Joulumurut 2005 helmikuun pinoon

JOULUTÄHDET 2005 TAMMIKUUSSA
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia, Turku
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
 
Hyvää helmikuuta kaikille :wave: :wave:

Meillä oli viikonloppuna kummityttö perheineen kylässä. Ihanaa oli nähdä, mutta yöt meni taas ihan pipariksi :| :ashamed:

Tänään oli eka päivä uudessa työssä, aikas hulinata :whistle: =)
Ens yönä uniin tulenee jutut.
Päivä menee kyllä tuossa ympäristössä nopeasti, eikä edes nettiin kerkiä :LOL:

Tulkaahan kaikki kirjoittelemaan =)
 
heippati!

Unettomalle kiitokset uudesta pinosta :)
mennyt vähän ohi, mutta minkälaista työtä teet nyt??

|O Jenna on aivan ylivirkeä ja meuhkaa tuolla omassa sängyssään vaikka yleensä tähän aikaan on jo syvässä unessa.. eikä tartte kun viedä omaan sänkyyn :whistle:
Jos sitäkin jännittää huominen poli käynti ;) Tekeevät ihotestit ja sitten kait maitoaltistuksen jos ei ( ja kun ei ) ihotestissä näy...
saas nähdä montako tuntia siellä menee. pitää olla 8.30 siellä ja klo 11 on lääkäri aika
:whistle:

Tänne ei mitään kumempaa. Lasten kanssa olen illat itsekseen kun mies lähtee iltavuoroon aina klo13. Äkkiä menee yleensä illat. varsinkin jos ulos vielä lähdetään ihan illasta.
Tänään käytiin laskemassa mäkeä taas jäähallinnurkalla. Minusta on kiva kun lunta tuli lisää :D tatu meinasi vähän purnata kun ei päässyt luistelemaan.. oli vaan kello jo niin paljon että ei olis kuin kerennyt luistimia jalassa käyttää.
Huomenna sitten :)

ei tuo likka näytä asettuvan.. pitänee käydä vähän silittelemässä jos uni veis voiton..

 
Kiitos uudesta pinosta :)

Meillä arki menee ihan hyvin.Tytöt on päivisin paljon liukumassa pulkalla tossa mäessä joka on meitin etupihan vieressä.Ei ite tartte sillon koko ajan olla siinä pihalla kun voivat olla keskenäänkin jos ite täytyy olla sisäl tekee hommia kun heidät näkee siitä kokoajan.

Vauvakin kasvaa hurjaa vauhtia.Kokoajan tykkää hymyillä ja jutella ja onnex yötkin nukutaan tosi hyvin edelleen.
 
Heipä hei!

Kiitoksia vaan uudesta pinosta.

Luoja mikä yö |O ! Samille nousi eilen kuume ja nyt sitten olaan kotosalla oottelemassa lääkäriin menoa. Sami on myös yskinyt reilun viikon. En teidä onko tämä nyt sitten seurausta siitä parin viikon takaisesta kurkunpääntulehduksesta.

Mä olisin kymmenen kertaa mieluummin töissä. Mutta isäntä oli viimeksi kotona kun poju oli kipeä.

Eipä tänne muuten mitään uutta kuulu.
Sami "harjoittelee" nappien laittoa. Mistään vaan ei tahdo löytyä takkia tai paitaa kunnon kokoisilla napeilla. Ja kirjaimet kiinnostaa. Periaatteessa osaa kirjoittaa oman nimensä.

Teeperotx 5 Kiva kun teillä on pulkkamäki näköetyisyydellä. Me asutaan täällä kerrostalossa ylimmässä kerroksessa eikä täältä näe kunnolla pihalle. Tuo isompi sa toki olla yksisteen ulkona. Mutta Sami ei oikein voi vielä päästää.
 
Peppi85, Jellona, Käpy, Danjuska, taaperot, sippesirkku ja muut, missä olette??? :wave: B)

Tosi nopeasti on tää viikko menny, nautin uudesta työstä ja uuden "maailman" oppimisesta :) Nyt kiirus, mentävä taas :wave:
 
täällä ollaan, pihalla tullu oltuu kun sinne taas pääsee.

Pojulla oli lääkärineuvola, ei vissiin mitään vikaa missään ei se tyttö ainakaa sanonu. kauheeta ku tuntuu vanhalta ku lääkärit on nuorempia ku ite :eek: :snotty: :LOL:

kohta saaki taas kiitää kun on puheterapia pojulla..
 
:wave:

Huh, en muista koska oisin viimeks täällä käynyt!
Ei vaan oo kerennyt. Kaikille huiskutuksia, ei teitä sentään unohdettu ole!!

Olen loppiaisen jälkeen palannyt töihin ja illat menee nopsaan. Viideltä kotona, ruokaa koko perhelle, seitsmältä Valtteri nukkumaan, kasin jälkeen Niilo. Ja kympiltä itse petiin. Ja aamulla alkaa rumba alusta :)
Yöt Valtterin kanssa rattoisia, kun poika kaipaa vielä tissiä :) Ja kun ei äiti anna tisua, niin poitsu jaksaa huudella. Nyt helmikuussahan täyttää jo 1v6kk, joten vähitellen kai tuota vois lopettaa... Niilo oli 1v8kk, kun lopetin imetyksen lopullisesti.

Arkea siis kovasti mennään, muuta ei kerkee. Valtteri höpöttelee yksittäisiä sanoja ja Niilo on ihanteellinen isoveikka, mustasukkaisuutta ei vieläkään ole ilmennyt. Kiva!

Hui että väsyttää, kun kello alkaa tulla kymmenen.

Oikein ihanaa vuotta 2010 kaikille teille!

Piipahdan aina kun muistan :)

Hannnnnnele
 
:LOL: :LOL: en siis oo täysin vielä sekoomassa.. muuta kun pinosta ;) :whistle:

hannele: Itseä vähän hirvittää, että miten arki lähtee rullamaan kun kesäksi töihin menen.. tatukin kun oli hoidossa niin tuntui että kotona ei kerkeä kun kääntyä. Ja nyt kun pitää miehen kanssa järjestellä työvuorot sitten niin, että lapset ei joutus kauhean aikaisin aamusta menemään, eivätkä myöhään illalla olemaan.. ei ainakaan tule riitaa kun ei kerkeä toista pahemmin näkemään :whistle: ;)
 
Öitä!

yöhommissa siis olen. kaksi yötä olis vaan, onneksi. rauhallista tällä hetkellä. ihanata. :)

danjuska, ihana olet. arvasin että noilla sun väsymys lukemilla ei ihme jos katot väärin pinoa joka on ekana. ja kirjoitat siihen. olis siksi pakko käydä laittaa se teksti, ettei enempää porukkaa kirjoittele vääriin pinoihin. :whistle: toivottavasti saatte tänä yönä nukuttua. jaksamista kovasti ja toivotaan että selviää nopeaan kaikki Jennan allergiat jos sellaisia on. :hug: :hug:

hannele, ihanaa kun kävit kirjoittelemassa. :) on todella mukavaa, kun pikkuhiljaa jokainen tähtimamma on käyny muutaman rivin kirjoittelemassa. kesällä olisi todella ihanaa kun saatais järkättyy sellainen 5vuotis tapaaminen. niin aatelkaa siitä on jo 5vuotta kun tää meidän pino on pistetty alulle. :D :flower:

siru, mitäs teille kuuluu?

käpynen, hyvä että Pikku-pojulla on kaikki hyvin. :heart: onko puheterapiasta ollut apua Villelle?

peppi, miksi me ei saaha ikinä järjestettyä sitä viikonloppu kyläilyä??? ja nyt sulla on vielä hirvee kasa niitä tehtäviä. :hug:

Meillä oli tänään 3-vuotis hääpäivä. :heart: Mies oli töissä, pojat päiväkodissa, minä nukuin ja tein vähän kotihommia. että aika tavallista arkea. illalla mies teki pihviä, röstiperunoita ja kastiketta. Oli käynyt ostamassa kukkia sekä korvakorut. :heart: minun RAKAS mieheni. :heart:

