JOULUMURUT 2005 LOKAKUUN PINOON

Taaperot, koita nyt sinäki viel pysyä koossa edes pariviikkoa!

Kuusikon äitee, kiva kuulla että jollain menee raskaus hyvin, ihanaa!

Maa on valkee ja tiet liukkaat. ihanaa kun pysys tuo lumi maassa.
mulla on tavote kestää koossa viellä 2vk, saapi nyt nähdä. vaikka ei oo ahkeraan suppaillu niin alakertaa vaaan kypsyy ja kypsyy.. |O
 
iltoja kaikille!

Täällä aletaan olla kutakuinkin terveiden kirjoissa, joskaan omaolo ei ihan kaksinen.. omaolo kuitenkin mitä varmimmin johtuu kropan heräilystä tms. hormonaalisista jutuista niin ohi menevää onneksi.
Tyttö alkaa olla oma itsensä ja viime yönä nukkuikin heräämättä 4.30 asti :D
Tatun räkätautikin alkaa ehkä pikku hiljaa nujertua ja hyvä niin jos meinataan tiistaina niin pitkään reissuun suunnata. Kiitos kysymästä Peppi! =)

Kiva kun Käpy ja Taaperot vielä molemmat kasassa :)

Ei kai meille miyään ihmeitä taaskaan kuulu.. en tiedä mikä itseen meni, mutta soitin ihan huvikseni päivällä yhdestä työstä, joka oli lehdessä... vaikka oikeasti tuntuu että kotona minun paikka on.

Aamupäivästä käytiin ostoksilla ja ostin uuden toppatakin ja kengät. Jennalle isompi istuin ostettiin jne.. meni rahaa aivan liikaa!! Mutenkin tuntuu että menoja on ihan tolkuttomasti :| Tatulle piti ostaa uusi toppahaalari kun ei entinen mahtunut ( kaksi edellistä talvea kulki onneksi samassa ). ja muutenkin poika kasvaa hujahtanut. Lassietecin haalarista piti ottaa 110cm koko... itse aattelin että 104 riittäis, mutta ei puhettakaan..
Pari kuukautta sitten kun Jennan neuvolakäynnillä mitattiin niin oli päälle 103cm.

kai se on suihkuun mentävä.. tekis niiin kovasti mieli kunnon lenkille koiran kanssa, mutta ei pääse kun mies iltavuorossa..
Tekee vielä huomisen iltavuoroa ja sitten jääkin viikon pakkolomalle.. pe öähdetään lapsien kanssa mummolaan ja mies lähtee la aamuna tyky reissulle :kieh: , jättäytyy savoon tulomatkalla ja tiistaina käännetään auton nokka kohti etelä-suomea. Torstaina takas mummolaan ja pe kotiin.. että siinäpä sitä viikko taas hujahtaa..

 
Danjuska kiva kuulla että siellä ollaa paranemaan päin.

Täällä käytii tänää ultrassa ja painoarvio oli nyt 2400g ja syntymäpainoksi arvioitiin 3500g ja ei kyllä jääny epäselväksi että poika on meille tulossa kun niin kovasti esitteli kiveksiään näytöllä kokoajan :LOL:
 
Tylsää...
Kävin vaihteeks neuvolassa, paikat on semmoset mitä yleensä 37-38viikoilla, eli koitetaan ny kumminki pysyy viel hetki koossa. paikat siis kypsyy vaikka ei ees säännällisesti oo tässä supistellu.. :kieh: koha ei nyt ihan yllätä tulokas sitten meikäläistä..
 
Heipä hei!

Meillä on täällä to ja pe syyslomaa ja niin on mullakin. Käytiin eilen muksujen kanssa sellaisessa sisäleikkipuistossa. Olivat ihan onnesta soikeena. Ja sen jälkeen mentiin äidin luokse yökylään. Tultiin tuossa 3 tuntia sitten kotiin. Vielä pitäis jotain keksiä la tai su ohjelmaa, jottei mee ihan kotimöllötykseksi :LOL:

Kaikille raskaina oleville paljon haleja täältä :hug: :heart: .

