JOULUMURUT2005 kesäkuun pinoon

Olin töissä viikonlopun, oon sitten tossa juhannuksen alla pari pvä vapaalla ja juhannuskin on vapaata :) Kiva! Tänään töiden jälkeen pyöräiltiin jätskille tohon kauppakeskukseen :p Sami jäi vielä poikien kanssa ulos, mä tulin kotiin siivoamaan :whistle: ;)

Jellona, koskas meette Puuhamaahan? Mäkin haluaisin tänä kesänä käydä siellä, jospa vaikka satuttais samaan aikaan sinne :attn: :D

Niiskuneiti, ihanan nimen sai teidän Julius Viljami :heart:

Koivunkävylle miehineen tervehtymisiä! :hug:

Danjuska, jännä, että kysyit just nyt meidän Viivistä =) Se on nimittäin ollut paljon mielessä ja olen Viivin uuden omistajan kanssa viestiä alkuviikosta laitellutkin. Hyvää kuuluu tytölle, on ollut terveenä ja saanut juoksennella omakotitalolla, kun ovat olleet maalla nyt kesällä :) Ehkä käydään kesän aikana Viiviä taas katsomassa :heart:

Vielä olis 3 päivää (tai 2 päivää ja 1 ilta) töitä ja sit saa vähän levähtää :) Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan!

Tässä vielä kuvat meidän pojista parturikäynnin jälkeen:

 
Moikka!

Lomailija ei ole jaksanut kirjoitella hirveesti.. =) eka lomaviikko meni mukavasti, vaihtelevasti ulkoilua kotihommia, shoppailua, illanviettoa ja kaikkea siltä väliltä. mukavaa on ollut vaan tehdä sitä mikä tuntuu kivalta. aika hyvin olen tuossa tavoitteessani pysynyt.
poikien kanssa ollaan paljon ulkona oltu. viime tiistaiaamuna Miikka oksenti aamuyöstä pari kertaa ja sit oli ruokahalu huono muutaman päivän, muuten ok. hieman väsyneempi ti ja ke. muihin ei onneksi tarttunut, syönyt pihalta ehkä jotain sopimatonta. :whistle:


pientä flunssaa on miehellä ja pojillakin. siksontytöt oli viime torstaina meillä päivän. oli oikein mukavaa, kun oli aurinkoista ja lämmintä. :) huomenna olis tarkoitus lähteä käymään poikien kanssa kolmistaan ikeassa. ihan päiväreissulla. illalla on Aksulla jalisharkat sinne olis ehdittävä. keskiviikkona olen poikien ja siskontyttöjen kanssa lähdössä mökille jo edeltä käsin juhannuksen viettoon. tarkoituksena olis olla ainakin viikko.

peppi, ollaan luultavasti menossa puuhamaahan heinäkuun ekalla kokonaisella viikolla eli
5.7-> jos vaan ilmat sen verran sallii. olisko sulla sillo vapaata ja samilla tulisitte päiväreissulle. oliskin tosi kivaa, olla siellä yhdessä. =)

niiskiksen, poika sai kivan nimen. =)

jeps, mut jos hetken surffialisi muuten netissä, kun pojat kattoo lastenohjelmia, niin ehtii...sit onkin jo iltapala aika. =)

mukavaa juhannusta kaikille!! B)
 
Heippa kaikille!

Kiitos nimikehuista Uneton, Peppi, jellona, taaperot, smirgelaine ja Danjuska :) Jellona, sulla on samana päivänä synttärit kuin miehen veljellä :) aika hauska sattuma, että meidän tytöillä on samana päivänä nimipäivät, mitä meidän veljillä, kun Lotan nimipäivä osuu mun veljen synttäripäivään =) Ja Oton nimipäivähän on melkein mun synttäripäivä, kun on päivän sen jälkeen.

Smirgelaine miten olette viihtyneet uudessa kodissa? Onko kaikki jo valmiina?

Niiskuneiti onnea Juliukselle hienosta nimestä :flower:

Danjuska miten Tatun eka kaverilla yökyläily onnistui?

Peppi tulipas pojille kivat kesätukat! Etenkin Rasmus näyttää jotenkin paljon vanhemmalta =)

Jellonan lomailu kuulostaa mukavalta =) toivottavasti kaikki miehet paranis pian, niin onnistuu mökkeily hyvin =)

Me ollaan luultavasti juhannus ihan perheen kesken. Lauantaina leivon ja valmistelen Lotan synttäreitä, hän kun täyttää su pyöreitä :D ja silloin vietetään sukulaisten kesken synttäreitä. Kaverisynttäreitä juhlitaan sitten keppihevosteemalla ens viikolla, ilm. keskiviikkona.

