JOULUMURUT2005 kesäkuun pinoon

Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia, Turku
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
 
Uusi kuu, uusi pino, mukavaa kesän alkua kaikille :heart: :flower: :wave:

Kävin eilen tutustumassa Tessan tulevaan (keskimmäinen) eskariin. Hän odottaa kovasti jo pääsyä uuteen paikkaan, mun iso reipas tyttö :heart: :'(

Tänään on esikon kevätjuhlat, hänkin menee jo neljännelle syksyllä, kääk :whistle: :)

Itse joulumuru voi ihan hyvin, vielä hieman uhmista painaa päälle. Mutta kovasti on reipastunut ja ilmoitti tomerasti pari viikkoa sitten että nyt hän ei ole enää vauva vaan iso tyttö B) :D

Meillä kesään kuuluu ainakin laivaristeily ja jossakin lastenpaikassa käynti (puuhamaa. lintsi tms). Kauheasti ei suunnitella, ollaan ja nautitaan vaan :)
Minäkin sain viikon lomaa, jee.

Työt jatkuu mulla ainaski vuoden loppuun, oon tosi helpottunut ja iloinen. Nyt ei tartte kesää stressata ja murehtia :)

Pepin hoitopaikka saattaa muuttua elokuussa, ihan meidän omasta tahdosta. Jänskään kovasti, että onnistuuko.

Kaikille tasapuolisesti haleja, olette ajatuksissani :hug:
 
Unettomalle kiitos ketjusta ja onnittelut hoitopaikasta :flower:

Terveisiä täältä remonttihulinan keskeltä. Mulla meni tänään 50 min. yhden vaatekaapin putsaukseenhöyryputsarilla :eek: ja se oli siellä uudessa asunnossa. Sillä edellisellä asukkaalla oli nimittäin kissa ja koira ja mä haluan "pestä" ne hilseet veke sieltä :x .

Meillä just pojan päikkytäti kertoi että he rupeavat syksyllä harjoittelemaan viskari=minieskari juttuja pk:ssa. Eli justiinsa kynäasento ja saksimis juttuja. Sami osaa "lukea" tiettyjä sanoja mikä on sinänsä hassua, koska Sami ei sisänsä tunne vielä kaikkia kirjaimia. :LOL:

 
heips

Huomenna sitten alkaa työt :) Suht rauhallinen olo ainakin vielä ;) ehkä johtuu siitä että lapset ovat huomenna ja pe hoidossa klo 11-15. ensi viikolla ma ja ti mullavapaat ja saavat olla kotona joten jää vaan 3 hoitopv:ää.. että suht helppo alku.

Käytiin eilen tutustumassa ja Tatu löyti melkein heti kaverikseen pojan, jonka kanssa alkoivat jutella ja leikkiä. Jenna oli pitkään tuumailu/tarkkailu linjalla, mutta alkoi vähitellen lämmetä :) Periaatteessa Jenna ei käy kuin syömässä ja nukkumassa näinä ekoina päivinä.

Uneton: Meneeko Peppi pph:lle vai päiväkotiin?

Tänään ollut kiva pv =) Aamusta käytiin kauppareissu lasten kanssa ja sitten jätski annokset tuhoamassa :D :p ulkona oltu, tatulla oli kaveri leikkimässä ja viiden nurkilla lähdettiin kavereitten kanssa rannalle.. mies jäi nukkumaan kun yövuorossa, eikä saanut päivällä nukuttua.