Sami on kaiketi tulossa kipeeksi, joten katotaan miten ensi tarhaviikon käy. Pitääkö jäädä kotiin. Mä inhoon ylikaiken kaikkia kröhiseviä ja niiskuttavia sairaita lapsia, jotka on tuotu pk:tiin.

Eipä tänne ihmeempiä muuta kuulu.

:wave:
 
Perjantaita!

käpyselle, kovasti jaksuja ja hieman jarrusukkii vielä matkaan niin pysyis pikkuinen matkassa. :hug:

taaperolle, myöskin toivotaan jaksamisia. eihän sulla ole enää onneksi kuin reilu kuukausi la. :hug:

kuusikonäidistä, oli tosi ihana kuulla. ihanaa että raskaus on sujunut hyvin. :hug: noi lumi jutut kuulosti ihanalle, voi kun täälläkin pian olis kunnolla lunta. =)

pepin, opiskeluinnosta on kiva lukea. ei olis itellä yhtään motivaatiota tuollaiseen. pienet päivän koulutukset ovat juuri sopivia. jaksuja kovasti arkeen. :hug:

Mulla ollu koko alkuviikko töitä tänään vaan vapaapäivä ja sit ensi perjantaihin asti töitä. mut lopussa kaksi yötä. ne katkasee taas mukavasti. Mies lähti illaksi järkkärin hommiin, joten ollaan kolmestaan kotona. mukavaa. :D
aleksilla oli kaverinsa synttärit.
pojat kattoo nyt hauskoja kotivideoita sit iltasadut ja nukkumaan. itekin tekis mieli mennä aikaisin, kun Mikkis heräsi tänään vaille 6 niin hiukan väsyttää. ehkä kuitenkin bb jaksan kattoo. |O :)

ensi viikolla olis tiistai-iltana ti-ti nalle konsertti jonne menen miikan kanssa. perjantaina menen kaverin kanssa Yö:n keikalle ja syömään. viikonloppuna ollaan ehkä miehen kanssa kaksin ja miehen synttäritkin olis. joten ohjelmaa on ihan kivasti. =)

Ensi viikolla yritän sit raapustaa yövuoroissa lissää tekstiä...aurinkoista viikonloppua kaikille. B)
 
Lauantaihuomenet :)

Rasmus on ollut vähän kipeenä, mikähän yö se oli, kun alkoi semmoinen kurkunpääntulehduksen kuuloinen yskä, sitten tuli silmät ihan rähmäisiksi ja punaisiksi, silmätulehdus oli. Nyt on jo parempana.

Mulla on nyt sitten kurkku aika kipeä |O Ei mikään ihmekään, kun Rasmus on joka yö nukkunut ihan mussa kiinni ja yskinyt kirjaimellisesti mun suuhun :whistle: Korviakin kutittaa. Mut ei tässä nyt mitään hätää ole, en mä kipeäksi aio tulla :D

taaperollahan on enää ihan hetki vaan laskettuun aikaan! En ollut tajunnutkaan, aika menee niin äkkiä. Toivotaan kuitenkin, että pieni pysyis vielä masussa muutaman viikon, jokainen päivä ja ennen kaikkea viikko on plussaa :)

Mä synnyin melkein 4 viikkoa etuajassa, painoin jotain 2700g (jotain grammoja päälle). Hetkeksi jouduin kai siihen "kaappiin", siis kyse taisi olla tunneista vaan. Sit pääsin heti äitin luo/viekkuun :)

Jännä, että jossain (tai monessa) päin Suomea jo lunta ihan kunnolla. Joonatan edelleen kyselee, koska tännekin tulis...

Koivunkävylle jaksamisia, sun vaavi voiskin pysyä vielä jonkin aikaa siellä mahassa... Toivottavasti niin käykin :hug:

Danjuska, kiva, että ootte jo kunnossa. Hauskaa reissuviikkoa teille, siis ensi viikolla.

