Joulumurut 2005 helmikuun pinoon

iltoja pinoon :wave:

mites täällä näin hiljaista..

Tatulla ollut vähän lämpöä toissapäivänä ja eilen. Tänään onneksi ollut jo ihan normi lämpö. Mutta halusi kuitenkin jo klo 20 nukkumaan.
Huomenna jos vaan molemmat lapset terveenä niin mennään srk:n järjestämään laskiaistapahtumaan. tatu odottanut jo viikon että näkisi pellet :D

Jennalla alkoi taas oireilu ja käytiin polilla. Lääkäri piti mahdollisena että soijakaan ei passaa. vaihdettiin korvike almironiin... katsotaan alkaako iho siistiytyä ja loppuuko kutina.

Pepille ja Unettomalle myötätunto :hug:
Itsellä ollut vasta kahdet jennan syntymän jälkeen ja tuntuu että kuola korjaa.. ihan järkyttävä olotila miltei 2viikkoa :/

Peppi: Tatu ei sano r:ää.. Tai osaa sanoa mutta ei edelleenkään käytä sitä puheessa kuin tosi harvoin.

Sirullahan on jo hyvin viikkoja :D

Jellona: kyselit lelujen siivouksesta.. Meillä välillä siivotaan yhdessä ( esim. jos kavereita ollut leikkimässä ) mutta välillä kyllä siivoaa itsekkin.
Omassa huoneessaan on yläkerrassa alkanut viihtyä ja leikkiä itsekseen aina välillä. Siellä on sen verran vähän tavaraa että sieltä Tatu yleensä siivoaa itse kun pyytää ( tai käskee ;) )
On myös niitä "hulina" iltoja jolloin on jo tavallaan kiire lapsilla nukkumaan ja teen sitten itse lattian raikkouksen kun on iltahommat saatu tehtyä ja lapset unilla.
Nykyään tuntuu että jäkätän ehkä vähän liian paljon lattialla olevista leluista, mutta kun jenna laittaa suuhun KAIKEN mitä lattialla on.. ja tatu kun tykkää traktori ja auto-leikeissä leikkiä kaikenmaailman pikku-ukoilla. Niille on sovittu ihan oma paikkansa, mutta eipä ne läheskään joka kerta sinne mene :whistle:
tässä kaikessa lyhykäisyydessään :LOL:

Josko petiin. viime yönä alkoi hyppääminen 3.30
 
Peppi85 mites oot jaksellu, kuinka koeviikko meni? Ihana Joonatan :heart: :heart:
Ja tosiaan näillä kylmillä tuulipakkasilla sitä kesää kaipaa B)

Meillä on toivottavasti nyt hetkeksi (kop kop, kop kop) kaikki maailman pöpöt sun muut kukistettu, 3 viikkoahan näissä meni :x

Meitin esikko täyttää ensi viikolla jo 10 :heart: :'( on se vaan hurjaa tuo ajankulu..

Mä oon nyt iltavuorossa ja hieman hiljeni, joten tulinpa sitten muutaman sanasen kirjoittamaan.

Kaikki saisi tulla tarinoimaan, oltiin jo aika pudonneita :attn: :wave:

Meillä on miehen kanssa nyt kahdenkeskinen viikonloppu, hän tulee minua hakemaan täältä illalla ja sitten mennään syömään :heart: Huomenna vaan ollaan ja köllötellään.

Lelut meillä löytää viimeistään siivouspäivänä lasten omien käsien kautta paikkansa, muuten se menee yleensä niin että minä niitä noukin :whistle:

Jaa, no jospa jään oottelemaan muilta juttuja. Viikonloppuja!
 
Moikka.

Unetomalle heti vastaamaan :D Tällä viikolla ei ollut kuin yksi koe ja se meni hyvin. Ens viikolla on sit vähän isompi koe ja sen jälkeen on joka viikko väh 1 koe, jollain viikolla useampiakin. Huoh. Kiitos kysymästä :hug: Hyvä, että ootte vihdoin terveinä!! Ihanaa viikonloppua teille :heart: Oon aika väsynyt ollut, kun oon nukkunut jostain syystä (stressi?) aika huonosti viime aikoina :/

Ihanaa, viikonloppu! Tää viikko meni kyllä ihan hirveen nopeesti :eek: Yleensähän ne menee, mut viime viikko meni jotenkin hirveen hitaasti.