Martan kanssa sujuu kaikki edelleenkin mukavasti, on ihana murunen, niinkuin tietysti kaikkien äitien omat vauvat :heart: :) kovasti tykkää seurailla sisarusten juttuja. "Jumppamatollaan" viihtyy, kuuntelee siitä kuuluvaa musaa ja seurailee valoja ja roikkuvia härpäkkeitä. Löysin kauhealla tuurilla kirppikseltä tuollaisen Tiny Loven vauvajumppamaton hintaan 25 ekeä, ihan kuin uusi. Olin niin iloinen, kun olin just käyny kattomassa Tokmannilla noita jumppaleluja ja hintaa oli 50-70 euroa... Meillä Lotan ja Oton jumppalelu oli jo kanitettu eteenpäin ja se tosiaan olis nyt ollu jo ihan vanhanaikainenkin :LOL: Eipä ole paljon tarvinnut hankkia Martalle mitään, paitsi odotusaikana tilasin kaukalon ja kärryt Saksasta, niihin olen ollut tosi tyytyväinen, kun kaukalon saa tuohon kärryyn kiinni. Ensin ajattelin, etten sellaista nytkään tarvi, kun ennenkin olen pärjännyt ilman, mutta on kyl tosi kätevä. Vaatteita on paljon saatu, sekä lahjaksi, että kavereiden lasten pieneksi käyneitä olen saanut ja ostanut. Kestovaippoja olen muutaman tilannut/ostanut uutena, sekä kirppikseltä löysin sen äitiyspakkauksen setin Imsevimsejä halvalla, lisäksi olen kummitytölle pieneksi käyneitä ostanut. Osakestoillaan, reissussa pidetään kertiksiä ja öisin myös.

Nyt jos surffailis kans vielä hetken...

Ihanaa jussia kaikille =)
 
Täällä ollaan vihdoinkin terveitä..tässä vähän lyhyesti kerrottuna eilistä hesan reissua Juliuksen kanssa..

Miten tämän nyt kertois mut meillä oli Juliuksen kanssa mielenkiintoinen kotiintulo matka..ensin kun pasilaan pääsin siellä joku ukko yrittää kaapata taksin ja sit kun junaan pääsen niin jossain tuossa tikkurilan kohalla tulee stoppi matkaan kun konduktöörin pitää heittää yx tyyppi pihalle koska hän matkusti väärillä papereilla,ja sitten tuo Julius piti omaa kivaa,eli hän huutaa,kiljuu,naureskelee ja kuolaa ja hyppii ja seisoo ja istuu tai makaa ja repii mua hiuksista koska hän oli väsy mut ei vaan nukkunu ja yritin antaa myös maitoo mut ei kelvannu eikä kelvannu ees hedelmäsosekkaan...nukahti ehkä 5min ajaksi tossa hämeenlinnan kohalla..kotiin päästiin vasta 20.30 ja nyt kieltämättä kyllä väsyttää mut oon silti jo ehtiny leipoo sämpylöitä ja puuronki tein,vielä kun jaksais ite syyä jotain...oli se kiva matkustaa huutava lapsi sylissä tossa paikallisliikenteen bussissa että kotiin päästään..mummot kattoo taas alta kulmain tuimasti jos lapsi vähänki päästää ääntä suusta..

 
Jussiapa hyvinkin, ujssia..
joka meni täällä niin putkeen että jos joku ois joutunu sairaalaan ja tulipalo ois saatu aikaan ni sit ois niinku ollu täytellinen :LOL:
eilisen saldo: hajonnu traktori, puhelin, volvo, jatkoroikka ja hmm... joku puuttuu viel.
näköjään se menee että kun vähän alkaa vastustaaa niin se sit vastustaa kokorahalla.
muuten oli oikeen kivaa, keli suosi ja silleen.
 
Mulla ei ole enää vauvaa kun tuo Julius kävelee jo pieniä matkoja tukea vasten :D
Konttaaminen näyttää jäävän kokonaa pois.

mitenkä juhannus on teillä menny?

meillä ihan kivasti,meillä on yx lapsi täällä kans hoidossa,on tuon Juhon kaa saman ikänen.
 
Juhannus terveiset!