Aksun käytin salibandyharkoissa ja Miikan kanssa hetki luistelemassa.muuten ilta menikin rauhallisesti. :)
eilis iltana onnistuttiinkin saamaan väsyneenä riita aikaiseksi väärin tehdyistä lumitöistä. meidän ei pitäis ikinä alkaa keskustelee silloin kun ollaan väsyneitä. ehkä me vielä joskus opitaan se. :whistle:

Viikonloppu on vapaa. ihanaa. perjantaina Aksulla on salibandy peli, pienimuotoinen sellainen. mennään varmaan kaikki katsoo sitä. jospa Miikkakin osais olla inhimillisesti. :) lauantaina mies lähtee moottoripyörämessuille ja minä sanoin juuri tänään pojille että me nukutaan pitkään sekä otetaan rennosti silloin. siis ulkoillaan, syödään ja saunotaan/ katotaan töllöä. ihan parasta. :D

uneton, multakin menny varmaan ohi, että mitä työtä teet?? :wave:

mut nyt tais jo romaani tulla..joten menenpä lehden pariin hetkeksi. B)
 
Heippa!

Olin tänään työhaastattelussa, hain kesätöihin semmoseen vanhusten palvelukotiin ja sinne myös pääsin! Jes :) Oon oikeesti aika innoissani asiasta, vähän lisää kokemusta siltäkin alalta, vanhusten hoidosta siis. Tosi kivalta vaikutta paikka ja henkilökuntakin.

Koulu alkaa vasta klo 13, kohta pitää kyllä jo lähteä, on niin pitkä toi koulumatka et siihen saa varata reilun tunnin.

Meillä on ollu lievää vatsatautia, Rasmuksella oli viikonloppuna vatsa löysällä ja mulla oli 3 pvän vatsa kipeä ja huono olo, nyt sen on sit Samilla :|

Niin joo, Unettomalle kiitokset huhuilusta ja uudesta pinosta. Tulikin mieleen, että mulla oon alkanut herkuton helmikuu, sopivasti ensimmäisenä päivänä alkoi tää "vatsatauti" niin ei oo paljon mitään tehnyt mieli syödäkään :LOL:

Danjuska, mä laitoin sulle sinne fb:n ryhmään kutun ja kutsutuissa (siinä listassa) näkyy vaan, että se odottaa sun hyväksyntää. Ootkohan vahingossa poistanut/kieltäytynyt, mä en tiedä, miten siinä tapauksessa voin kutsua sua uudestaan :/ Joskus jonkun tapahtuman yhteydessä ei ole pystynyt uudestaan kutsumaan, jos joku on vahingossa kieltäytynyt :kieh: Erikoista ja luulis, että jollain tapaa onnistuu. En pysty sua edes niistä kutsutuista poistaa ja uudelleen kutsua...

Jellona, hitsi, pitäis kyllä nähdä! Kauheen kiireinen on tää kevät kyllä :ashamed: Mietitään!

Nyt täytyy jo rientää bussiin!! :wave:

P.S Hannelesta oli mukava kuulla, käypä lukemassa fb:ssä meidän ryhmän sivuja ja muutkin, jotka siellä on, Hannamari vois siihen liittyä ja Jonna kans, yms. :attn:
 
moikka

ja nyt oikeeseen pinoon ;) :whistle:

Jellona: viime yö menikin onneksi jo vähän rauhallisemmin..ei ihan yhtä hyvin mitä nyt mennyt, mutta uskon että rauhoittuu kunhan elimistö taas tuosta nan kokeilusta toipuu.
Rentoa lauantaita teille :D
Meillä oli Tatun kans tarkoitus pitää elokuvailta tällä viikolla, mutta tuntunut olevan niin paljon touhua =) ehkäpä viikonloppuna..

