Heippa!
Enpäs ole ehtinyt täälläkään käydä kuin pikaiseen. Tän viikon olen aikas paljon ollut töissä, juuri kun Lotalla syysloma. No, kaikki työntekijät ei meillä voi viettää lomaa samaan aikaan koulun lomien kanssa. Hiihtolomaviikon laitoin juuri lomaksi, ja joulua edeltävän vkon olen lomalla. Ja ens viikko on lomaa, ihanaa! Mies on ollut tän vkon kotona, niin hyvä, ettei ole tarvinnut miettiä, miten Lotta päivänsä viettäisi. Mun vanhemmat on matkalla tän vkon, äiti ei ollut tiennyt, että tää on syyslomavko ja oli vähän harmissaan, kun olis lapsia sinne ottanut lomailemaan.
Väsymystä on ollut vielä ilmassa, pahoinvointi alkanut helpottamaan vähän. Kahvikin jo maistuu =) Edelliset raskaudet olen juonut koko ajan kahvia, mut nyt alkoi jotain h6 alkaen kuvottamaan jo pelkkä hajukin niin paljon, ettei tehny mieli. Viime viikolla yksi aamu alkoi tekemään mieli kahvia, kun mies joi. Ei kyllä montaa kuppia päivässä mene, mutta en muutenkaan juo kuin max 3 kertaa pvän mittaan, riippuen olenko töissä vai en. Vapaapäivänä voi olla, että juon vaan aamukahvin, jos ei kyläillä tai meille tule vieraita. Ihan hentoisia liikkeitä olen tuntenut :heart: Ens vkolla on lääkärineuvola ke ja pe katsotaan uä:llä, mitä kuuluu.
Niiskuneiti ihana kuulla, että sydänäänet kuului jo! Se on hyvä merkki
Oletko muuten voinut hyvin?
Kaizan ja Kuusikon äidin kuulumisista oli kiva lukea! Hienoa, että on jo raskaus noin pitkällä
Kuusikon äidillä! Varmana oli stressaavaa alkuun, mutta nyt on jo hienot viikot =)
Taaperoilla onkin jo aikas hyvät viikot! Onneksi on pysynyt mahassa vielä teidän pikkumies
Peppi Ei mitään kiittämistä, tehtävä oli tosi mielenkiintoinen
vastaukset vaan vähän lähti rönsyilemään, kuten tapani on
Jellona Mukava, kun olit yöllä ehtinyt kirjoitella ja valvomisvirkeyttä ensi yöksi :hug: Mulla huomenna yö, mutta onneksi vain yksi ja sitten LOMALLE
Ihana, kun pääset Yön keikalle! Pitäkäähän hauskaa kaverisi kanssa =) Ja miehesi kanssa sitten muuten viikonloppuna, kun saatte kaksin olla! Mekin puhuttiin just miehen kanssa, että olis ens viikolla hauska mennä kaksin syömään. Me ollaan oikeasti tosi harvoin kahdestaan. Melkein jos lapset menee hoitoon, niin sit ollaan menossa jonnekin juhlimaan tmv. tai sitten ollaan töissä molemmat samaan aikaan. Kyllä sitä kahdenkeskistä aikaa vaan tarvittaisiin. Kävin ottamassa tänään H1N1-rokotteen, meillä työterv.huolto aloitti tällä viikolla ja mun työmaan porukka etujoukoissa pääsi sinne. Sitten kun vielä olen raskaana, niin ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, että otanko vaiko en. Mulla vielä on kerran elämässä ollut keuhkokuume, niin pelkään sitä jälkitautina. Varmaan olisin ottanut ilman raskauttakin, meillä aika vahvasti suositeltiin ottamaan, ihan sen takia, ettei tartutettais asiakkaita (riskiryhmäläisiä). Päänsärkyä oli jo aiemmin illalla, otin Panadolia. Myös pistoskohta tuntuu vähän aralta. Itse rokotus ei sattunut yhtään =)
Viikonlopun suunnitelmissa ei mitään erikoista. Huomenna menen tosiaan yövuoroon. Ennen sitä käydään uuden kummipojan (1.5kk :heart: ) nimipäiväkahveilla. Lauantaina mies on menossa työkaverinsa kanssa jotain autoa hakemaan, kun mä heräilen joskus iltapäivällä. Ihana olis vaan olla, kun olen tosiaan ollut monta päivää nyt töissä Lotan loman aikana.
Piti vielä kysyä, että onko muut joulutähdet suunnitellut jo kovasti synttäreitään? Otto aloitti jo kesällä suunnittelun, kun Lotan synttärit oli. Vähän väliä on puheissa; millainen kakku (Salama), ketä kutsutaan, mitä tehdään jne. :heart: Ja mitä haluaa synttärilahjaksi, tietenkin
Make-rekka olis toive nro 1, mutta tänään tulleesta lelulehdestä löytyi paaaljon muitakin kivoja juttuja =)
Nyt huilailemaan. Hauskaa viikonloppua kaikille =)