit vaavit kotona.
Nyt on mentävä... pirun kiire duunissa.......