Smirgen Samille paranemisia!

jellona, jaksamisia työrupeamaan :)

sirulle vielä tätäkin kautta ihan hirmuisen SUURET kiitokset!!! :hug: :heart:

Eipä tässä kummempia. Meillä ei mitään ihmeellisiä viikonloppusuunnitelmia oo, tänään pitäis nähdä yhtä kaveria pitkästä aikaa =)
 
Heips!

Ihanaa, että pidätte pinoa pystyssä. Teitä on kiva käydä lukemassa. Kiitos kumarrus kaikille. :heart: Ja anteeksi omalta osaltani taas... :ashamed:

Ihan mahtavaa, että sekä Kuusikon äidillä, Koivunkävyllä ja Taaperolla on mennyt noin hyvin masujen kanssa. Jaksuja vielä viimeisiin viikkoihin ja kovasti onnea matkaan! Pian teillä on pienet nyytit sylissä. :heart: :heart:

Jellonalle ja Miikalle oikein rattoisaa keikkaa, tuuppas sitten kertomaan miten pikkumies jaksoi olla kuuntelemassa? Me kun ei oikein olla missään käyty...

Mites Smirge teidän muksut voi?

Meillä on täällä taas lapset olleet kipeänä. Perjantaina oltiin jopa Miikan kanssa tyksissä, kun crp nousi "taulukon yläpuolelle" ja kuumetta oli melkein 40 astetta. Kaiken maailman jutuilla peloteltiin, mut sitten se rauhottui ihan itsestään. Tänään vietiin lapset hoitoon, vähän kyllä mietitytti, että viedäkkö vaiko eikö, kun nenä vähän tukossa. Mäkin inhoan niitä räkänokkia siellä hoidossa, mutta jos me jätettäis lapset aina silloin kotiin, kun on vähän nuhaa, niin olis 70% päivistä kotona. Tää on kyllä tämmönen ikuinen huonon äidin syndrooma. Nyt yritän kotona tehdä kouluhommia ja sit haen pojat heti välipalan jälkeen, ettei tule niin pitkä päivä... Toivottavasti eivät ole mitään uutta pöpöä sieltä mukaan napanneet.

Ja Kuusinkon äidin kysymykseen: juu, olen nyt opiskelijana. Terveydenhoitajaksi siis luen. Kuten Peppikin on tuossa todennut, niin motivaatio on ihan eri tasoa, kuin joskus aikaisemmin ja esim. tenttikirjallisuus on ihan oikeasti tosi mielenkiintoista. On ihanaa opiskella alaa, jossa tiedän viihtyväni ja TODELLA odotan, että pääsen tekemään niitä töitä. Joka päivä silti painin näiden lasten hoitoasioiden kanssa ja pähkin ja stressaan raha-asioita ja meidän ikuista talohaaveen mahdottomuutta. Ei viihdytä yhtään täällä 18-v opiskelijoiden kanssa samassa talossa, *haluaa oman pihan ja omaa rauhaa*. Välillä tulee itku, kun tuntuu, että ollaan siitä niin kaukana, mutta en kyllä missään nimessä nyt keskeytä tätä koulun käyntiä. Pakko kai sitä on vielä pari vuotta kestää.

Oho, taas aika menee liian nopeasti. "Kahvitauko pidetty, takaisin hommiin". Haleja kaikille, olette edelleen päivittäin mielessä!
:hug: :heart: :hug:

-k-
 
Heippa hei!

Mulla on enää 2 päivää koulua ja sitten alkaa se loma! :) Aion kyllä mahdollisesti jotain keikkaa tehdä... Ennen lomaa pitää saada tehtyä yksi tehtävä, ammattianalyysi, valmiiksi, koko perjantai meneekin sitä tehdessä.

Meillä oli Rasmus vasta silmätulehduksessa, nyt on jo parantunut. Rasmus on herännyt varmaan parisen viikkoa jo klo 5 tai ihan viimeistään 5.30 |O Paitsi tänä aamuna yllättäen nukkui 15 yli 6! Luksusta...