Tatulla kynän ja saksien käyttö aika kehnoa ja siitä neuvolasskin sanoivat että pitäisi kiinittää siihen huomiota ja yrittää innostaa.. mutta eipä ole pojalla oikein pitkäjänteisyyttä vielä. Kaikki aikanaan. Tuntuu jotenkin hankalalta neuvoakkin kun Tatu on vasenkätinen.. huomaankin usein että en osaa ajatella vasenkätisesti :whistle: vaan teen oikealla että näin tämä menee ja tyrkytän pojalle oikeaan käteen esim. saksia.

nyt pitäis yrittää saada nukutuksi. Vaikka kaikki alkaa olla suhteellisen ok ja ajatukset kasassa niin yöt on levottomia ja kaikenmaailman ajatukset tunkee pääkoppaan :/ unia nään paljon enkä tiedä olenko oikeasti hereillä vai nukunko. Mutta jospa työnteko auttaa siihenkin että uni tulee sitten paremmin.. ainakin kun Jennaa odotin niin kaaduin suunnilleen sohvalle kun tulin töistä ja otin päikkärit.. ja illalla ysiltä sänkyyn jos ei ollut iltavuoro :whistle: :LOL: että jospa työ toimisi terapeuttina/unen tuojana tällä kertaa.
 
Kiitos Koivunkäpy, Smirge ja Danjuska :hug:

Ja onnea uuteen kotiin Smirge :flower: :flower:

Danjuska: tytöt on olleet koko hoitoaikansa pph: lla (toki varahoidot pk:ssa) ja nyt siis kumpikin aloittaa päiväkodissa :)
Odottavat innoissaan :)

Menen tänään katsomaan Sinkkuelämää 2 leffan =)

Hyvää viikonloppua.
Tulkaahan nyt kirjoittelemaan :wave:
 
8335g ja 68.5-69cm pituutta :D
Täällä on ihan kauhee tuuli tarvi ulkoilua harkita.
mun _piti_ ottaa tänään kortisonipiikki kyynerpäähän, se peruuntu kun piti täppänä raahata kirralle katottavaks kun oli toinen puoli kasseista vaihtanu väriä-. no ei sieltä mitään huolestuttavaa löytyny. onneks
 
Heippa!

Ensimmäinen työviikko takana, ihanaa on ollut :) Tosi hyvin oon siis viihtynyt ja mukava ollut tehdä ihan itsenäisesti hommia, mummmot ja papat on ihania ja työkaverit mukavia :heart:

Kiitos Smirge, Tintta ja Käpy, kun "onnittelitte" koulumenestyksestä :D :flower: 61 opintopistettä kasassa, ensimmäinen vuosi käytynä! Jes.

Töiden jälkeen oon ollu aika väsynyt, maanantaina lepäilinkin illan ja yhtenä päivänä menin ennen 21 sänkyyn ja unessa olin yhdeksältä :D Oli kyllä pirteä olo aamulla! Mut ei sitä monena iltana viikosta malta niin aikaisin nukkumaan mennä :ashamed:

Tänään oltiin mun äitin luona ja siellä vihdoin harjoiteltiin Joonatanin kanssa apupyörittä ajoa! Tosi hienosti menikin ja pyöräili jo monta kymmentä metriä kaatumatta, oppi kääntymäänkin (isossa kaaressa).

Uneton, kiitos uudesta pinosta. Kivoja, hyviä uutisia teillä, toi työasia ja päivähoidon vaihtokin :flower: Apua, teillä jo neljäsluokkalainen :D Iso tyttö :)

Mites Danjuskalla on mennyt töissä, entäs lapsilla hoidossa? Ovatko päiväkodissa?

No mut, eipä mulla muuta :wave:
 
Öitä!

viime yönä kävin jo kirjoittelee, mut onnistuin hävittää sen jonnekin ihan omaan avaruuteen. ai että otti hieman päähän. :headwall:

no jos nyt yrittäis olla painelematta ylimääräisiä nappuloita. Nää kaksi yötä tässä taas kohta edetty. sunnuntai olis vapaa ja sit ma-to töitä skeä pe-la yövuoro sen jälkeen koittaisi KESÄLOMA!!! :D Miikka käy ensi viikon päiväkodissa sitten koittaakin pitkä loma, joskus elokuussa menee takaisin.
Aleksilla on ensi viikolla jalkapallokoulu joka arkiaamupäivä ja lisäksi viikonloppuna turnaus. joten ohjelmaa riittää. tiistaina minä osallistun työporukan kanssa nice runiin. =)
mies on ollut pari viikkoa saikulla. maanantaina menee kokeilee työntekoa.

