Maanantaita!
Mulla alkoi nyt se loma koulusta, täksi päiväksi ei tullutkaan yhtään keikkatarjousta (oon semmosella keikkalistalla).
Sain tosi kivasti hoidettua kaikki koulutehtävät ennen tän loman alkamista
Etiikan tentistäkin sain kiitettävä 5!! :saint: Jee. Aika paljon tullut jo kaikenmaailman tehtäviä tän parin kuukauden aikana, kaikki ne on nyt tehty, vaikken oliskaan uskonut, että kaiken saan ajallaan valmiiksi
Onks teillä kenelläkään ollut semmosta lasta, joka olis muuten (ainakin) päiväkuiva, mutta haluaa kakata aina vaippaan?
Rasmus nimittäin on, en tiiä, miten me päästäis siitä eroon, ei kai sillä niin kiire olekaan, mut oonpahan miettinyt... Yökuivakin se olis, varmuudeksi ollaan kuitenkin vaippaa pidetty, kun sillä tulee heti aamusta iiiiso pissa ja on niin huonolla tuulella, ettei heti herättyään potalle suostu, eikä sen kanssa jaksa alkaa tappelemaan klo 5 aamulla :kieh: Herää muuten Joonatan ja naapuritkin
Olin mun mummun ja papan luona parit tunnit kylässä, mummu oli aika väsynyt
Kuulemma menee voimat pelkästä suihkussa käymisestä pitkäksi aikaa. Kahteen viikkoon ei ole jaksanut kuulemma missään käydä. Inhottavaa. Mut sit taas toisaalta on semmosiakin kausia/päiviä, että kiertelee kaupoissa ja kirppareilla, käy kävelyllä jne. Mut aina sitä miettii, että tähänkö sekin jaksaminen nyt jäi, jaksaako enää ikinä :ashamed:
jellona, olispa kiva teidän luona käydä... Pitääpä miettiä asiaa. Miten sulla on viikoilla vapaa päiviä, esim. ens viikon loppu puolella?
siru, tuuthan kertomaan neuvola- ja ultrakuulumiset ainakin, jooko? Tällä viikollahan ne taisi olla... :wave: Meillä Joonatan on ruvennut puhumaan synttäreistään, ekan kerran jo alkusyksystä (jollain päiväkodissa oli synttärit), kertoi, ketä haluaisi synttäreille kutsua jne. Nyt jo mietitään lahjoja kovasti, sekä joulu- että synttäri
Ei vaan malttaisi sinne asti odottaa...
Meinaatteko pitää kaverisynttäreitä? :attn: Tää oli siis kaikille. Mä en oikein tiedä, synttäritkin just osuu sinne joulupyhien johonkin väliin tms., kun päiväkotikin on kiinni ja muutenkin oon tähän asti järkkäilly aina 3 synttärit ja niissä on tarpeeksi hommaa. Meillä on niin pieni kämppä, ei mahdu kaikki kerralla ja sit on semmoisia, jotka ei halua tulla muiden kanssa samaan aikaan (se heille suotakoon, saavat sirt "rääppiä" muiden vieraiden jämiä, tosin ei ne mitään jämiä oo ollu ku aina jää niin paljon yli kaikkea, mut jos eivät samaan aikaan halua tulla niin tulkoon sitten jälkikäteen tällä tavalla
). No, oon mä joskus tehnyt jotain suolasta piirakkaa sit lisäksi, suolanen kun tuppaa usein loppumaan, makea ei niinkään. Tuleepa taas aiheen vierestä mukavasti juttua
Toisaalta olis kiva pitää semmoset lapsisynttärit, vahvistuis ehkä Jontunkin kaverisuhteet pk:ssa, mut mut... No, siihen on vielä aikaa
Raskaana oleville jaksamisia (väsymyksen, huononolon, mielialan, kipujen, lepäilyn jne. kanssa) :hug:
Koivunkävyn masu näyttää kyllä kuvista pieneltä, tai semmoseta hyvänkokoiselta, ei liian isolta, nätti maha =)
taaperollakin oli, siinä jo vähän enemmän kokoa, mut onhan niitä viikkojakin enemmän. Jos totta puhutaan, niin ei ole raskausajanmasuja yhtään ikävä :saint: Varsinkaan noita loppuajan mahoja, tukalaa, hankalaa, vaikeeta jne.
Unettomalle suuret kiitokset vastaukseen :heart: :hug: Täällä toivotaan, että Sami pääsis edes haastatteluihin asti... :/ Mitäpä se hyödyttää toisaalta, jos ei siitä eteenpäin sit pääse. Masentavaa. Sami siis etsii myös alansa töitä.
Niiskuneiti, mulla oli kyllä molemmissa odotuksissa ihan tommosia samanlaisia tuntemuksia, läheisyys ei kiinnostanut ollenkaan jne. :ashamed: Inhottavaa, puolin jos toisin, koittakaa kestää :hug: Niin ja huonolla tuulellakin olin about semmoset 9kk
:ashamed:
Pitiköhän mun jollekin vielä jotain... No, eiköhän tässä tullu taas ihan riittävästi juttua tälle kertaa
:wave: