***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

Heippa karamel ja tervetuloa. Mä olen varmaan ainoa joka hereillä täällä! Päivityksen hoitaa hakkeri Maukkis ;) laitat vaan ikäsi ja synnytyssairaalan vielä. Edellisestä suht kauan täälläkin (kohta 7v) ja sama juttu kun ensimmäistä odottaisi.
 
Täälläkin vielä ollaan peräti hereillä :LOL: just tulin saunasta ja vähä kuivattelen ja lähen nukkumaan.

Kinka kyseli ultrasta, mulle kätilö sanoi kun soittelin aikaa että nykyään laitteet on niin hyvät että vaikka vattanpäältä ultraavat ei ole väliä onko rakko tyhjä vai täysi... :whistle: Meillä kunta/terveyspalvelualue ostaa np- ja rakenneultran Oys:n sikiölääketieteen tutkimusyksiköstä ja olin kyllä tyytyväinen sielä saatuun palveluun, paikalla oli kätilö joka kirjas ja lääkäri joka tutki. Mukaan sai pinon kuvia sekä reilun A4 paperin "mittaustuloksia". eli tuokin ultraako kätilö vai lääkäri riippuu vissiin siittä missä se tehdään ;)

Mötkylä kyseli alkkareista, ite ostin kappahl:ista yhet normaalit matalan malliset ja yhet äitiysmallia jotka menee tohon mahan päälle asti. mutta vissiin makuasia minkälaisia tykkää käyttää ja en usko että niistä mitään haittaa vauvalle on ;) varmaa enemmän semmonen itelle epämukava olo, luulisin :LOL:
 
Hei hienoa et muutkin on mun kanssa samaa mieltä tuosta alkoholista. :) En enää tunne itseäni tiukkapipoksi, ja ihan ehkä jopa järkeväksi. :D :saint:

Kiitos Nelma kommentistasi. :flower: Tosin sitten seuraava ongelma meillä olisi jos toinen kaksosita kummeiksi pyydettäisiin, niin kumpi? Molemmat aivan ihania, ja kovasti esikon kanssa touhuaa ja muistaa aina synttäreinä ja jouluna, vaikka ei nyt kummeja olekaan... :D

lilleriina mitä siitä kaukalosta, haluatko kuvia? :) Ja tsemppiä ultraan, peukut ja varpaat on pystyssä et kaikki ois hienosti. :hug:

Onnea ultrassa käyneille ja tsemppiä sinne menossa oleville. :flower: Kyllä se on sitten jännä paikka se ultra... :whistle:

Mötkylä alushousuista kyseli... Mulla tavallisesti käytössä olevat puristaa, tai siis tuntuu pahalle kun eihän tuo maha ulospäin ole mitään vielä kasvanut... Ostin sitten sellaisia maxi mallisia joissa korkea vyötärö ja hätätilassa on ollut mammaalkkarit jalassa. :ashamed: Hyväksi havaittu nekin. :D Noi maxit ostin ihan Prismasta, kun siellä oli joku pakettitarjous ja noi mammat H&M:ltä viime raskauden aikana. :) En usko että tavallisista haittaa vauvalle on, ainut että sun on niissä ikävä olla. Sukkahousuista en osaa sanoa mitkä ois mukavat, kun itellä sukkikset on jalassa max 1krt/vuosi... :whistle:

Tervetuloa uusille. :wave: :flower:

Täällä sataa vettä, ja mulla on neuvola 8.30... Ei sinänsä mitään, mutta tulee ja lämmintä vaan n. 10 astetta, pyörällä ei huvittais mennä kahdestakin syystä: Niska on niin kipeä huonosta nukkuma-asennosta ettei pää käänny oikealle (turvallista matkaa :D ) ja vähän on kuumeinen ja kurkkukipuinen olo... :/ Tosin isäntä lupasi mut tulla hakemaan, matkaa tästä ei ole kuin reilu 2km, mut nyt laiskottaa niin paljon ettei tosikaan.. :ashamed: Ja bussit ei mee lähellekään... :snotty:

Mutta nyt pitänee mennä haukkaamaan vähän aamupalaa ettei sitten oksetus iske keskenkaiken. Mulla on nyt sellainen et syömättä saa olla toooosi kauan ennen kuin tulee huono olo ja siksi unohdan aina välillä syödä... Ja sitten kun lähtee liikkeelle niin alkaa laatta lentämään... :| No, ehkä sitä joskus oppii muistamaan tuon syömisen. :D Ja nyt on kuumat ilmatkin tehnyt sen, ettei ruoka edes maistu. Väkisin on jotain pitänyt syödä... :snotty:

Nyt hommiin ja palailen neuvolan jälkeen. Jännittää vähän saako tämän ihran läpi jo sydänäänet kuuluviin... Arvatkaa onko paniikki jos ei saa vaikka kotettais, vaikka olisikin vaan ihan tästä vararavinnosta... :ashamed: :snotty:

:wave:
 
huomenta

shamandalie kiitti tsemppauksesta. olin jo unohtanut koko kaukalon. en tarvi. pitkän taivutuksen tuloksena sain ukon suostumaan. ostetaan uusi kaukolo ja taas sänky otetaan tuo mun eka vauvan vanha joka ollut kellaris. muut kiitti kuitenkin. ja sori ku unohdin ilmoittaa. onnea neuvolaan.

joko ootte miettinyt vaunuja? mulla olis yhdet n.7v. vanhat yhdistelmät, mut oon niistä tykännyt tosi paljon ku niissä on oikea kova kantokoppa. ja sit tälle nuorimmalle halusin pienet niin ostin abc yhdistelmät, joista en vaunu aikaan tykännyt ollenkaan. niissä sellainen pussimainen kantokassi. rattaana oli hyvät ja isona plussana heitto aisa. nyt mietinkin jos myis nuo abc rattaat pois ja ostas jotkut pienet hyvät. nuo vanhat ku on niin isot

mut nyt pitää lähtä hakemaan terkkarilta se lappu niin saan tännekkin laittaa sen seula luvun.

lilleriina ja tonttu-ukko 12+?
 
Huomenta
[/b]Karamel Tervetuloa joukkoon =)

Ihania ultrakuulumisia jo monella, onnea vain kaikille ketkä ovat jo sen etapin ylittäneet. Mulla olis jännittäminen ensi viikon torstaille ja siitä sitten suoraan loman viettoon. Toivottavasti päästään viettämään lomaa hyvillä mielin =) Neuvolalääkäri on huomenna, toivottavasti kuuluu sydänäänet neuvolan dopplerilla, ainakin kotona ovat kuuluneet hyvin.

Voi mitä masuja täällä jo monella on,aivan ihania.

Meillä anoppi tuli viikonloppuna käymään ja kerkes vilasta mua ja mun mahaa ja sano että nyt sä odotat vauvaa!!!!!Arvatkaa meinasinko tipahtaa tän lauseen jälkeen. Ei siis oltu viel kerrottu mut oli tarkotus kertoa mut kerkes huomata ensin. Omasta mielestä vatsassa ei oo vielä kun vähän turvotusta mut kai sen sitten jo huomaa. Samoin oli yks sukulainen nähnyt mun kasvoista että odotan, ennen kuin kerkesin kertomaan. Uskomatonta!!!!

Misse81 11+4
 
Moikka!

Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille ja sydänääniä kuulleille :flower: Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille =) Niin ja tsemppiä kaikille, joilla on tänään tulossa ultra tai neuvola.