Mites siru ja niiskuneiti jakselevat ja voivat?

käpynen vois tännekin kirjoitella useemmin :attn: Kun tuolla mesessäkään ei ehdi usein jutella.

No, nyt loppuikin pojilta ohjelma ja ovat seuraa vailla :wave: Tulkaa kaikki kirjoittelemaan!
 
täällä ei mitään kummia, mmun lentsuki alkaa väistyy..
Pakkasta piisaa, ens yönä pitäs olla yli -30 |O ja sunnuntaina liki -20 ja tulla lunta kokorahan edestä. kiva.
Tääpiöhän ei nuku päivällä ellei olla liikenteessä/pihalla, joten iltaisin on hyyvin iloinen lapsi meillä :headwall:
lapset tappelee kun on liikaa energiaa.. no jos ens viikolla ois joku päivä lauhempaa. ihan varmaan juu.
Hermo kireellä ukon takia, miten ne voikin olla noin idiootteja???
 
Jospa mäkin nyt pikaiseen tulen ilmoittautumaan :D
Täällä voidaan edelleen oikein mainiosti, ei mitään suurempia vaivoja edelleenkään. Kiitoksia vaan kysymästä Peppi ja ainakin Uneton tais olla myös kuulumisia kysellyt taannoin...

Sais se kevät tosiaan jo tulla, alkaa jo kyllästyttämään tämä ainainen pakkanen ja lumen tulo... :headwall: Tällä masulla ei oo enää kovin kiva poikia ja itseään pukea talvitamineisiin ja siksi ulkoilu onkin jäänyt vähän vähälle viime aikoina :whistle:

Huomenna on kiva päivä, kun pääsen pitämään mun ekoja vaatekutsuja kaverin luokse. Toivottavasti vaan saisin jotain myytyäkin ;)

Nyt tuli valitettavasti vaan omaa napaa, kaikki olen kyllä lukenut, mutta nyt ei vaan jaksa enempää... :hug: tasapuolisesti kaikille!

-Niiskuneiti rv 30+3 :heart:-
 
Iltoja!

nyt ollaaan sitten kaikki täällä kirjoittelemassa. :whistle: mulla on ollu ihan työntäyteisiä viikkoja tässä, eikä siis yövuoroja välissä. ensi viikolla onneksi edes yksi yövuoro niin kerkii hieman päivittää kaikkea mahdollista netin kautta. :)

Meillä on viime päivinä sairasteltu hieman, johan mie oon koko talven ihmetellyt että mihin ne kaikki taudit on hävinneet. Nytkin oli aksussa pientä lämpöä keskiviikko aamuna ja miikalla on ollut kova yskä joka myös Aksulla nyt. olivat loppuviikon isin kanssa kotona, kun mulla aamuvuorot. ja miehellä ei niin tärkeetä olla töissä. hyvin ovat pärjänneet. Olympialaiset sattuivat hyvään saumaan. :) Aleksi kattos varmaan yömyöhälle noita kisoja. kova penkkiurheilija. :D

pojat meni juuri äsken vasta sänkyihin ja taitavat jo nukkuakin. mies meni jo aiemmin. Meinaa meihin vanhempiin tauti iskeä. toivotaan että ei. huomenna olis sm-ralli täällä niin sitä oli tarkoitus lähteä seuraa. pakkasta vaan hiukka paljon, mutta josko tuota selvittäis pihalle edes vähäksi aikaa. :)

Unettomalle, renotuttavaa viikonloppua. =)

pepille, mukavaa viikonloppua ja toiv. unimasa taas löytäis sinutkin. yritän täältä lähettää sen teille kyläilee. täällä pärjätään ilmankin. :whistle:
jaksuja tenttihin. :hug:

niiskikselle, tsemppejä vaatemyyjäisiin. olispa ihana jos voiskin ostaa pojille vaatteita, mutta kun ei tarvii.

käpyselle, mikäs ukossa riivaa?? jaksamista kovasti energisten lasten ja nukkumattoman poitsun kanssa :hug: mukava kun kirjoittelit pitkästä aikaa.

jeps, mut nyt vilasen naamakirjan ja muut sivut, sit painun nukkuu.... :hug:
 
Heippa!