Peppi:
Nyt löytyi se kutsu :) en aikasemmin ollut edes huomannut. :ashamed:
Toivottavasti paranette pian tuosta vatsataudista, eikä ainakaan rajumpana tulis, :hug:

Tänään sain aamulla jopa siivottua. Kipeeks meinaa ilmeisesti tehä kun lämpöä meinaa pitää ja aamulla tuntuu että ei pääse sängystä ylös.. mutta näin iltaa kohti virkistyy kun saa kahvia koneeseen ja pääsee päivään käsiksi :D

Vietiin kirpparille lasten kanssa tavaraa, Tatu kävi hiihtämässä isänsä kanssa ja illasta olikin kavereita käymässä =)
tatu menee huomenna ekaa kertaa yöksi kaverille! Äitiä jännittää jo nyt enemmän kuin poikaa ;) On olut kyllä mummolassa useammankin yön, mutta ei juuri muualla. Ei ole onneksi pitkä matka tuoda kotiin jos ikävä yllättää.
Joten meillä Jennan kans tyttöjen ilta kun mieskin töissä ja tulee vasta 23 kotiin..

tuntuu tuhina käyvän.. pitänee kohta lähetä runebergintorttuja tekemään niin saadaan aamupalan jälkeen herkutella :p
 
Moikka!

Vielä koneella, vaikka kannattais jo mennä sänkyyn... olen nyt tehnyt tätä täyttä työaikaa joulukuun alusta ja nyt se vasta alkanut tuntumaan, kun joulukuussa olin lomalla ja sitten oli ylimääräisiä vapaita vaikka kuinka paljon. Pitää vaan koittaa ajatella, että oikeasti 4.5vkoa töitä, kun lomailen vielä hiihtolomaviikolla ja 17.3. alkaa sitten äitiysloma :heart: Jee! Ens ja seuraavan viikon olenkin polityössä, joten vaihteluakin onneksi tiedossa, vaikkakin sitten pitää joka aamu herätä aamuvuoroon, mikä ei ole mun vahvin alueeni. Tälle viikolle olikin sitten mätkäisty 3 iltavuoroa tasapainottamaan.

Jellona ihana sun mies, kun oli hääpäiväksi järjestänyt muutakin kuin tavallista arkea :heart: :D Meillä kanssa viikon päästä hääpäivä, jo 10v. tulee täyteen :heart: Nopeasti mennyt aika ja kuinka paljon onkaan mahtunut kaikenlaista näihin vuosiin, ylä- ja alamäkeä yleensä elämässä, tosin niitä oli jo ennen häitäkin. Olen tullut siihen tulokseen, että jos sellaisistakin asioista on selvitty yhdessä, niin melkeinpä mistä vaan selvitään. Kivalta kuulostaa sun ja poikien viikonloppusuunnitelmat!

Unettomalle onnea uudesta työstä :hug: (vai onnittelinkohan jo... tää raskausdementia rupee olemaan sitä luokkaa, että töissä tänään nauroinkin työkavereille, että taitavat odottaa mun äitiysloman alkamista... olin tilannu sellaisia verensokeriliuskoja, joita meillä käytetty noin 5v. sitten :whistle: tän viitisen vuotta olleet käytössä samat... rupean olemaan niinku jotkut vanhukset, jotka muistaa asioita vuosien takaa, muttei lähimenneisyyttä). Kiva kun olet viihtynyt uudessa työssä ja muakin alkoi kiinnostamaan, et millaisessa työssä olet?

Hannelen kuulumisia kiva lukea pitkästä aikaa!

Peppi onnea kesätyöpaikasta! Hus pois se mahatauti!