Olipas mukava lukea Kaizan kuulumisia ja samoja tuntemuksia opiskelusta :) Harmi, kun Miika sairastelee :( Ja muuten tohon räkänokkiin päiväkodeissa, eihän se mukavaa ole, että niitä siellä on, mutta pakkohan sitä on nuhanenä hoitoon viedä, jos siis muuta ei ole. Kyllä suurinosa lapsista olis hyvin usein hoidosta pois, jos ei silloin hoitoon vietäis (mahdottomuus?). Mä nautink yllä ihan hirveesti tästä opiskelusta, vaikka melko stressaavaa ja työlästä välillä onkin. Mutta ihanaa silti. On niin ihana ajatella kaikkia paikkoja, missä voi sitten olla töissä jne. :) Mulla on vielä niin ihanat opiskelukaveritkin :heart: Paljon uusia, hyviä kavereita tullut! Silti mieityttää täälläkin kaikki raha-asiat, asuntoasiat sun muut. Halit sinne :hug: Äkkiä tää opiskeluaika menee! Mieti, miten nopeasti on mennyt tääkin 4 vuotta, minkä joulutähdet pian täyttää. Yhdessä hujauksessa :D Paljon työtä saa ton koulun kanssa tehdä, mut paljon ollaan työtä tehty näiden lastenkin kanssa, heh :D

Mulla vaan mietityttää se, että missä vaiheessa vaihtaisin linjaa ja mihin suuntaan. Pääsenkö sinne Metropoliaan, jatkanko tuolla Diakissa, vaihdanko linjaa, koska vaihdan jne. :ashamed: Mut se on kuitenkin selvää, etten sairaanhoitajaksi halua :D Tai siis mielummin kätilöksi tai terkkariksi.

Kunhan pohdin taas "ääneen" teille :ashamed:

Mikäs on koivunkävyllä vointi?? Entä taaperotx4? Sirulla ja Niiskuneidillä?

Meillä on nukkumaanmenot ollut yhtä show:ta nyt muutamina iltoina, tai varmaan jo viikon verran :kieh: Kummatkin temppuilee ja pelleilee koko ajan jotain, rauhoittumiseen menee pitkä aika ja äitin hermot on k i r e e l l ä :headwall: Huh, huh. Toivottavasti tää on vaan joku vaihe ja rupeais pian helpottamaan... En keksi enää yhtäkään uhkaa, kiristystä, lahjontaa tai mitään muitakaan tyylejä, joita en olis jo kokeillut :LOL: Vinkkejä otetaan vastaan ;)

Tulkaa muutkin kirjoittelemaan!
 
Moikka!

Yökyöpeli täällä jälleen.. :wave:

kaksi yötä olis lusittavana sit pääsis viikonloppuvapaalle. ihanaa. :D kun vaan jaksaisin nää yöt..väsyttää niin hirveesti, onneksi ei ihan just nyt ja yksi asukas sentään pitää toimintaa yllä. |O

Miehellä olis sunnuntaina pyöreet synttärit. pojat menevät luultavasti viikonlopuksi mummolaan. olisi kiva keksiä jotain yhteistä tekemistä, kun ei olla pitkään aikaan oltu kaksin. katotaan nyt mihin sit päädytän vai nukutaanko vaan kotona. :whistle:

Miikan kanssa kävin siellä ti-ti nalle konsertissa tiistaina. mukavaa oli ja mikkiskin tykkäsi. loppupuolella innostui kuitenkin vasta tanssimaan ja hetkutti pyllyä oikein kunnolla..siitä tulee vielä kunnon hurmuri tytöille. :heart: =)

Aleksikin oli niin ihana yhtenä päivänä..hoitoon on täksi viikoksi tullut toisita pk:sta lapsia(syysloman taki supistus) niin sanoi että yksi tyttö on hänen paras tyttökaveri. :heart: on niin suloinen kun punastuu usein. kuulemma aina kun vastaa pk:ssa johonkin juttuun niin naama lehahtaa punaiseksi. äitiinsä tullut. :heart: =)

kaiza, elämästä laajemmalti oli ihana kuulla. tuolla naamakirjassa kun on vaan raapasu pivättäisestä elämästä. :D jaksamisia kovasti opiskeluun ja sairasteluihin. :hug: toivottavasti kohta taudit olis vähän aikaan pois teidän elämästä. :)

Minä pohdin kovasti ottaako possurokote vaiko ei...siinä sinänsä todella ressaava pulma..ei ole yhtään kiva. meillä jo töissä kysely halutaanko ottaa...jne..mites te muut???