Tänne kuuluu ihan hyvää. Olen siellä polilla ollut nyt pari viikkoa ja taas kerran voin todeta, että jatkuvat aamuvuorot ei pidemmän päälle ole mun juttu. Näin välillä kyllä mukavaa ja työstä kun tykkään tuollakin, niin kivaa vaihtelua. Nyt alkoi onneksi loma ja vähän flunssaa tuntuu pukkaavan, niinku kunnon työntekijän tietysti kuuluukin lomalla sairastella. Nyt ei kyllä paranis pahemmin tulla kipeäksi, meillä on joka päiväksi suurinpiirtein suunniteltu kyläilyjä puolin ja toisin kavereitten kanssa. Huomenna tulee miehen serkku perheineen illalla kylään, ma mennään lasten kanssa kummitytön luokse kyläilemään, ti mun serkun luokse, to Lotta menee yökylään ystävänsä luo, pe mun ystävän luokse ja su pikkukummipojan puolivuotispäiväkahveille... johonkin päivään pitäis mahtua vielä pulkkamäkeä miehen toisen serkun perheen kanssa :D Toivottavasti ei ihan mahdottomia pakkasia olis, niin pystyis ulkoilemaan pidempiä aikoja. Ainakin tänään täälläkin pakkanen paukkuu ja näin rannikolla tuo viima lisää siihen helposti vielä 10 astetta pakkasta lisää...

Maha on kasvanut ihan sopivasti, mä NIIN nautin raskausmahasta :heart: Mies just eilen sanoikin, että voithan sä muutenkin tuollaisen kasvattaa :LOL: Eipä juuri tällaista mahaa oikein muuten kasvateta, ei kaljallakaan saa ihan tällaista :D Painoarviota tehtiin viime viikolla ultralla, 1.4kiloa oli silloin, 29+3 vkolla. 4D-kuvia sain myös, mutta hän haluaa olla kovin salaperäinen ja on naama kiinni etuseinäistukassa, niin on hankala saada hyviä kuvia, kun pitäisi olla hyvin lapsivettä siinä välissä. Ihan kyllä meidän lapsilta näyttää :heart: Kovin aktiivinen liikkuja on, Lotta totesikin, kun liikkeitä mahan päältä kokeili, että ainakin me tiedetään tästä, että hyvin se voi :heart: Sinne Luostolle ollaan lähdössä näillä näkymin vkolla 12, nyt on oikein lääkärin lupakin =) Kaukalo ja vauvanvaatetta lähtee kyl mukaan ja vähän "tarvikkeita", jos nyt sattuis synnytys käynnistymään kuitenkin siellä, matkaa sairaalaan on kuitenkin sen 120km siellä, kun täällä kotona on se 7km... Toivon kyllä, ettei tarvi 35-36 vkolla synnytellä ja kun mies ei ole mukaan lähdössä reissuun, niin siksikin.

Unettomalle ja miehelleen ihanaa kahdenkeskisen vknlp:n jatkoa :heart: Me oltiin viime vknlp miehen kanssa Turussa kahdenkeskistä (tai no kolmen ;) ) aikaa viettämässä ja oli kyllä mukavaa. Viimeksi oltiin kaksi yötä peräkkäin kaksin oltu yli 10v. sitten :eek: että olipa jo aikakin ja nyt kun tietää, ettei sitten taas hetkeen ole aikuisten välistä aikaa. Lapsilla oli oikein hyvin menny mun vanhempien luona, Lotta oli ehkä enemmän ikävöinyt, su-aamusta oli heti pakannut kamppeensa ja kysellyt, että koskahan me tullaan :heart: Vähän oli pakko käydä shoppailemassa sellaisissa liikkeissä, mitä täällä ei ole. Löysinkin vauvalle ihanan talvihaalarin ens talveksi, musta-harmaa-valkoisen ja tietty alennuksesta ostin. Nyt olis kaikille lapsille ens talven ulkovaatteet ja kengät hankittu. Pipoja ja hanskoja vielä pitää ostella.

Pepille jaksamista opiskeluun :hug:

Ja Kävylle jaksamista vauva-arkeen :hug:

Jellonan perheelle jaksamista ja toivottavasti sairastelut jäis lyhyeen! Lelujen siivoamisesta olit kyselly. Meillä asuu sen suhteen aika laiska pieni mies :D Usein Lotta sitten auttaakin tai minä, ja kyllä Otto sitten itsekin keräilee. Omassa huoneessaan saa mun puolesta vähän ollakin leikit kesken, mutta olkkarista koitetaan illalla viedä lelut pois. Usein kantaa niitä siihenkin sen lisäks, et omassa huoneessa on leluja levällään.