sunnuntaina oli ajatus että oltais käyty tykkimäellä, mut katotaan nyt mennäänkö.

peppi, mukava kun kirjoittelit. hyvä kun olet töissä viihtynyt. =) meillä miikalle vaihdettiin juuri tänään aleksin vanha pyörä ja siihen apparit. katsotaan kuhan oppii sillä ajaa yleensäkin niin kokeillaanko ilman appareita, mut voi mennä ensi kesään. toi pyörä on kuitenkin 16', mut edellisen 12' satulaa ei saanut enää nostettua korkeammalle ja polkeminen oli sellaista hirmu nopeeta. toivotaan että huomenna päästään ajelee hieman pidempää matkaa. :)

uneton, hienoa, kun toiveet ovat toteutuneet tyttöjen hoidon suhteen sekä työtkin jatkuvat. mukava viettää kesää rauhallisin mielin. =)

käpynen, hyvä että kaikki kunnossa pikku pojalla. mukavissa mitoissakin on. :)

Me käytiin miehen kanssa tiistaina ajelee moottoripyörällä kaksistaan. oli meidän 8vuotis päivä. käytiin syömässä yhdellä huoltsikalla, missä käytiin sillo kun oltiin tavattu. ihanaa oli. minä olin ekaa kertaa pyörän kyydissä, joten ihan hieman jännitti aluksi. miehen sisko oli poikien kanssa. =)

siru, mitäs teille kuuluu? :wave:

jeos, mut nyt jos kävis työhommien kimppuun. on hieman hiljaista, mut jos sitä jotain keksis...aurinkoista viikonloppua kaikille. :hug: B)
 
moi

Oli tänään ne mummon 75v synttärit.. oli kiva samalla sukulaisia nähdä :) Tultiin tuossa iltapäivästä kotiin.

Peppi: Ihan hyvin on nämä 3 ekaa päivää töissä menneet.. Oli aluksi vähän hakemista ja kun uusia juttuja/käytäntöjä tullut, mutta aika äkkiä alkoi mieleen muistua perusasiat 1,5vuoden takaa =)
Lapsilla mennyt hoidossa ihan hyvin. Tatu sanoi pe aamuna että on tylsää mennä hoitoon, mutta kuitenkin jäi kiltisti ja sanoi sitten että kivaa ollut.

Menivät jo pe edeltä mummolaan ja ajelin eilen töitten jälkeen sitten perässä. tatu olisi isomummon luokse halunnut jäädä mutta lähdettiin koko porukka kotiin rauhottumaan.. Ei ala ainakaan sen takia sitten oireilla hoidon suhteen, ettei ole tarpeeksi saanut olla äitin ja isän kanssa.
Pe ripustutuikin kaulaan hyväksi toviksi kun olin perillä.. ja tänään myös käynyt halailemassa ja suukottelemassa ina välillä :heart: ja äitin piti laittaa nukkumaan.. yleensä aika iskän poika Tatu, mutta vaikuttaneeko nyt se että en olekkaan joka hetki paikalla.
Ensi viikolla olisi ke lyhyt pv ja sitten to ja pe pitkiä päiviä :/ en ole kovin hyvilläni kun joutuuvat olemaan 11-18/19 hoidossa mutta minkäs teet.. :|
yritän tolkuttaa itselleni että eivät hoidossa kuitenkaan ole kuin 3vka vielä ja sitten elokuun.

Tatu tykkää edelleen pyöräillä kun oppi ilman apupyöriä ajamaan ja meneekin turhan nopsaan ja pitää aina muistutella että risteyksissä PITÄÄ MUISTAA katsoa tuleeko autoja tai sitten polkee ihan lähellä.. tahtoo viipottaa ina pitkän matkaa edellä.

jotain vielä oli mutta en nyt muista.. sauna lämpeemäsäs ja sidukka varattu jääkaappiin :p
 
Heippa!

Kiitos Jellona, hyvää kuuluu. Niin vilkasta vaan tämä elämä, ettei oikein ehdi tänne kirjoitella, lukemassa kyllä käyn. Kivan kuuloista ohjelmaa teillä ja lomakin sulla alkaa jo pian.