Miikka menee huomenna hoitoon, mutta aleksi jää kotiin kun naapuriin tulee kaveri niin sovin että voivat leikkii yhdessä. minä yritän tietty nukkuu. perjantaina mennään samalla tavalla.
niin ja perjantaina pääsen sinne YÖ:n keikalle. ihquuu. ja syömään. :p :D :D

taaperolle ja kävylle, kovasti jaksamista. :hug:

mites kävyllä muuten menee, onko apu ollut riittävää?

pepille, mukavia lomapäiviä. eikä mulla juuri ole neuvoja millä nukkumaanmenoa vois järkeillä. tietty ehkä joku tarrasysteemi, mut jos kyse on rasmuksesta enemmän niin sit ei ehkä toimi. jontun kanssa ehkä. ehkä se on vaan se kuuluisa AIKA mikä auttaa..jaksamista kovasti paljon. :hug: hitsi kun uskaltaisit ajella poikien kanssa meille niin tulisit pariksi yöksi, joskus viikolla kun mulla vapaata. olis niin kiva. =)

mut nyt meen kattoo onko joku pistäny 'bileitä' pystyyn... B)
 
moikat!

Reissuta palattu ja kivaa oli! :D

Smirgelaine: Kävittekö hoplopissa??
Me käytiin eilen ja Tatu tykkäsi hirveetsi.. ja varmaan mieskin oli ( äitistä puhumattakaan ;) ) miltei yhtä innoissaan :whistle: :LOL:

Kivaa oli Turkua kierrellä ja monta paikkaa jäi näkemättä.. olis helposti vielä pari päivää mennyt.

Nyt jää vähän lyhyeksi.. kirjoittelen jahka huomenna kotiudutaan. Anoppilassa siis ollaan nyt.
Tuntuu tyttökin kaipaavan unille..
 
Heippa!

Enpäs ole ehtinyt täälläkään käydä kuin pikaiseen. Tän viikon olen aikas paljon ollut töissä, juuri kun Lotalla syysloma. No, kaikki työntekijät ei meillä voi viettää lomaa samaan aikaan koulun lomien kanssa. Hiihtolomaviikon laitoin juuri lomaksi, ja joulua edeltävän vkon olen lomalla. Ja ens viikko on lomaa, ihanaa! Mies on ollut tän vkon kotona, niin hyvä, ettei ole tarvinnut miettiä, miten Lotta päivänsä viettäisi. Mun vanhemmat on matkalla tän vkon, äiti ei ollut tiennyt, että tää on syyslomavko ja oli vähän harmissaan, kun olis lapsia sinne ottanut lomailemaan.

Väsymystä on ollut vielä ilmassa, pahoinvointi alkanut helpottamaan vähän. Kahvikin jo maistuu =) Edelliset raskaudet olen juonut koko ajan kahvia, mut nyt alkoi jotain h6 alkaen kuvottamaan jo pelkkä hajukin niin paljon, ettei tehny mieli. Viime viikolla yksi aamu alkoi tekemään mieli kahvia, kun mies joi. Ei kyllä montaa kuppia päivässä mene, mutta en muutenkaan juo kuin max 3 kertaa pvän mittaan, riippuen olenko töissä vai en. Vapaapäivänä voi olla, että juon vaan aamukahvin, jos ei kyläillä tai meille tule vieraita. Ihan hentoisia liikkeitä olen tuntenut :heart: Ens vkolla on lääkärineuvola ke ja pe katsotaan uä:llä, mitä kuuluu.

Niiskuneiti ihana kuulla, että sydänäänet kuului jo! Se on hyvä merkki :) Oletko muuten voinut hyvin?