Danjuska meillä Otto alkanut kysellä, että koska pääsis yhden kaverinsa luo yöksi. On kans ollut vaan mun vanhemmilla, alkuun aina Lotan kanssa, nyt jo yksinkin jonkun kerran ja hienosti mennyt, vaikka vielä jokin aika sitten sanoi, että "meen aina Lotan kanssa, se on mun tuki ja turva" :heart: Miehen tädin luona on myös ollut, sielläkin Lotta mukana, paitsi nyt tammikuun alussa oli pikkuserkkunsa (8v. poika) kanssa kaksin siellä ja oikein hyvin meni, kyselikin juuri, että koska he vois taas mennä :)

En muista (ylläri...), että kirjoitinko jo, että Otto ja Lotta olivat kaksin elokuvissa katsomassa Alvin ja pikkuoravat 2. Me oltiin miehen kanssa kaupungilla sen aikaa ja Lotalla kännykkä mukana, että jos tulee jotain. Ei mitään ongelmia, tosi hyvin oli Ottokin käyttäytynyt. Otto oli siis ekaa kertaa elokuvissa, kun multa on mennyt ohi sellaiset elokuvat, mihin olis päässyt katsomaan, tai sitten niitä ei ole täällä mennytkään.

Nyt lähden nukkumaan, että jaksan huomenna taas reippaana töissä =) Huomenna poksuu viikotkin, 29 jo :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Aamuyö terkut täältä!

rauhaisaa ollut. onneksi oli pieni paperihomma mulle jätetty, sen parissa menikin melkein tää yö kivasti. eilen nukuin niin paljon, ettei ole liiemmin sit väsyttänytkään. :)

kiitos danjuska, peppi ja siru, kun kävitte kirjoittelemassa mulle yölukemista. :D

peppi, onnittelut kesätyöpaikasta.

eilen illalla oltiin luistelee koko perhe. Miikan kanssa oltiin pari tuntia, mut Aksu ja mies reilut 3h. Aksu vaan söi ja kävi suihkussa tultuaan sit kömpi nukkuu. tänään ovat vielä menossa jäähallille eskariporukan kanssa. toivottavasti jaksaa siellä vielä luistella. :) ja illalla sit salibandy peli. :)
minä aion nukkua jonkin aikaa, sit jos urkenisin kauppaan. runebergin tortut vois leipoo Miikan kanssa. olen myös luvannut kiinalaista tänään ruuaksi. katotaan haetaanko kotiin vai mennäänkö paikan päälle syömään. ja koko perheen voimin sinne peliin vielä illalla. ja tulishan maajussiki viel töllöstä. tarttee ehkä laittaa nauhalle ja katella lauantaina. :D ohjelmaa ihan kivasti.

Meillä ei Miikka ole ollut missään yötä yksinään muuta kuin mummolassa. eikä kyllä Aksukaan. ehkä jossain vaiheessa sit.
Miten teillä muilla on järjestetty lasten omien huoneiden siivoukset tai lelut muualta yleensä?? siivoaako vanhemmat vai lapset? vai yhdessä??
Ollaan tässä pähkäilty kovasti kuinka saatais homma toimii. Aksulta mielestäni voi vaatia että siivoo ite suurimmaksi osaksi kerran viikkoon ja nyt ollaan puhuttu, että joka perjantai lattia on siisti, että pystyy imuroimaan. Miikalla vähän sama juttu, mut häntä voi hieman auttaa. siivoaa kyllä välillä ite kaikki, jos sikseen tulee. =) meillä on useasti pistetty leluja takavarikkoon jos ei ole korjaantunut pois määräaikaan mennessä. katotaan kuinka tällä viikolla käy. Aksulla on kivaa pikku sälää pitkin lattiaa, kivasti menee imuriin. :whistle:

jeps mut nyt viimeiset pari tuntia hiukan työntekoa, jos joku olis hereillä. ihanata viikonloppua kaikille. :hug: B)
 
Meillä muksut kerää lelut ihan ite joka ilta ennen nukkumaanmenoa pois lattialta.Ja he tykkää myös ite järjestää omat vaatteet omiin vaatekaappeihin.Ja tosi siististi he sen jo tekevätkin vaikka voisin mäkin sen tehä mut he haluavat sen ite tehä.

Mut nyt vois ruveta tekee ruokaa..hyvät viikonloput kaikille
 
Äh, kirjoitin joku aika sit pitkät pätkät ja kun olin lähettämässä niin kone ilmoitti, ettei se ole yhteydessä nettiin ja kaikki hävisi :kieh: :headwall:

Oikeesti kommentoin teille vaikka mitä! Nyt en enää ehdi :ashamed: Muuta kuin toivottaa kipeille paranemisia ja kiittää niitä, jotka onnittelivat kesätyöpaikasta, Jellona ja Siru (oliko muita...).