Siivoilemaan pitäis alkaa ja jospa vauvanvaatteita pesis jo koneellisen.

Talvista viikonloppua kaikille!

siru ja Viivi-Anelma-Nestori h31+1 :heart:
 
siru oho,onpas sullakin jo viikkoja.

Täällä menee ihan kivasti.Maaliskuun toinen päivä oon lähössä tampereelle tuon Juliuksen kanssa.

Täällä pojalle ei edelleenkään sovi nuo d-tipat vaikka niitä pitää antaa niin siitä seuraa vaan itkua ja masun väänteitä.

Juliukselle on myös alotettu jo soseitakin antamaan vaikka rintamaidollakin pärjäis mutta kun nyt kokeillaa pystyiskö ne tipat niin antamaan paremmin.

Tässä vielä kuva pojasta..tänää otettu :heart:


 
Onpas täällä hiljaista :attn:

Tänään oli mulla ensimmäinen "iso" tentti (anatomian sanakokeet on ollut, mut ne nyt on vaan ollut sanakokeita, menny muuten virheettömästi läpi, mut se nyt ei oo mikään suoritus :D ). Tän pvän tentti meni oikein hyvin. Ens viikolla onkin sit 2 vaikeampaa tenttiä, tai tavallaan 4 :eek: Lääkehoito ja lääkelaskut (tänään meinas itku päästä, kun en niitä laskuja osaakaan laskea, niitä vaikeampia siis :ashamed: ), sitten on Ruotsin kirjallinen ja suullinen :eek: Huh, huh.

Mitäpä tänne muuta. Rasmuksen omahoitajan kanssa oli eilen keskustelu päiväkodilla, kun Rasmus jää aina itkien ryhmänsä kahden hoitajan kanssa, jos tämä omahoitaja ei ole paikalla. Ei näistä kahdesta oikein välitä, tai ehkä ei ole luottamussuhde oikein kohdillaan tms. Lupasivat ottaa asian hoitaakseen ja tehtiin yhteinen suunnitelma, miten voidaan asiaa parantaa. Tää ongelma ei ole ollut näin pahana oikeastaan ikinä, nyt on siitä syystä, että oon joutunut tän vuoden puolella viemään tosi usein pojat aikaiseen aamuun (7.45), jolloin paikalla on vaan 1 hoitaja. No, nämä 2 kyseistä hoitajaa rupeavat enemmän toimimaan ja olemaan Rasmuksen kanssa ja koittavat luoda parempaa suhdetta poitsuun. Ikävää, että asia on näin pitkään jo venynyt, eikä sellaista suhdetta ole vielä syntynyt :ashamed: Toinen hoitajista on ollut varmaan ainakin vuoden, ellei enemmänkin ja toinen jo yli puolivuotta. No, nyt joka tapauksessa asialle aletaan tekemään jotain, mikä on hyvä.

Joonatan nauttii päiväkodissa olemisesta, jää sinne erittäin hyvin, ei tarvitse sitä erityisesti saatella/saatika hoitajan syliin ottaa. Menee suoraan leikkeihin iloisena. Puhuu aina, kuinka on ollut kiva päivä ja on kavereiden kanssa leikkinyt :heart: Leikkii edelleen joka päivä palomiestä/ambulanssin kuljettajaa jne., ne hänestä kuulemma isona tuleekin :) Kuljettaa kuulemma mun ambulanssia, jossa mä hoidan sairaita :D :heart: Rasmustakin koittaa houkutella samaan ammattiin, heh.

Oltiin tänään uimahallissa. Joonatan sukeltelee ja hyppii altaanreunalta (kellukkeet käsissä ) veteen. Rasmus polskii minkä kerkeää. Kunnon vesipetoja kumpikin.