Torstaina liukenin työpaikalta klo 10 ja menin tyhjentämään kaupan. Isäntä osti meille sähkögrillin joka koeajettiin saman tien kun tulin muksujen kanssa merenrannalta. Tyttö uskalsi uida vaikka veden lämpötila oli vain 17 astetta :/ .
Perjantaina täällä oli tyypillinen juhannussää eli satoi vettä :LOL: . Sitten illalla 9 aikaan käytiin vähän ulkoiluttamassa muksuja kun sade oli lakannut.
Eilen lauantaina yllätettiin muksut ja käytiin Linnanmäellä, Samin suosikki oli Hepparata ja Pienoiskaruselli. Monorailissakin ja "Kotkot" radalla käytiin ajelemassa parikin kertaa. Seuraavan kerran menen kyllä vasta sitten kun pojukin on ylittänyt sen 120 cm:n rajan. Lapsiperheitä oli tosi paljon :whistle:

Kyllä mä täällä olen viihtynyt tässä uudessa kodissa. Muutamia epämääräisiä laatikoita on vielä eteisessä ja ihan kaikki tavarat eivät ole vielä löytäneet omaa paikkaansa ja muutamat verhot puuttuu. Mutta muuten kaikki aikas lailla valmista. Eniten harmittaa meidän isojen kynsileikkurien katoaminen, ne hävisivät paikkaan nimeltä jemma...

Eipä tänne kummempia, vielä ne kaksi viikkoa töitä ja sitten "lomalle"
 
Olipas kiva juhannus täällä pk-seudulla. Ainoa vaan, että täällä tosiaan satoi aattona (kuten Smirge kertoikin) ihan kaatamalla, alkoi just, kun oltiin saatu grilli lämpimäksi :kieh: No, saatiin grillattavat yms. kuitenkin tehtyä, syötiin ne sit vaan sisällä. Oltiin siis mun äitin luona, siellä oli meidän perheen lisäksi mun veli ja mummu ja pappakin :heart: Syötiin, käytiin saunassa yms. Jäätiin sinne yöksikin (paitsi mummu ja pappa).

Eilen ja tänään oltiin Suvisaaristossa yhdellä mökillä, jonka Samin äiti oli vuokrannut. Aika ihanalla paikalla merenrannalla. Sami jäi sinne poikien kanssa yöksi, mä tulin mielummin kotiin nukkumaan (on tässä lähellä toi Suvisaaristo). Tänään menin sinne taas puolen pvän aikaan, aivan ihana päivä oli! Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, oltiin monta tuntia rannalla, osa kävi uimassa, ongittiin ja kiikaroitiin :D Lapset leikki ja touhus, saunakin oli päällä. Grillattiin grillikatoksella, pelattiin sulkapalloa. Lapsilla oli koko ajan tekemistä, olivat hyväntuulisia, vaikka eilenkin valvoivat varmaan 15 tuntia :eek: Rasmus nukkui kyllä puolisen tuntia autossa. Pojat jäi sinne vielä täksi yöksi, meillä on huomenna työpäivä, mulla kyllä vasta iltavuoro.

Torstaina alkoi pojilla 6 viikon kesäloma :heart: Ihanaa! Olispa vaan itselläkin ;)

jellona, mulla ei kyllä lomaa silloin heinäkuun alussa ole, viikonloput on vapaita...

siru, paljon onnea Lotalle 10v.! :flower:

koivunkäpy: voi ei :eek: :headwall:

Pitäisköhän sitä pikkuhiljaa lähteä untenmaille... :wave:
 
ihan vaan pikasesti tulin lukemaan..

juhannus meni meillä hyvin.. aatto oltiin minun porukoilla; grillailtiin jne.. Tatu nautti kun sai valvoa pitkään ja touhuta meidän kanssa :) juhannus ratsastukselläkin kävi vielä klo22 :D mutta eipä tarvinnut untakaan sitten houkutella ;)
la lähdettiin sitten miehen, serkkujen ja serkun kaverin kanssa mökille.. ilma oli loistava ja menoi rentoa :D sitten tuli vielä illalla autolastillinen kavereita käymään ja terassillakin pyörähdettiin yhdessä. Mukavaa oli mutta vaati kyllä veronsa :eek: ei ihan heti uudestaan moista reissua ;)

Meillä meinaa lasten nenät edelleen vuotaa ja itse saa kans kakostella limaa :/ kovin on sitkeessä :headwall:

mut nyt jää tosiaan lyhykesi ja omanapaiseksi.. suihkuun ja nukkumaan.. vapaat pidetty ja millon lie seuraavat vapaat sitten..
 

Yhteistyössä