Huomasin eilen illalla, että mulla on kamala maha. Se pollotti jo vaikka kuin isona. Yön aikana se oli sentään vielä laskeutunut, eikä aamulla näkynyt kuin pieni kumpu. Minä olen myös melko pitkä (171) joten maha ei välttämättä ilmestykkään näin esikoista odotellessa kovin aikaisin, mutta silti se vaan näyttää ilmestyvän. Kohta ei kyllä enää töissäkään pysty tätä salaamaan. Ajattelin sinnitellä kesäloman yli, jolloin oliskin jo melkein elokuu B)

Meillä kävi hassu sattuma, kun sain viime viikolla neuvolasta raskaustodistuksen asunnon hakua varten. Täyteltiin sunnuntaina netissä hakemus ja eilen jo soitettiin, että heinäkuun alussa pääsis muuttamaan. Asumme nyt 50 neliön kerrostalokämpässä koiran kanssa, joten vauva ei siihen asuntoon oikein hyvin sovi. No nyt tarjolla olisi 65 neliötä, mutta tämäkin on kyllä kerrostalossa, vaikka rivitaloa me haettiin. Mennään iltapäivällä katsomaan sitä uutta kämppää ja päätetään sitten ruvetaanko tässä vielä muuttamaan pika-aikataululla... On luvattu jo mennä auttamaan kavereita muutossa just samana viikonloppuna, joten oikein urakalla sais sitten muuttaa :LOL:

Masustani vielä sen verran, että se tuntuu nipistelevän ikävästi. Varmaan kasvaa, luulisin, mutta pitää kysyä sitä terkkarilta samalla kun soitan tänään eilisen virtsakokeen tuloksia. Toivottavasti sitä valkuaista ei enää löytynyt.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille ja kasvavia massuja.

Riinuska ja maha 14+1
 
kiitos informaatiosta porche ja äitiliini. niin tiedän varautua varmuuden vuoksi kuitenki täydellä virtsarakolla

näin kauheaa unta. siis selvästikin ajattelen vaan sitä ultraa. kätilö mittaili siinä ja sanoi sitten että turvotusta 6,2 mutta ei mikään ihme kun tällä on neljä jalkaa.. heräsin siihen. eipä meinannu uni enää tulla.

mutta hauskaa päivää kaikille. satais nyt sitä vettä, että pääsis enskuussa hillaan.. :wave:
 
Huomenia!

Kaikille uusille lämpimät tervetulotoivotukset! :flower: Ja ultraa jännääville tsemppiä =)

Kinka
täällä ainakin pitää np-ultraan mennä tyhjällä rakolla, lukee oikein polin vessan seinällä :whistle:

Meidän äiti tuli, pitää mennä :)

liplap rv 13+3
 
Huomenta

Jos nyt saisi itsekin jotain naputeltua, ahkerasti olen käynyt kuulumiset lukemassa :)

ONNEA kaikille tuleviin ultriin ja neuvoloihin :hug: .

Ihania on nuo massukuvat :) . Itsekin voisin yrittää joku hetki ottaa kuvan ja koettaa laittaa esille :whistle:

Nelma Itse olen Kuopiosta kotoisin. Muutin tänne Vetyjen valtakuntaan reilut 2,5 vuotta sitten mieheni opiskelujen perässä. Silloin kyllä kovasti väitin, että minun suustani ei pääse mie ja sie, mutta varsinkin tämän kevään aikana olen tajunnut, että kyllähän ne suustani välillä tulee ihan automaattisesti :LOL: . Nykyään molemmilla on työpaikka täällä, joten täällä sitä vietetään ainaskin jonkun aikaa, vaikka välillä kovasti ikävöidään Savon suuntaan.

lilleriina kyseli vaunuista. Täällä olen jonkun verran vaunuja tutkaillut netistä ja rakkaan ystäväni kanssa ollaan huviksemme käyneet parissa lastentarvikeliikkeessä niitä hipelöimässä ennen kuin edes tiesin odottavani :p . Yhdistelmävaunuihin täällä päädytään, mutta merkkiä pitää vielä miehen kanssa pähkäillä =)

Kummestakin on ollut puhetta ja meilläkin vaihtoehtoja on ainakin tämän esikoisen aikaan niin paljon, että tulee olemaan vaikea päätös ketkä loppujen lopuksi otetaan tärkeään tehtävään :whistle: .