Kaizan ja Kuusikon äidin kuulumisista oli kiva lukea! Hienoa, että on jo raskaus noin pitkällä Kuusikon äidillä! Varmana oli stressaavaa alkuun, mutta nyt on jo hienot viikot =)

Taaperoilla onkin jo aikas hyvät viikot! Onneksi on pysynyt mahassa vielä teidän pikkumies :)

Peppi Ei mitään kiittämistä, tehtävä oli tosi mielenkiintoinen :D vastaukset vaan vähän lähti rönsyilemään, kuten tapani on :whistle:

Jellona Mukava, kun olit yöllä ehtinyt kirjoitella ja valvomisvirkeyttä ensi yöksi :hug: Mulla huomenna yö, mutta onneksi vain yksi ja sitten LOMALLE :D Ihana, kun pääset Yön keikalle! Pitäkäähän hauskaa kaverisi kanssa =) Ja miehesi kanssa sitten muuten viikonloppuna, kun saatte kaksin olla! Mekin puhuttiin just miehen kanssa, että olis ens viikolla hauska mennä kaksin syömään. Me ollaan oikeasti tosi harvoin kahdestaan. Melkein jos lapset menee hoitoon, niin sit ollaan menossa jonnekin juhlimaan tmv. tai sitten ollaan töissä molemmat samaan aikaan. Kyllä sitä kahdenkeskistä aikaa vaan tarvittaisiin. Kävin ottamassa tänään H1N1-rokotteen, meillä työterv.huolto aloitti tällä viikolla ja mun työmaan porukka etujoukoissa pääsi sinne. Sitten kun vielä olen raskaana, niin ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, että otanko vaiko en. Mulla vielä on kerran elämässä ollut keuhkokuume, niin pelkään sitä jälkitautina. Varmaan olisin ottanut ilman raskauttakin, meillä aika vahvasti suositeltiin ottamaan, ihan sen takia, ettei tartutettais asiakkaita (riskiryhmäläisiä). Päänsärkyä oli jo aiemmin illalla, otin Panadolia. Myös pistoskohta tuntuu vähän aralta. Itse rokotus ei sattunut yhtään =)

Viikonlopun suunnitelmissa ei mitään erikoista. Huomenna menen tosiaan yövuoroon. Ennen sitä käydään uuden kummipojan (1.5kk :heart: ) nimipäiväkahveilla. Lauantaina mies on menossa työkaverinsa kanssa jotain autoa hakemaan, kun mä heräilen joskus iltapäivällä. Ihana olis vaan olla, kun olen tosiaan ollut monta päivää nyt töissä Lotan loman aikana.

Piti vielä kysyä, että onko muut joulutähdet suunnitellut jo kovasti synttäreitään? Otto aloitti jo kesällä suunnittelun, kun Lotan synttärit oli. Vähän väliä on puheissa; millainen kakku (Salama), ketä kutsutaan, mitä tehdään jne. :heart: Ja mitä haluaa synttärilahjaksi, tietenkin :D Make-rekka olis toive nro 1, mutta tänään tulleesta lelulehdestä löytyi paaaljon muitakin kivoja juttuja =)

Nyt huilailemaan. Hauskaa viikonloppua kaikille =)
 
Yöterveisii taas!

nyt oon ahkera ja kirjoitan kumpanakin yönä..ehkä siksi kun täällä on muuten hirvittävän tylsää. |O kaikki siis nukkuu. hyvä niin toisaalta. :)

Eilen sain nukuttuu tosi hyvin. ja oli mukava päivä muutenkin. Aksu oli naapurissa kaverinsa kanssa leikkimässä koko päivän ja äiskä heitti aamusta miikan hoitoon. =) minä heräsin vasta iltapäivällä. tehtiin ruokaa ja pelailtiin/leikittiin ilta. sain jopa koneellisen pyykkiä pestyä. taas kertynyt kiva vuori. :D

Nyt sit vihdoin mies sai sen lomautuslapun, johan sitä on odotettukin. koko porukka sai niin että ei koskenut ketään erityisesti. marraskuun alkupuolelta ovat 2 viikon osissa lomautuksella toinen puoli porukasta eka ja sit toinen. katotaan nyt kuin kauan kestää vai loppuko koko pulju. sekin mahdollista. mua ei haittaa yhtään että mies joutuu lomautuksille. pärjätään varmasti ihan hyvin. ja hetihän toi jotain kursseja yritti ettii mitä vois tehdä ja lapsien hoitojuttujakin mietittiin mut katotaan sit joulukuun alussa tarkemmin kuhan tiedetään jatkuuko toi juttu samanlaisena varmasti.