Unettomalle kiitoksia pinosta ja onnea Pepin uudesta hoitopaikasta. Kiva, että sulla työt jatkuu! Ja mukavia kesälomasuunnitelmia teilläkin =)

Danjuska miten työelämä on pyörähtäny käyntiin? Entä lasten hoito?

Koivunkävyn pikkumiehellä komeat mitat, samaa luokkaa oli meillä Otolla aikoinaan :D

Peppi onnea ekan vuoden läpikäymisestä ja kiva, kun olet täällä kertonut opinnoistasi, ihana seurata niitä :D tosi hyvin sulla on mennyt ja hienosti olet jaksanut kahden pienen pojan kanssa opiskella :flower:

Meillä oli tänään ristiäiset. Muru sai nimekseen Martta Anne Josefiina :heart: 2. nimi tulee miehen äidiltä ja 3. on mun mummun toinen nimi. Hyvin meni ristiäiset, vietettiin niitä mun vanhempien luona. Pappi oli aivan ihana nuori nainen, puhui kauniisti, niin, että sai vetistellä, monessakin kohtaa. Varmaan osaksi hormoneistakin johtuvaa, toisaalta kyllä moni muukin siellä herkisteli. Kummeiksi oli kunnia saada miehen kaksi serkkua puolisoineen, heidän molempien viime vuonna syntyneiden lasten kummeja ollaan me. Meidän kummilapsia olikin paikalla kolme, kun mun veljen tyttö on myös meidän kummilapsi. Ihania nimiarvauksia teillä oli ja Peppi arvas just tuon oikeankin :D

Jouduimme muuten Martan kanssa sairaalaan ke-iltana, kun hälle nousi korkea kuume. Piti jäädä osastolle, kun oli noin pienestä kysymys. Rs-virusnäyte otettiin, vastaus tuli to-aamulla ja oli onneksi negat., niin päästiin kotiin, kun ei kuumetta enää ollut.

Nyt suihkuun, hyvää kesäkuuta kaikille, toivotaan aurinkoisia ilmoja kaikille B)
 
Se olis sitten toinen viikko töitä takana :) Ens viikolla onkin vaan 1 vp, kun on viikonloppukin töitä. Töissä oon viihtynyt, mummot ja papat on aina vaan yhtä ihania :heart:

Sirun tyttö sai ihanan nimen, tosiaan, oli Martta mulla arvauslistalla :)

Eipä tänne oikeestaan kummempia kuulu. Sitä samaa vanhaa vaan.

Jellona, tuuhan vikana työyönä kirjoittelemaan ennen kuin loma alkaa! Ootteko tänä kesänä tulossa tänne päin, koska? :wave: Miten pitkä loma sulla on?

Danjuska, meillä on samana vuonna syntyneet mummut :) Mun mummu täyttää 75 joulukuussa.

siru, kiitos :hug: En nyt oikein tiiä, että ketä mun kouluhöpinät kiinnostaa, mut oonpahan höpissyt :LOL:

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan!
 
Moikka!

viimeistä yötä siis viedään..alkutaipaleella kylläkin, mutta onneksi minä haalin suht paljon itelleni hommia niin eiköhän tämä nopsaan mene. aamulla ei vaan nukkumaan pääse, kun raviradan kenttää kutsuu ja jalisturnaus siellä 9-14. noo illalla uni maittaa.