Oma napa: Huomenna olisi aamulla neuvola :) . Toivottavasti nyt saadaan jo sydänäänetkin kuulumaan. Parina iltana on täälläkin nipistellyt aika kovaan vatsaan, mutta kuten Riinuskakin epäili niin toivottavasti ovat kasvukipuja. Töissä tai siis meidän yksikössä kaikki tietävät jo raskaudesta. Kerroin viime viikon loppupuolella viimeiselle työkamulle ja hän vaan tokas, että kyllä hän on se jo arvannut pidemmän aikaan, on kuulema massu näkynyt jo kauan. Taisi vaan tämä työkamu olla hiukan katkera uutisesta, mutta ei mahda mitään :/ . Täälläkin jo haaveillaan ensi kesästä ja kuinka silloin ei tartte "tapella" kesälomista, saa vaan olla oman kullannupun kanssa kotona.

karamel Tervetuloa mukaan!

Riinuska 81 Toivottavasti asunto miellyttää teitä :hug:

sateisin terkuin

Veeruska & Heppu Huoleton 15+0 (kai)
 
Riinuska toivottavasti asunto on mieluinen. Pääsisitte muuttaan vielä kun sullakin on jaksamista ja ei ole vauvaa kainalossa. :) Tuuhan sit kertomaan miten kävi. :)

:eek: Kinka sun unta... Anteeks, mut laittoi hymyilyttämään, vaikka mikäli ite oisin vastaavaa nähnyt niin tuskanhiestä märkänä oisin herännyt ja todennäköisesti herättänyt samaan paniikkiin muunkin porukan. :D Mistä sitä tietää vaikka siellä neljä jalkaa olisikin, jospa ois kaksoset? ;)

Neuvolassa oltiin... Paino oli edellisestä noussu 200g... :ashamed: Kotivaaka tosin näytti edelleen vähemmän... :whistle: Taidan ens kerralla kantaa kotivaa'an mukana. :LOL:

Neuvolakorttiin ei laittanut sokerirasituksen tuloksia, mut ne oli jotain eka 4,6 (sais olla tasan 5), toinen 6,8 (sais olla 10) ja viimeinen oli jotain 5,4 (sais olla 8). En nyt ihan varma ole noista kummistakaan arvoista, mut suunilleen noin. Et oikein hyvät oli. :) Ja Hb oli 128, verenpaine koholla 116/79. jospa ne tästä vähän nousis... ;) Sydänääniä ei kunnolla saatu kuulumaan (paitsi mun... :whistle: ), välillä aina kuului nopeemmat äänet ja katos sitten samantien... On kaveri piilossa, väistää aina ja mulla vararavintoa, niin sain ajan juhannuksen jälkeiselle maanantaille niin silloin koitetaan uudelleen. Silloin kun viikkoja jo 16. :) Tosi ihana täti oli, ja miehenkin kanssa jutteli ja kyseli kaikkea. :)

Kotiin kun pääsin (just ehin onneks kotiin) niin alkoi taas laatta lentää... :/ Nyt onkin mikrossa tulossa lämmin voileipä, jospa tää meininki tästä taas kohoais... :)

Palaillaan taas. :wave:

Shamandalie ja Histamiini 14+1

P.S. Vaunuista vielä... Meillä on valmiina tuolla nyt rataskäytössä olevat Emma merkkiset vaunut joihin on kantokassi. Niillä mennään, pientä hienosäätöä tehdään. Haluisin ostaa niihin sellaiset umpirenkaat, kun tolla pumpulla on hankala saada kaikkiin renkaisiin yhtä paljon ilmaa kun aina sieltä karkaa... En vaan tiedä saako noihin halpisvaunuihin renkaita varaosina, ainakaan muita kuin ilmakumipyöriä... :/ No, pitää tutkia. Tosin kovin tekis mieli vaunuostoksille, mutta eipä sinne tarvii mennä kuin korkeintaan näyteikkunaostoksille... :whistle:
 
Taustalta olen lukenut muutamana päivänä ja puolet lukemasta on jo unohtuneet.