Mun kaverin äiti sai maanantaina tyttövauvan, viikoilla 35+, pieni oli toinen, alle 2,5kg, muuten meni kaikki hyvin ja äiti ja tyttö voivat hyvin, pääsevät jo ehkä tämän viikonlopun aikana kotiin :) Taisin tästä ainakin Sirulle sanoa siellä Niiskuneidin luona, siksi kerroin täällä nyt vauvauutiset :D

Mitäs Sirulle muuten kuuluu? Koska se äitiysloma alkoikaan? Ootko muuten äitiyspakkausta ottanut, entä Niiskis? Onnistukos siru teidän kyläilyt? Ihana, kun sä niin nautit raskaudesta ja masusta ja kaikesta :heart:

Uneton, kiitos. Sä se olet ihana tyyppi!!! :heart: :hug: :flower: Miten oot uudessa työpaikassa viihtynyt?

Koivunkäpy, mitäs sinne? Joko on sielläkin lauhtunut? Meidän mittari näytti iltapäivällä -3! Nopeastihan se on laskenut... Mikäs siinä ukossa mättäs? :kieh:

Kattinka vois tulla tänne kertomaan, miten matka meni?? Ihania kuvia oli!

Niiskuneiti, mites meni vaatekutsut?

jellona, kiitos! Mites teillä jaksellaan, oottehan jo terveinä?

taapero, ihana kuva :heart:

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan :wave:
 
tosiaan onpas täällä hiljaista ollut!

Peppi: Tsemppiä tuleviin tentteihin!! Hyvin ne menee =)

Meillä tapellaan Jennan ruokavalion kanssa.. Nyt on pois kaikki viljat. Huomenna soittelee lääkäri että miten jatkossa edettäs.. aika stressaavaa välistä, kun on nämä pakkasetkin ollut sotkemassa ja ihoa ärsyttämäsää entisestään, mutta eikun eteenpäin vaan =) kuitenkin yöt aavistukset parantuneet.

Tatu touhukas poitsu. Kovasti tykkää äitiä auttaa askareissa ja paljon leikkii työmiestä :D Vessanpönttöjen pesu on pojalle semmoinen työ minkä haluaa aina ehdottomasti tehdä kun siivoan :LOL:
Nyt on tullut pojalla kiinnostus kirjaimiin.. koko ajan kyselee millä mikin alkaa. vokaali alkuiset sanat tietää hyvin mikä alkaa milläkin. Mutta taas konsonanteissa on opettelemista.. jennaa esim. ehdotti että alkaa Jee:llä :D :heart: En oikein tiedä miten nuo pitäisi opettaa, mutta on vaan aina yritetty ääntämällä opettaa etsimään ensimmäisen kirjaimen,

Siru: Ihanaa kuulla että nautit raskaudesta!! =) Itse tuntui että nautinmahasta vaan kolme keskimmäistä kuukautta :ashamed: en voi sanoa että vauva mahasta tykkäsin.. ainakaan rv30 jälkeen :ashamed: :whistle: Mutta toisilla mahat näyttää kertakaikkiaan ihanilta.. miks ne ei pue minua?? :D

jos hetkeksi sohvalle.. Sain kuitenkin vielä jostain virtaa ja hujautettiin siivota tässä illasta vielä.
Kunon lenkilläkin tuli käytyä kun ilmat vähän paremmat ja aurinko paistoi B)
 
Heippa kaikille! :wave:

Pikaisesti tulin Pepille vastailemaan :D En ottanut äitiyspakkausta, kuten en ottanut Jesseä odottaessanikaan. On ollut nyt aivan ihanaa ostella uusia vaatteita vauvalle, kun lähes kaikki poikien vanhat olen antanut mun kavereille ja siskolle. Paljon kyllä olen saanut niitä takaisinkin ja lisäksi sain siskon tytön ihania unisex-vaatteita :)
Vaatekutsut meni oikein hyvin, melkein 100 euroa sain "palkkaa" ;) Seuraavalla viikolla ois seuraavat kutsut mun vanhan koulukaverin luona, toivottavasti silloin sujuisi ainakin yhtä hyvin =) Todella mukavaa hommaa se on kyllä!

Eipä nyt muuta, :hug: kaikille!

-Niiskuneiti rv 31+2 :heart:-
 
Moikka!

kun nyt on yksi taas pitkästä aikaa avannut tien niin minäkin.. :whistle: ei vaan ajattelin jo aiemmin että tänään ehtisin ehkä jopa rivin pari kirjoittaa meitä ylöspäin, mut olikin jo muut sitten ennättäneet eka. :D hyvä niin.

minä en oikeesti meinaa ehtiä muulloin kun yövuoroissa. tällä viikolla yövuoro meni mönkään sairastamisen takia. nyt ollaan jo melkein parannuttu. mies vielä kotona huomisenkin.
mulla ihanaa vapaapäivä. :) viikonloppu sit töitä.

