Joulun 2013 viinakset tähän ketjuun

• Viestiketjun aloittaja nautiskelija
  • Ensimmäinen viesti
no joo
Ihme asia tää alkoholi. Joko ei ota ollenkaan tai sitten on alkkis joka pilaa lasten joulun.

Tällaisella asenteella ei kyllä koskaan opita niille "normaaleille" tavoille, joissa alkoholia voi ottaa juhlan kunniaksi kohtuudella ja fiksusti.

Ihan tosissani väitän, ettei lapsiani haittaa pätkääkään, kun otan pari glögiä ja ruokaoluen joulun aikaan, kenties lasillisen konjakkia kahvin kanssa vielä lisäksi.

juuri oikein
Ihme asia tää alkoholi. Joko ei ota ollenkaan tai sitten on alkkis joka pilaa lasten joulun.

Tällaisella asenteella ei kyllä koskaan opita niille "normaaleille" tavoille, joissa alkoholia voi ottaa juhlan kunniaksi kohtuudella ja fiksusti.

Ihan tosissani väitän, ettei lapsiani haittaa pätkääkään, kun otan pari glögiä ja ruokaoluen joulun aikaan, kenties lasillisen konjakkia kahvin kanssa vielä lisäksi.
Tulee juntteja impivaaralaisia demareita sellaisista lapsista, jotka eivät näe kohtuukäyttöä.

"nam"
Tervalikööriä tuli otettua silloin tällöin. Valkkari oli jotain liian kuivaa mun makuun joten jäi puoleen lasilliseen ja toista pulloa ei viitsinyt avata. Sit oli jotain kaakaon makuista kermalikööriä, en oikein tykännyt ja punaista karpalolikööriä. Semmosta pientä lämmikettä välillä :) Humalassa meillä ei jouluisin olla ja taitaapi nuo valkkarit jäädä taas seuraavaan kesään ;) Oon enempi kotikaljaihmisiä jouluaterialla.

sommelieeri
[QUOTE="nam";29376965]Tervalikööriä tuli otettua silloin tällöin. Valkkari oli jotain liian kuivaa mun makuun joten jäi puoleen lasilliseen ja toista pulloa ei viitsinyt avata. Sit oli jotain kaakaon makuista kermalikööriä, en oikein tykännyt ja punaista karpalolikööriä. Semmosta pientä lämmikettä välillä :) Humalassa meillä ei jouluisin olla ja taitaapi nuo valkkarit jäädä taas seuraavaan kesään ;) Oon enempi kotikaljaihmisiä jouluaterialla.[/QUOTE]

Jos ei ole viinikaappia, niin valkkarit menevät pilalle.

Yhteistyössä