Mun äiti antoi Samille 30v. lahjaksi lahjakortin, joka oikeuttaa matkat ja hotelliyön Tallinnassa valitsemansa seuralaisen kanssa (mun ;) ) ja poikien hoidon siksi aikaa :heart: Ollaan nyt sitten lähdössä! Tosi kiva. Jospa sitä itse osais siellä vähän rentoutua, aikamoinen stressi noista koulutöistä :ashamed: Hyvällä omalla tunnolla uskallan silti lähteä, kun ei mulla kuitenkaan olis tenttikirjojakaan vielä :whistle: Osa on varattuna ja vielä mietinnässä, mistä ne saan ajoissa hankittua :/

Mahatauti ei meille (kopkopkop) kunnolla iskenyt, mulla oli se 3pvä paha/etova olo ja vatsa vähän sekaisin, Samilla kesti 2pvä. Nyt ollaan kaikki jo kunnossa.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!
 

Olinpas taas hajamielinen merkkailin 3pv helmikuuta, tammikuun puolelle.
Lelut
Viljami kerää itse päivän päätteeksi, jos kavereita on ollut kylässä siivotaan yhdessä. Isukki tuli kotiin n.1h sitten ja valmistee itselleen ja mulle ruokaa:p Ihana saada sitten hetki rentoutua hyvän ruuan parissa, tai no rentoutua, nuorin neitokainen(3vk) voi herätä milloin vain..
Viljami oli tänään harkoissa, touhusi pihalla ja kaveri tuli kylään:)
Mutta neitokainen huutelee:D

 
Tässä oon ihan ymmälläni taas kerran kun tuolle juholle on taas noussu punoitusta poskiin ja selkäkin on täynnä niitä samoja läiskiä mitä tuli sillon kun todettiin tuo maitoallergia.Mistähän ne nyt vois johtua??Tällä hetkellä hän ei saa lainkaa maitoa,sitrushedelmiä eikä kanelia eikä paprikaa.

Uskaltaako sitä ruveta ees tekee sitä maitoaltistusta yksikseen kotona kun se pitäs taas tehä mut kun viime kerrallakin tuli hengenahdistus kohtauksia sen jälkeen.Mutta tuo altistus pitäs tehä ennen 15.3 kun sillon on aika lasten ja nuortenpolille.

Julius ja tytöt voi ihan hyvin niinku Juhokin jos ei kutinaa ota huomioon.

Julius ja mä ollaa lähös 2.maaliskuuta vähän shoppailee Tampereelle.
 
Taaperot: entäs kananmuna??
Itse en varmaan uskaltais maitoaltistusta tehdä kotona jos kerta hengenahdistusta aikaisemmin tullut.. tai kaiketi niin että ekaks iholle ja tippa kerrallaan suuhun hyvin harvaalla aika välillä..

nyt ei jaksa muuta.. yritän palailla jahka aikaa enemmän..
 
Heippa hei.

Ihanaa, kun aurinko on nyt paistanut! Tänään koulun bussipysäkillä jopa tuntui, että se olis lämmittänyt kasvoja :D

Onpa ollut jotenkin rankka viikko, pitkiä päiviä ja luennot olleet rankkoja (kuolemaan ja suruun liittyviä ). Mielenkiintoisia kyllä.

Kohta alkaakin kunnon koeviikkoejn rypeämä. Ensi viikolla on vaan yksi, toinen anatomian sanakokeista (ensimmäinen meni mulla virheittä läpi, jee). Pikkuhiljaa oon saanut koekirjallisuuttakin kasaan, jes!