siru, kiva kuulla sinusta. meillä on sit samoihin aikoihin loma. minä vaan olen vielä ma ja ti töissä sit loppuviikko vapaata. :) ootko sie millä viikoilla menossa? meillä ei vielä ole tajuttu synttäreitä alkaa miettii, onneksi. onhan noihin vielä aikaa. joulut sun muut välissä.

danjuska, mukavaa loppureissua teille. :D

käpynen, onko kaikki hyvin? vai etkö saa enää nousta punkan pohjalta ylös..? :hug:

Miikka on oppinu sanoo s-kirjaimen sanojen alussa..vasta eilen oikein huomasin, että mitä puhui. aikasemmin sanonu hanna kun tarkoittaa sanna ja kaikki s-alkuiset jutut on ollu h-alkuisia. nyt sieltä alkaa suhahtaa s alussa. vähänkö kuulosti ihanalle. :heart:

jeps, mut onhan tässä jo tekstiä ihan kivasti...voi taas seuraavat jatkaa...minä jään odottelee aamua ja unia sekä illan Yö konserttia. niin ja hyvää ruokaa. :p :p kauniita unia kaikille ja ihanaa viikonloppua. :hug:
 
Täällä ollaan juu.
Lepo jatkuu ainakin 1,5vk viel mutta ei enää ihan niin tiukasti ku tähän asti.
Kohdunsuu on auki molemmistapäistä ja välistä kanava on nyt auki myöskin.

Kovasti joululahjoja ja synttäreitä on mietitty..
 
Täällä oli jo vika neuvola vaikka viikkoja mulla on vasta 35+5 no eipä mua ois siellä huvittanu ravata enempää kun on sitä muutaki tekemistä.

Tämän päiväset neuvola kuulumiset oli ihan hyviä mutta rupes kyllä ärsyttää kun kysyin tädiltä että mistä johtuu masun napsuiminen ja että voitasko kattoo tilanne alakerrasta ni täti vaa sanoo että älä kysy noin vaikeita kun en mä osaa tommosiin vastata.

Meillä pidetään tuon esikoisen joka on siis syntyny 4.12.2004 ja sitte tuon Janeten ja sitten tuon tytön ketä on syntyny 10.01.2007 synttärit samaan aikaan ettei tartte olla 2-3 viikon välein erikseen järjestämässä.Vanhin kuulemma haluaa nuken vaunut lahjaksi mutta muut ei o sanonu vielä mitä haluavat.
 
koivunkäpy kiitos tiedosta.Mua vaan on ihmetyttäny että mistä se johtuu kun aikasemmissa ei ole näin maha napsunut.

Täällä saatiin nukuttua vaan 2-3h ja nyt väsyttää ja supistaa..sais poika jo syntyä eikä vaan kiusais näillä kipeillä supistuksilla päivästä toiseen.
 
josko nyt sias aikaseks kirjottaa vähän enemmänkin..

Eilen tultiin kotiin ja voin sanoa että olipa ihana nukkua omassa sängyssä :D

Matka meni odotettua paremmin. Tatu katteli dvd:tä, lastattiin laivaa, kuunneltiin lastenlauluja jne.. Jenna nukkui tulomatkalla niin hyvin, että pysähdyttiin vain kerran.
Tatua kiinnosti kovasti että onko Turun linnassa aaveita ja ois halunnut nähdä ne :whistle: melkein suuttui kun ei enää keretty ke iltana käydä siellä. Ensi kesänä sitten. Sanottiinkin jo että ensi kesänä käydään muumimaassa ja Turussa uudestaan.