peppi, 4 vkoa olen lomalla, eli heinäkuun 12. takas töihin. sillä viikolla mennäänkin sinne risteilylle sit to-la, joten ei ole rankka aloitus viikko. luultavasti joskus juhannuksen jälkeisillä viikoilla tullaan teille päin. ilmoittelen tarkemmin. käydään puuhamaassa ja sit etelä-suomi turnee. pojat haluavat välttämättä ikean lastenmaailmaan ja ei meitä vanhempiakaan sinne suuremmin tarvii houkutella. =)
niin ja sun kouluhöpinöitä on ollu mahtava seurata. hienoo seurata kun jollain on intoa opiskella. minusta ei siihen olisi. kaikki pieni työn ohella opiskeltava juttu riittää. onneksi pystyy silläkin tavalla kehittää itseään. jos ei fysioterapeutiksi tarviis niin hirveetä lukupäätä niin kait sitä siihen ammattiin joskus ittensä lukisikin, mut ei näillä aivoilla. :whistle: :)

siru, hieno nimi tuli pikkuiselle. mun syntymäpäivänä on hällä nimpparit. =)

Aksu on käynyt tämän viikon reippaana jaliskoulussa ja sen takia on sit toi turnaus la ja su. meillä on kavereiden poika myös yökylässä, kun hän lähtee meidän mukana molempina päivinä ja hänen vanhemmillaan on muuta menoa. Mikkis oli päiväkodissa koko viikon. nyt alkoi heillä elokuun puoleen väliin asti kestävä loma. mies jatkaa siis loppupään. Miikka kävi neuvolassa torstaina tekemässä 4vee testit uudestaan ja oli kaikkien iloksi kehittynyt niissä hurjasti. saksilla leikkaaminen onnistui hienosti ja muutkin piirtämiset aivan oikein. :)
syksyllä käydään lääkärin juttusilla sekä lapsi-ja perhetukiyksikössä psykologin juttusilla, katsotaan sitten edetäänkö neurologisiin tutkimuksiin. yms. toimintaterapia aloitetaan myös syksyllä päiväkodissa. :)

ensi viikko otetaan lomalla ihan rennosti. siskon tytöt tulevat ma-ti luultavasti meille. maanantaina onkin aksun kouluterveydenhoitaja tarkastus. juhannusviikolla mennään mökille jos ilmat sallii niin koko viikoksi. ainakin juhannukseksi. eli meillä lomaillaan niin että mitä mieleen juolahtaa sinne nokka käännetään. :D

aurinkoista kesää kaikille. B) olis kiva muuten jos hesaan päin tullessamme siellä asuvat/ muuten oleilevat voitas kokoontua edes muutamaksi tunniksi yhteen. ihan nyt tälläinen ajatus juolahti päähän..miettikee...onko muut miten lomalla tai menossa minne heinäkuun alkuviikoilla???

:hug: jellonaemo :)
 
Tänään oli allergioihin perehtyneelle lääkärille aika että ois saanu jotai selvyyttä pojan asioihin mut eihä siel mitää selvyyttä saanu vaa käskettii altistaa ennen seuraavaa syyskuun käyntiä kauralle,ohralle ja maidolle kotona..huoh mitähän siitäki taas tulee,no ainakin kitinää,kitinän perään ja raapimista ihoa verille.

vauvakuume senku lisääntyy vaan,ja tässä oottelen kokoajan jännittyneenä koska kuulen yhen kaverin vauvauutiset,kun hän lähti tossa 20.00 laitokselle päin :heart:

sirun neidille onnea hienosta nimestä :flower:
 
Sirun Martalle onnea! :flower:

Me ollaan oltu viikko nettipimennossa. Nyt naputtelen täältä uudesta kodista. Olkkari, puolet lastenhuoneesta ja vähän keittötä ja muutama meidän huoneen kama on kannettu sisään. :) Mutta ei pelkoa kyllä tota tavaraa riittää vielä kannettavaksi :| . Huomenna varmaan siirrytään nukumaan tänne B) . Ensin pitää käydä ostamassa pimennysverhot. Makkarit on nääs ilta-auringon puolella. Ihan hetkeen en kyllä aio muuttaa... Tää stressaa ihan aivan suunnattomasti. Jos voisi olla lomalla ja lapset eivät pyörisi jaloissa tää sujuisi vähän jouhevammin...

Töissää saa painaa niskalimassa töitä 13 erikokoista aluetta on vielä pesemättä ja vahaamatta ja aikaa on vain juhannukseen asti. :/ Juhannuksen jälkeen pitäisi vielä jaksaa 2 viikkoa töitä ennen kuin loma alkaa.