Pojilla on hoidossa menny tosi kivasti, tuntuu, että viihtyvät hyvin. Joonatan edelleen päivittäin kyselee kuolemasta, eilen puhuttiin siitä, olisinko minä enää hänen äitinsä, jos kuolisin yms. Välillä joihinkin kysymyksiin vaikea vastailla ja miettiä, miten kannattaa/pitää vastata. Vieläkään ei kuitenkaan sitä mitenkään pelokkaasti ajattele/kysele. Ei tietenkään ymmärrä sitä täysin. Käytiin itseasiassa luennoilla jonkun verran läpi sitä, minkä verran minkäkin ikäiset ymmärtävät ja mitä/miten heille tulee siitä kertoa. Mut lähinnä siis niin, että joku läheinen oli kuollut.

Kirjaimista on J edelleen kovin kiinnostunut ja nyt katselee kaikkialta, missä jotain lukee, mitä kirjaimia siinä on :)

Onko muuten muita joulutähtiä, jotka eivät r-kirjainta vielä osaa sanoa? Meillä ei kumpikaan poika ärrää sano.

Miten voi taaperon Juho?

Joko Unettoman perhe/tytöt on terveenä, entäs muut, jotka on kipeinä olleet?

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan! Kuinkas meidän odottajat voi, mm. Siru ja Niiskuneiti (oliko edes muita? :ashamed: ) :wave:
 

Peppi85
Meillä poika sanoo R-kirjaimen aika sujuvasti:)
Täällähän kävin viimeksi viime viikolla kiirettä on pitänyt melkein 4 viikkosen vauvan ja pojan kanssa:)
Mutta täytynee mennä tekemään ruokaa
Ulkoilu pojan kanssa oikein onnistu koska mies on töissä ja en voi viedä vauvaa -15 pakkaseen, onneksi miehellä tulee 8pv talviloma ensi viikosta alkaen niin pääsee Vilkku olemaan ulkona, toki Vilkku pääsee ulos pihalle, mä katon sitä ikkunnasta ja joskus vauvan nukkuessa käyn ulkona ja kyselen paleltaako ym..
Tänään Vilkku oli isovanhemmillaan, jo kello 07.00 alkaen ja palasi äskettäin, tarkotus ois mennä viettää laskiasta pulkkamäkeen mun vanhempien luokse:)
:wave:

SippeSirkku ja Vilkku
 
Hyvää ystävänpäivää :heart:

Tänne ei ihmeempiä. Mitä nyt väsyttää ihan hirveesti, tullu nukuttua huonosti ja siihen päälle vielä se joka kuukautinen naisten vaiva/riesa :kieh: Oon beroccaa juonut, jospa auttais jaksamaan. Hehe. Ja rautaakin syön.

Mitään kummosta ei olla viikonloppuna tehty, eilen oli kaveri poikansa kanssa meillä leikkimässä. Samilla oli katsomassa jotain dj-keikkaa.

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan! Niin ja Hannamarille synttärionnittelut tätäkin kautta :flower:
 
Hyvää ystävänpäivää :heart:

Peppi85 kiitos kysymästä. 2 viikkoa on mennyt lasten sairasteluissa :/ :headwall:
Peppi on ollut kovimmilla, hänellä on ollut silmätulehdus, korkea kuume, virus kurkussa ja siitä johtunut raju ihottuma. 3 lääkekuuria on ollut menossa samaan aikaan.

Väsymys todella painaa, enkä tiiä milloin kroppa antaa periksi. 6 viikon aikana on ollut 2 hyvää yötä.

Työskentelen asiakaspalvelussa, hommina on pääasiassa asiakkaiden neuvominen, yleiset toimistohommat, kulunvalvonta ja vaihde. Sairaalalla olen siis.


Tosi mahtavia kirjoituksia Joonatanilla :flower: Meillä ei ole Peppi yhtään kiinnostunut kirjaimista, eikä numeroistakaan :whistle:

Kaikki kirjaimet kyllä tulee puheessa .

Peppi85 jaksuja kovasti :hug: :hug: Itelläki "ne" ja tekee vaan mieli |O |O inhoan yli kaiken tätä aikaa.

Mukavia helmikuun päiviä kaikille :wave:
 

Yhteistyössä