Meillä alkaa piakkoin vessa remontti, kun isäni sai kaapistot jostain raksa hommista. saadaan ihqut retro jutut pois. poistetaan toinen vessa kokonaan ja toinen siis uusitaan kokonaan. ihanaa, johan tuota on 6vuotta haaveiltu. :D

Pojilla on ensi viikko lomaa kun mieskin on lomalla. sitten reilun kuukauden päästä mennään Rukalle taas viikoksi. silloin on mun talviloma. :D

Pojilla menee hyvin pk:ssa. Mikkis yhtä vauhdikas ja hupsu jutuissaan kuin ennenkin. Aksu itse rauhallisuus, joka aina vaan pelaisi ulkona tai sisällä.
Tiistaina oli hirveen kivaa kun kaveri toi Miikan päikkäristä kun me molemmat maattiin täällä raatoina...epäilin hieman kaveria että minkä oli ottanut pk:sta mukaansa flipperipallon vai Miikan..oli nimittäin sen verta kova meno päällä hetken aikaa täällä sisällä että ei mitään rajaa. puhua pulputti suu vaahdossa. :heart: Oli sitten pakko maksaa pojille että menivät hetkeksi kaksistaan pihalle touhuilee. onneksi on omakotitalo ja rauhallista niin homma onnistui. :D

siivoomisesta muuten vielä, kun aiemmin siitä kyselin..hienosti sujuu teillä muilla toi homma. joskus ehkä meilläkin on noin siistiä. meillä on nyt kokeiltu että joka perjantai omat huoneet on oltava siisteinä että pystyy imuroimaan. Aksulla toiminut, Mikkistä täytyy hieman auttaa. mutta minä en tod. ole jaksanut alkaa joka ilta raivaa huoneita. :)

danjuska, jaksuja Jennan allergia juttuihin. :hug: ihanaa tosiaan että pakkanen on hellittänyt ja pääsee ulkoilee. nyt taas nauttii talvesta. :)

niiskis, kivasti oot saanu ekasta esittelykeikasta palkkiota. :)

peppi, muakavaa kun ootte saaneet keskusteltua Rasmuksen asioista pk:ssa. rentouttavaa viikonloppua. :hug:

nyt tais Miikka jo nukahtaa niin pääsee itekkin nukkuu.. :wave:
 
Heippa!

Jei, Suomen naiset voittivat pronssia sekä hiihdossa, että lätkässä :D
Meillä on muutenkin "vähän" lomarytmit tällä viikolla, kun ollaan koko perhe lomailtu. Olympialaiset sattui sopivaan saumaan. Maanantaina mies ja Lotta oli vielä kipeinä, me Oton kanssa vierailtiin kummitytön luona. Voi että se on ihana :heart: kohta juhlitaan 1-vuotissynttäreitä. Tiistaina Lottakin pääsi mukaan mun serkun luo, siellä kans vauva, 5kk vanha, ihana sekin. Lisäksi siellä kaksi vanhempaa lasta, joiden kanssa Lotta ja Otto sai leikkiä. Eilen oltiin pulkkamäessä miehen serkun perheen kanssa, heidän vauva 6kk, meidän kummipoika :heart: Makkaraa paistetiin nuotiolla ja syötiin muutenkin eväitä mäenlaskun jälkeen, tosi kivaa oli. Tänään Lotta lähti luokkakaverinsa luo yökylään ja me käytiin Oton kanssa kaupungilla. Vauvalle ostin Lindexin alesta Fixin fleecehaalarin, onneksi olin odottanut kunnon alea, nyt oli vain 7 euroa. Lähdettiin Oton ja pikkuserkkunsa kanssa pulkkamäkeen tuohon läheiseen puistoon, kivaa oli. Sitten kolailtiin ja lapioitiin lunta pihalla, kun mies oli katolta sitä kolannut ensin alas. Melkoiset lumikuormat alkaneet täällä katoilla olla. Huomenna mennään kyläilemään sinne mun kaverille, kiva päivä tulossa taas! Heillä pieni koiranpentu, niin nähdään sekin samalla. Taitaa Lotalle ainakin iskeä kova koirakuume, nyt on vähän auttanut tämä vauva-asia, että on niin innoissaan siitä, ettei ole koirasta nyt ollut puhetta.

