katherine :hug: Kovasti jaksamista sinne surun kekskellä.
Tervetulemast uusille vaan munkin puolesta :wave:
Tivoliko se murehti vatsanvääntelyistä?Mulla itellä kun on ollut vähän ummetusta niin on monena iltana tullut aivan hirveet väännöt,maha aivan kouristellu ja tuntuu että nyt just tulee housuun ja kun vessaan pääsee niin ei mitään ja varpailla pitää yrittää kävellä ku käy niin kipeää ja sitten se menee ohi ja tuomisa saatto tulla ihan muutama samana iltana.5kertaa varmaan nyt nuin käyny ja sitten yleensä aamulla saanu helpotuksen kun saanu mahan tyhjennettyä ja mitään en semmoista ole syöny mistä ois voinu johtua.Tämmöstä ihanaa juttua täältä.
Oi mie olen kade nuille teidän ihanille mahoille,itellä tuomonen entinen röllykkä roikkuu tuossa kummun edessä ettei sitä näy
no toivottavasti pääsee vielä nauttimaan omasta ihanasta masusta.
Nuista testeistä joku kyseli,minä olen sillä periaatteella menny että kaikki testit voi tehdä jos niistä ei ole haittaa vauvalle eikä minulle.
Uimisesta sen verran että uskon että uskaltaa käydä uimassa ihan huoletta,käy vain uinin jälkeen pesulla ja märät vaatteet heti pois.Rintatulehduksesta en tiedä kuin helposti tulee tässä vaiheessa kun eihän nuissa vielä kovin mitään murkinaa ole,itse kävin esikon raskausaikana kerran uimassa eikä ainakaan silloin tullut mitään,mutta jos tuntuu rinnoissa ikävältä niin nousisin pois vedestä,koska rintatulehdus on aivan hirveä mulla oli se neitin synnyttyä 4 kertaa ja voin sanoa että suojelkaa niitä rintoja koska sitä te ette halua.
Kummeista,meillä on aika lailla varmaan tiedossa ketä sitten pyydetään kummeiksi.
Neuvolanmääristä,mulla on on olu nyt yhen kerran ja se oli viikolla 9+4 ja seuraava on viikolla tai tuoki on lääkäri 13+2(viikot saattaa heittää pikkusen) ja sitten ultra on 24.7 ja sen jälkeen neuvola eli periaatteessa toinen neuvola on n.24 viikolla.Joten ei kovin tiheää.Minua se ei haittaa muuten,mutta oishan se mukava päästä useammin ne sydänäänet kuuntelemaan.Nyt kauhulla ja pelolla odotan tuota lääkäri aikaa että kuuluuko sydänäänet vai onko sielä ketään kun ei vielä ole mitään todistusta murusta vatsasta.Toivotavasti saan kuulla pienen sydämmen sykkivän.
Tuitsullako se selkä reistaili kannattee hakea sairaslomaa jos vain on mahdollisuus,jotta selkä ei lopullisesti mene.Minä liityn sinun kans tähän ihan hirvee selkäsärky ja niskat on ihan jumissa ja sen takia pää vähänväliä kipeä eikä auta särkylääkkeet.Ei pysty kyykkimään eikä kantelemaan juuri mitään,mutta pakko on kyykkiä aika paljonkin kun on tuomonen 1v6kk kaveri ja nostelakin pitää,olen yrittäny miehelle sanoa että saa nostella sitä aina kun vaan mahollista ja tarvetta on ettei minun tarvi.
Mahassa on koko ajan jotain tuntemusta,kiristää,vihloo,nipistää ja välillä on vähän menkkamaisia kipuja kun on tuo selkäkin kipeä,mutta eiköhän nuo ole ihan normaalia jos tuo maha yrittää tuolta röllykän alta puskea esille
Nyt poistun taas sivulle,kun romaaninkin sain aikseksi tänne kirjoittaa.
Voikaahan hyvin ja kasvatelkaa pieniä kumpujanne
Mintuliina ja joulutähti ehkä 11+6 ehkä