moi vaan täältäkin kaikille
Ja edelleen yhtenä kappaleena :headwall: :headwall: meinaa masentaa tosiaan nämä aamut kun herää ja huomaa että taas yks yö menny ja ei mitään toimintaa
Niin ja ONNITTELUT KAIKILLE VAUVOJA SAANEILLE :flower: :flower:
en ole kade muuten vaan vihertää :kieh:
Mulla on vaan jotain yksittäisiä supistuksia sillon tällöin ja aina kun kattoo että jes tulee jo toinen peräkkäin niin ne katoaa jonnekkin... jos jollain on ylimäräisiä niin kaikki ovat tänne tervetulleita
Mulla on maanataina kontrolli oulaskankaalle äippäpolille ton verenpaineen ja turvotuksen takia ja PELKÄÄN että laittavat takas kotiin ,vaikka oli puhetta jo tän viikon maanataina että sitten käynnistetään... niin kun nuo paineet on nyt olleet lääkityksellä ihan ok ja turvotus ei ole lisääntynyt vähän epäilyttää rupeavatko käynnistää jos ei sitten tuon että meillä on välimatkaa tuo noin 100 km ja edelliset on olleet nopeita niin sen takia.
Toisaalta mietityttää se että onko kuin raju ja kipeä tuo käynnistysjuttu sitten kun on nuo edelliset menneet niin "helpolla" mutta onhan tässä vielä tämä ja huominen aikaa jospa Vertti suostuis tuleen ihan itsekseen ennen tuota käyntiä...
Limoista
mulla tuli sillon yks päivä sellasia ihan vihertäviä klönttejä ja sen jälkeen vaihtelevasti on tullut sellasta kirkasta/valkosta limaa kun vessa käy ja pyyhkii
:ashamed: mutta oliko se että sitä voi tulla jopa kolmeviikkoa ennen synnytystä
apua en jaksa niin kauaa...
Äitiliini ja Vertti 40+1