Peppi joo muistankin, että kerroit tuosta kaverin äidistä. Voi, pieni tyttö :heart: Hyvä, että sait juteltua Rasmuksen hoitajan kanssa. On NIIN inhottavaa jättää lapsi itkemään hoitoon ja lähteä pahalla mielellä pois. Meillä on Oton omahoitajan kanssa keskustelu vielä ennen kuin Otto lopettaa tarhassa. 17.3. on mun eka äitiyslomapäivä :D Enää 10 vuoroa töitä, uskomatonta!! En ottanut äitiyspakkausta. Se raha ei kyllä mun mielestä vastaa pakkauksen sisältöä, mutta käytettiin se nyt kaukaloon ja isofix-jalustaan ja sain lainaan kummipojan unisex-vaatteita, niitä onkin tosi paljon! Jotain bodeja ja housuja olen sitten ostellut, mitä on eteen sattunut. Peitot ym. lakanoita on Lotan ja Oton ajoilta säästössä, joten saa vauva sitten ne. Alkuun saadaan lainaksi juuri tuon kummipojan rottinkisänkyä, joka menee tosiaan ihan ekat kuukaudet. Sitten tuon mun porukoilta vanhan pinniksen meille. Oma meni Oton jälkeen roskiin, kun siinä oli vähän karissut maalaukset, muuten olis ollutkin ihan ok-kuntoinen sänky. Uudet kärryt tilasin Pingpongilta Saksasta ja tänään tuli viestiä, että niiden pitäis pikapuoliin saapua meille. On 3-pyöräiset ja kevyemmät, mitä Oton vanhat vaunut, niitäkin siis edelleen käytän lenkkeillessä, nuo uudemmat saa olla kaupunkirattaina, kun menevät paremmin auton perään.

Taapero ihana vauva kuvassa! :heart:

Danjuskalle jaksamista Jennan ruokavalion kanssa! Toivottavasti Tatulla säilyy kiinnostus vessanpöntön pesuun aikuisena miehenäkin :D toivoo nimim. eräs, kenen mies ei ole KOSKAAN-ei koskaan pessyt vessanpönttöä :kieh:

Jellona voi mäkin niin haluaisin vessaremontin... plus kaikkia muitakin remontteja, mitä vaan keksin. En tiedä kuuluuko johonkin pesänrakennusviettiin?? Vessasta olis kyllä kiva aloittaa. Taitaa meille tulla vaan meidän makkarin remontti ensin, ja sekin on tosi hienoa :)

Nyt nukkumaan. Hyvää viikonloppua kaikille, toivottavasti olis kivat ulkoiluilmat!

Muoks. Niiskuneiti olitkin kivan summan saanu ekasta esittelykeikasta! Mitä vaatteita esittelet?
 
Ukko ei sillon eräänä päivänä antanu mulle omaa-aikaa sitä verta että oisin kaupassa käynyt, kumminkin olen KERRAN käynyt yksin jossain tääpiön syntymän jälkeen (no, tajus se sit maanantaina antaa mulel omaa aikaa, kävin kaverin luona pika kahvilla) Ukkohan lähtee sunnuntaina ja tulee perjantaina, on viikon tampereella, voipi tulla kiiivaaaa |O meillä kun on molemmat pojat niiin isin perään, juholla pääsee itku jos kuulee että isi on kotona muttei sitä näy..

Viime yönä vain YKSI syöttö :D tosin enhä mää sit voinu nukkuu enää 6 jälestä kunnolla kun toisen tissi oli ihan keilapallona :kieh:

Danjuskalle tsemiä allergioitten kanssa, toivottavasti selkiää asiat äkkiä.

Jellona, meille tuloo toi kylppäri remppa heti kun saadaan säästettyä sen verran rahaa (ukko joutuu painaa ylkkää hiihtoloman jälkeen niskalimassa muutenkin niin meneepähän rahat hyvään tarkotukseen) Deerellähän siis peruttiin kaikki lomautukset ja firma pyörii 24/7, uutta porukkaa palkataan. aikasemmin ei oo tänä aikana mitä ukko on tuolla ollu niin tehty ylitöitä viikolla, nyt ne tekee sillonki :eek:

Meille tuloo tänään kaverin poika hoitoon, kivaa! ja ville siirtyy päiväkotiin jossain vaiheessa kunhan paikan saa, kun tahdon sen vain tuohon päikkyyn missä anna oli eskarin ja viljamikin menee sinne eskariin niin ei ole mitään järkeä hyppytellä paikasta toiseen.