Viikonloppuna tuli uitua mökillä useaan otteeseen, ihanaa! Vesi oli 18 asteista, joten ei kylmää mielestäni, enkä pelännyt rintatulehdusriskiä.

Mahakipukin hävisi jossain vaiheessa, eli nipistelyt johtuivat ummetuksesta ja jostain ruoasta, joka ei tehnyt hyvää. Viikonloppuna ja eilen maha oli hirveän turvonnut ja miehen kanssa ihmeteltiin, joko vauvamaha alkaisi mullakin viimein näkyä, mutta tänä aamuna turvotus katosi ja maha siinä samalla. Musta ei siis edelleenkään voi nähdä, että olen raskaana B) . Meinasin silti käydä tänään etsiskelemässä isompivyötäröisiä housuja, jos tuo turvotus iskee taas jonain päivänä. Töissä kun en verkkarilinjalla voi olla.

Ylihuomenna juhlimme töissä useamman työkaverin ja omaa virkanimitystäni ja tarjolla on tietenkin myös skumppaa. Mua ärsyttää suunnattomasti, että raskaudestani tietävät 2 henkilöä vaativat kuohuviinin, koska olen satavarma, että heidän tarkoituksenaan on saattaa muidenkin tietoisuuteen mun raskaus (tai sitten olen liikaa keskittynyt omaan napaani). En aio edelleenkään asiaa paljastaa, vaikka mulla on pomon kanssa kehityskeskustelut huomenna. Tarkoitus on piilottaa raskaus heinäkuun alkupuolelle saakka, jolloin jään lomalle, ja vasta elokuussa paljastaa asia palatessani töihin. Pitäkää peukkuja, etten siis paljastu kahvituksessa :attn: .

Alkoholin suhteen olen tiukalla linjalla raskausaikana, mutta kielenkärjellisen (ei siis edes suullista) maistan silloin tällöin miehen olutpullosta. Olen viinin ystävä ja juon normaalisti siiderin tai oluen silloin tällöin, mutta raskausaikana en alkoholiin koske.

Olen tällä hetkellä ajatellut Teutonian Mistral- tai Spirit -yhdistelmävaunuja, koska olen ystävältäni kuullut niistä hyvää palautetta. Kolmipyöräiset kiinnostaisivat, mutta mies ei sellaisia halua, ja tämän kaupungin olosuhteissa nelipyöräiset ovat ehkä käytännöllisemmät. Ulkoilutan kuitenkin koiran samalla, kun tulevan vauvan, joten vaunuilla on päästävä pitkin hiekkateitä ja pururatoja. Teutonioissa on sitä paitsi herkullisia värejä ja parista vaihtoehdosta olen jo melkein päättänyt, mitkä meille tulee.

Tänä aamuna sain viimein vietyä pissanäytteen terveyskeskuksen labraan. Parina yönä olen voinut nukkua heräämättä vessaan, joten sain otettua näytteenkin tänä aamuna. Oiskohan kohtu noussut sen verran ylemmäs jo, kun vessahätä ei ole niin mahdoton, kuin aikaisemmin.

tivoli 12+ jotain
 
Tiedoksi muuten, että hippula on entinen pinja...ja laskettu aika oli siis 13.12 ja pikkuinen on kauan ja hartaasti toivottu ensimmäinen. Ja ikääkin on jo yli 30v.