Siru: Tatu ei ainakaan vielä ole synttäreitään erikoisemmin suunnitellut.. kun kysyin lahjatoivetta niin sanoi että potkulauta.. Ja se onkin ollut toiveena jo vaikka kuinka pitkään.. ettei olisi jo viime jouluna sitä toivonut :whistle: että kai se joko synttärilahjaksi tai pukinkonttiin hommataan.

Kaizan kuulumisia oli mukava lukea. Tsemppiä kovasti!
Samoin myös Kuusikonäidin! Ihanaa että alkaa raskauden loppu metrit häämöttämään =)

Jenna on löytänyt äänensä ja täällä ei ois kuulosuojaimet pahitteeksi :whistle: Pikku hiljaa alkaa yöt paranemaan.. jäivät aika risoiksi korvatulehduksen jälkeen.

 
taaperot, mä odotan että mittariin naksahtaa 36+0, saa alkaa elää normaalisti.. :ashamed:
Täällä kans päivän supistellu, mut onneks ees välillä laantuu.
Meillä tuo neuvolantäti on aivan ihana, jaksaa kertoa jos joku mietityttää ja jos on vaikeempia kysymyksiä niin jos ei osaa ite vastta niin ottaa selvää ja vastaa sitten.
mieli tekis tehdä vaikka mitä mutta tietää että erehtyy jotai tekee niin kostautuu... plah.
 
Hei kaikille :wave:

Jännää lukea niin monien loppumetrejä ja toisten alkutaivalta :)

Samalla tuntuu myös käsittämättömältä että meidän vauva täyttää muutaman kuukauden päästä jo 4 :heart: :whistle:

Aika ajoin tutut/puolitutut kyselee, että milloin seuraava on odotettavissa... On mielenkiintoista seurata, miten joillakin on jatkuva "tarve" tiedustella toisaalta aika henkilökohtaistakin asiaa...

Työrintamalla on edelleen hiljaista, en pääse haastatteluja pidemmälle. Himpun ahdistaa, mutta pakkohan se vaan on rämpiä eteenpäin.

Tytöt ovat olleet syyslomailemassa, tänään tulevat kotiin. Ikävä onkin mieletön :heart:

Mukavaa loppukuuta kaikille :wave:

Kävylle erikoishalit :hug:

[bPeppi85 meillä ei siihen nukahtamisrumbaan auttanut kuin aika.. Kaikenlaisia juttuja kokeiltiin, mutta vaan miljoonat varapäreet ja aika auttoi. Niin ja vieläkin joskus se menee pitemmän kaavan kautta ja ihan sirkuspuuhana. Jaksuja :hug: :heart[/b]:
 
Täällä poksutaan taas 36+0 ja koko aamu on taas menny mahan tyhjennykseen..ei kiva kun joutuu pöntöllä ravata vähän väliä.

No ei enää pitkään kait mee että poika jo syntyy,toivottavasti.Mä oisin niin valmis jo synnyttämään.
 
Taaperot, sullahan on jo mahtavasti viikkoja! perästä tullaan, toivottavasti. vaikka tänään onki ollu taas olo että vois synnyttää just ny ni kumminki jos viel edes 3vk koossa kestäs..
vk nyt 32+5, äkkiä se aika menee. toivon että ens pe saan jo luvan lopettaa makoilun.
 
koivunkäpy onha noita viikkoja jo ihan kivasti,mutta toivoisin että poika syntys pian ku taas on koko illan supistellu kipeesti.Hyvin sullaki rupee noita viikkoja jo pian olemaan.

Tässä vielä kuva meitin menopeleistä ja masukuva tältä päivältä



noihin tupliin on myös pehmeä kantokoppa sekä hoitolaukku samaa väriä


 
ai ku ihana maha! sulla ei oo tippunu viel maha? vai tippuuko sulla yleensäkkään? ite huomasin jo viikko sit että mulla on laskeutunu kessi..
Jonku pää painaa jo niin alhaalla että tuntuu kokoajan siltä ku ois viikon n*inu putkeen |O
viikontakainen kuva mun mahasta:
http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/Picture040.jpg
Ja toivotaan että sä pääset pian toimiin, kumminki viikot on jo semmoset hyvät.
 

Yhteistyössä