Nyt valmistautumaan, annan lääkäri on klo 9 ja sitä ennen pitää viellä kaverin poika hakee kyytiin.
 
Täällä taas :D

Siru: Myyn Faor Oy:n vaatteita eli samoja mitä Jesper Junioristakin saa. Sellaiset merkit siis kuin Jonathan, Julia, Nicolas ja Busino.

Peppi: Tsemppiä tuleviin tentteihin! :hug:

Danjuska: Jaksamista allergia-asioiden kanssa! :hug:

Tänne ei kummempia. Aamulla tuli kiva kiirus, kun Joonaksen kerho alkaa klo 9 ja mä heräsin puoli 9...herätys kyllä oli päällä, mutta ei jostain syystä herättänyt :kieh: Siitä sitten äkkiä Joonasta herättämään ja vähän aamupalalle. Onneksi mies oli eilen pyytänyt naapurin tädin Jesseä vahtimaan siksi aikaa, että Joonaksen vien, muuten ei oltaisi kyllä ehditty mihinkään. Onneksi sentään heräsin viitisen minuuttia ennen kuin naapuri saapui ;)

taaperotx5: Suloinen poika tosiaan teidän Julius :)

Koivunkäpy: Tsemppiä tulevaan viikkoon! :hug:

Eipä nyt muuta, pitää alkaa kohta valmistautumaan Joonaksen hakuun... Ulkona sataa muuten lunta taas, sais se kevät jo pikkuhiljaa tulla! :headwall:
 
Moikka!

työntäyteinen viikonloppu kaikella tapaa takana. todella mukavaa ollut. eilen aamuvuoro ja tänään iltavuoro palkkatöissä.
Eilen töiden jälkeen mies tiputti lumet katolta. minä imuroin. pojat oli pihalla. yritin kolata sitä ihanan painavaa lunta pihalta pois mitä katolta oli tiputettu, kaverikin tuli auttamaan. kolia oli naapureilta lainassa kaksin kappalein. :) illalla käytiin sit vielä luistelee porukalla. saunassa tuli rentouduttua. pojat nukkumaan saatuani, kävelin vielä kaverin luo tohon lähelle muutamalle viinilasilliselle 'maailman parannukseen'. :D
tänään aamulla nukuttiinkin pitkään koko perhe. kiirellää aamupalat nassuun ja Aleksi miehen kanssa jalisharkkoihin. minä tein lumitöitä Mikkiksen kanssa ja sit töihin. =)

pojat olivat iltapäivällä vielä uudestaan käyneet luistelee ja lumitöitäkin riitti vielä tehtäväksi.

Miikka valvoo vieläkin, joten huomennakin saadaan toivottavasti nukkua pitkään. IHANAA!! :D

siru, sisustaminen ja suunnitteleminen on tosi kivaa puuhaa. tykkään hirveesti. mies ei ole vain aina yhtä innostunut. Perjantaina vietin ensin kaksi tuntia värisilmä liikkeessä, mutta tuloksena oli ihan harmaa vessa. enkä sit jotenkin siihen tykästynyt. K-raudasta sain materiaaleja kotiin joista ollaan aika hyvin päästy yksimielisyyten. meille tule edelleen muovimatto sinne vessaan. sellaisella harmaalla laattakuviolla, sitten vaaleat seinät ja kaakelit lavuaarin ylle sitten ehkä värilliset. :)
Meillä on vielä sellainen 'rojuhuone' ihan -70 luvulta sekä vaatehuone. ne kunnostetaan varmaan suht samaan syssyyn pikkuhiljaa tässä kevään aikana. toivottavasti. :)
Koirakuume on ärsyttävä olemassaan. :kieh: itselläni sellainen koko ajan.

käpynen, ne MIEHET!! :kieh: eivät aina niin viisaita. jaksuja ensi viikkoon. ja muutenkin. :hug:

Minä jatkan ensi yönä kun olen töissä..kirjoitelkaahan kaikki kuulumisianne. Kaiza, mm70, smirgelaine, neve, uneton, ja kaikki muutkin...

hyvää yötä. :hug:
 

Yhteistyössä