Mutta kyllä se tästä =)
 
onnea niskiksen pojalle hiennosta nimestä!

Täällä leiriläinen kotiutu eilen ja nyt on kuumeessa kun oli vähän kastunu ja uinu kylmässä. :xmas: mutta pääasia on että kaikki kakarat on hengissä ja kellekkään ei tarvinnut soittaa ambulanssia tai käyttää paikattavana. kuitenkin 35 enemmän ja vähemmän villiä otusta oli leirillä.
 
Heippa hei.

Olin tänään reipas ja pyöräilin töihin ja sieltä kotiin :D Puolituntia per suunta. Kyllä hyvin aamulla heräsi ja oli koko päivän jotenkin pirteämpi. Nyt illasta kyllä väsyttää...

Eipä tänne kai kummempia. Mulla oli eilen vp, poikien pk:kin oli just sopivasti kiinni eilisen, joten ihan kotipäivää vieteltiin, käytin pojat parturissa jne.

No nyt pojat tuleekin, ne oli mummon kanssa jollain Helsingin bussikiertoajelulla. Kirjoittelen myöhemmin lisää :wave:
 
Meillä kanssa täppänä oppi pärisyttää, sekä huulilla että kielellä. ja kuola roiskuu :whistle:

Tänne ei mitään uutta, paitti mulla on tenniskyynerpää, ukolla on jänteet tulehtunu olkapäästä, ja mulla vittuilee selkä silleen että jos kumarrun niin noustessa häviää oikea jalka |O löin selän reilu viikko sitten pöydän reunaan, kökin siis täyttämässä reppua ja siin äolin hivuttautunu pöydänalle enkä huomannu sitä ja reippaasti nousin ylös :kieh: osu siis tuosta mikä lantioluu tuo nyt on tuossa selkärangan ja suoliluun välissä..
 
moi

puuh, ei ehdi enää niin paljon netissä roikkua ;)

Töissä olen viihtynyt, vaikkakin nyt väsyttää kamalasti |O eilen olin illassa, tulin ysin jälkeen kotiin ja aamulla herätys ennen kuutta.. Ja kun ei iltavuoron jälkeen tahdo oikein unta heti saada. Yöllä sitten Jenna vielä herätteli. Mut ei tartteis jaksaa kun huominen aamu ja sunnuntai on vp. Ja ihan kivaa tämmöinen vaihtelu on.. en vaan tiedä jaksaisko tämmöstä vielä ihan täyspäiväisesti.

Jenna on ollut nyt pari viikkoa kunnon flunsassa ja eilen vaihdoin vuoroa niin ettei menneet hoitoon ja mies oli tänään kotona. Kovin veti väsyneeksi tyttöä, mutta tänään ollut jo hieman virkumpi.
Tatu on kaverilla yö kylässä =) itseä jännittää ihan kamalasti :D

Tatu on alkanut kunnon protestoinnin hoitoon menoa vastaan :| ei kiva jättää itkevää lasta sinne :/ mutta ei olis kuin ensi viikolla kolme 4h:n päivää niin sitten jäävät lomalle..elokuun käyvät sitten vielä.

Sirun
typykälle onnea hienosta nimestä! :flower:

Käpyselle jaksuja, :hug:

Peppi: Hyvää hyötyliikuntaa tuo töihin pyöräily =) ei tekis itsellekkään pahitteeksi, muta kun työmatka on hurjat 200m :LOL:
Mites teidän Viivi koira voi? oletteko olleet yhteyksissä?

Tytön toin nukkumaan ja sammahti hetkessä :) ei yleensäkkään tuota ongelmia nukkumaan meno mutta tänään oli ihan extra-super helppoa näköjään :D
Nyt jännittyneenä oottelemaan poitsun kuulumisia..

harmi kun ei olla sinne etelään päin tulossa nyt kesällä, kun itsellä töitä. Mutta jos pohjoisemmaksi joku suunnittelee reissua niin meillä saa stopata :)

 

Yhteistyössä