Olen itsekin ajatellut tässä parina päivänä, että mitäköhän pikkareita tässä oikein pitäisi alkaa käyttämään, kun on alkanut tuntumaan vanhat ahdistavilta. Ajattelin ostaa ehkä sellaiset, jotka olisi melko matalat. Kokeilemallahan sen kyllä sitten huomaa, mitkä on käytössä parhaimmat.

Ihania masukuvia teillä muuten B) oikein niistä häikäistyy!!! Mun mahasta ei kyllä varmaan kukaan vielä pitkään aikaan tajua, että vauvamasu on. Onhan se kyllä jo omasta mielestäni pyöristynyt, mutta kun tää kroppa ei niin missään timmissä kunnossa ole, vaikken lihava olekaan, niin luulevat vaan, että taas se on herkutellut liikaa ja lihonut :whistle:

Mä kiertelin kattelemassa noita mammavaatteita tuossa joku aika sitten, mutta totesin, että valikoima on tosi suppea ja mun makuun ei kyllä löytynyt henkkamaukkalindexkappahl linjalta kyllä mitään kivaa. Tän hetkinen housumuotikin kun suosii tuota kapeaa lahjetta, niin voi veljet, että pulassa ollaan :/
Tilasin kyllä jostain nettipuljusta semmoset väljemmät housut, saas nähdä onko sitten hyvät. Vitsi vaan, kun noissa nettikaupoissa kaikki tuntuu olevan niin mahdottoman hinnakkaita!!!
Laittakaahan vinkkejä, mistä ootte ite löytäneet kivoja mammakuteita!!

Nyt en laitakaan tähän raskausviikkoja, kun tuli itselle oikosulku missä mennään...onko se nyt rv 13+5 vai...




 
:'(

Vielä minä kummittelen täällä, mutta halusin vielä tulla kertomaan että tyttö olisi tullut joulukuussa JOS kaikki OLISI mennyt hyvin. Saatiin istukkanäytetutkimustulokset, ja täysin terveet tytön kromosomit olisi olleet. Voitte arvata, menenkö ensikerralla istukkanäytteenottoon jos raja-arvo on häilyvä..
No vielä sikiö ja itse koko istukka tutkitaan niin sen vielä saa tietää..ehkä sitten oisi helpompi ymmärtää jos joku syy löytyisi..nyt on vaan niin sellanen olo että MIKSI miksi.. no tuon korkeamman tiet kun ovat tutkimattomat.

Tsemppiä ultriin menijöille! :heart:

katherine ja kiukkuinen olo :(
 
Huomenta B) ! Kurja keli... Onneks loma ei alkanut vielä tällä viikolla :D .
Kiitos Pi pa re ja Nelma onnitteluista :heart: . Nelmalle onnea huomiselle ja samoin Kinkalle. Kinkalle lohdutuksen sana, että mä näin myös unta 5 mm:n niskaturvotuksesta :/ .
Shamandalie pohti niitä kaksosia kummeiksi... Onko niistä kummallakaan muita kummilapsia? Tai onko niillä mitään sellaista erottavaa tekijää, mikä auttaisi teitä valitsemaan?
Mauahtavaan vertaus barbieen oli ihana :LOL: .
Mirsulle paljon onnea hyvistä ultrauutisista eilen :flower: =) !
Maikalle onnea tänään!!!!
Ja tervetuloa joukkoon Karamel =) !

ON: Elämä hymyilee :) niinkuin se on viime perjantaista asti tehnyt. Ihmeellinen vaikutus sillä ultralla :heart: . Väsymyskään ei jaksa masentaa ja lomakin lähestyy... :saint:
 
:hug: . Kylmät väreet menee...
Olen ihan varma, että saatte pian uuden tilaisuuden ja sitten mikään ei mene pieleen :heart: .
Ihanaa kesää kaikesta huolimatta ja hurjasti onnea uuteen yritykseen!
Sun asenteesta meillä (ainakin mulla) olisi kyllä paljon oppimista :ashamed: .
 
Katherine :hug: Nyt ehkä jo toivoo, että jatkossa tutkimuksissa jotain löytyisi, olisi itelle helpompi... Paljon voimia. Edelleenkään en voi kuin ihailla tuota sun asennetta...

Schätzchen juu ei kummallakaan oo kummilapsia eikä vielä ainakaan oo tullu mieleen et millä perusteella sitten toisen valitsis... :whistle: No, jospa sitten unohdetaan kummatkin ja keksitään joku muu. :D

Mä oon ihan täpinöissä: mennään tänään järestämään kaverille yllärinä "vauvakutsut". :heart: Kaverin mies lupasi viedä emännän kauppaan niin päästään järjestelemään etukäteen. ;) Siellä sitten on kasviksia dipattavana ja tietovisaa ja veikkausta koska vauva syntyy jne. Tulevalle äidille tehdään kasvohoito, jossa hänen pitää vain olla paikallaan ja nauttia. Toivottavasti tykkää... Hänen mieheltään kysyttiin mielipidettä, ja tämä meinasi että varmasti tykkkää. Lahjaksi menee vauvalle pieni ensilelu ja vaate, äidille ajankuluksi sudoku lehti kynineen. :) Voi vitsi kun ois jo ilta. :D
 
No sulla onkin kivasti pyöristyny vatsa :) Mulle ei ole pahitteeksi
jos masu pysyy pienenä, muistan et mullakin toisen tytön kohdalla
alkoi vatta kasvaa aika aikaisin kun edellisestä raskaudesta oli niin
vähän aikaa! Nyt on tietty paikat vähän kireemmät (kiitos monen vuoden treenamisen) ;) ja enkä mä kyllä enää synnytä vajaat 4 kiloisia lasta alakautta :eek: tämä vauva syntyy sektiolla. :whistle: :ashamed:
 
Katherine :'( :hug: mä oon edelleenkin niin pahoillani sun puolesta. Tuntuu pahalta. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että vaikka tällä hetkellä susta tuntuisi siltä, että pääset keskenmenon yli ja uutta yrittämään, niin todennäköisesti jos seuraava antaa odotuttaa itseään, masennus saattaa iskeä voimakkaanakin. Olin itse viime syksynä niin alakuloinen ja itkuinen, että kävin purkamassa pahaa oloani työterveysasemallakin. Tajusin psykologille jutellessani, että paha olo pulppusi kesäisestä keskenmenosta, joka oli jäänyt käsittelemättä. Luin myös kirjan "Syntymätön", joka ilmestyi talvella. Siinä sanottiin, että yleensä 3-6 kk keskenmenosta asia palaa mieleen ja saattaa aiheuttaa masennusta. En halua mitenkään sanoa, että teillä kävisi näin, mutta itse jouduin odottamaan tätä raskautta noin 11 kk keskenmenon jälkeen. Itseasiassa tänään on tasan vuosi siitä, kun plussasin elämäni ensimmäistä kertaa. Perjantaina on km:n vuosipäivä :/ . Mutta, parhaimpia voimia joka tapauksessa Katherine. On ollut mukava lukea kuulumisiasi :hug: . Onnea jatkoon :heart: .
 
Täällä norkoilen edelleen :whistle:

Tuli vaan mieleen noista vauvakutsuista. Olin kerran kutsuilla, joissa oli tehty vaippakakku!!!
Eli vaippoja oli kääritty rullalle ja niistä oli sidottu nauhalla "kiekkoja" ja pinottu sitten kolmikerroksinen "kakku", ylin kerros oli siis kaikista pienin halkasijaltaan. Sitten sinne tänne oli pujotettu/työnnetty jotain vauvakamaa...tutti, ruokaliina, sukat, myssy, tuttipullo jne...oli tosi hauskan näköinen!!! Ja ihan siis kakun näköinen!!!
 

Yhteistyössä