~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Ando, kiitoksia :) Jännä juttu tuo kyllä. Jos en ois tikutellu, oisin ollu varma, että ovis on menny jo. Ja oltais lopetettu toimiminen liian aikasin.... Sulla kierto lopussa. Peukkuja kovasti!!

ps. äkkiä täällä aina käväsee päivittelemässä - ei siis haittaa :)
 
Sinderella: Onpa komea ovisplussa! Tuo ei jätä kyllä enää arvailun varaa =) Plussatuulia!

Ando: Ihan samaa oireettomuutta mäkin täällä tuskailen : / Meillä taitaa olla samat piinapäivät menossa. Plussatuulia nyt meille molemmille! :D
 
Vienalle onnea tätkin kautta :heart:

Sinderellalla kyllä komia ovisplussa! Onnea oviksesta ja tsemppiä piinailuun!

Jennylle ja Mamulle tätipahoittelut :hug: tsemppiä tammivauvan metsästykseen!

Tänne pärähti ovisplussa eilen, eli kp14. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin tästä tulossa 27 päivän kierto ja la olisi juuri ja juuri joulukuulle: 31.12. =) Ainakaan ei pitäisi hyödyntämisestä olla kiinni: talletuksia tehty kp 12 illalla, kp 14 aamulla ja vielä tänään kp 15 varmistelut. Ehkä jään siis vielä listoille hengailemaan, vaikka mulla onkin näköjään listan pienimmät kp:t, niin saan varmaan hengailla täälä kohta yksinäni :D Mutta kai sekin on jonkinlainen kunnia poistua pinosta viimeisenä, toivottavasti plussanneena! Olin laskenut, että tämä kierto on viimeinen mahis saada vauva ennen kun täytän 30v, mutta jos seuraavaan kiertoon joudutaan, niin la olisi tammikuun lopusssa muutaman päivän ennen mun synttäreitä, eli tiukille menee, mutta sainpahan vielä yhden mahdollisuuden lisää :D

Andolle ja Sisalle jouluvauva plussatuulia :whistle:
 


Maanantai 11.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................70/33..............21.....1..........6
tattoomam.................49/31...............26....3............1
miida.........................36/29.........................2..........3
jjuuli.........................34/27-30...........19.......1.........1
Safira85.....................29/28-60...........26......1.........1
wadelmainen.............29/28..............22.......1..........4
kissendaal..................28/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................25/29-38...........22......1..........13
Ando..........................25/26...............32.......2..........4
ak..............................23/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................23/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................21/?.................24.....2...........2
Sunflower11................20/26-31..................3...........4
Sanmar82...................16/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


viena dpo14
SiSa78 dpo10
Ansku83 dpo10
Ando dpo10
ak dpo?
Mango86 dpo5
Sanmar82dpo0

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82

 
Vienalle onnea plussasta! :heart:

Sinderella täällä ei taida tällä kertaa plussaa tulla :| Vielä ei oo täti saapunut, mutta on sellainen olo, että kohta alkaa. Alavatsa on ollut nyt aamulla hieman kipeä joka meinaa minulla tädin saapumista tämän päivän aikana. Jos siihen tädin saapumiseen asti voisin vielä tässä pinossa olla ja vasta sen jälkeen siirtyä haaveilemaan tammivauvasta :)

Nyt kaikki muut plussatkaa! ;)
 


Tiistai 12.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................71/33..............21.....1..........6
tattoomam.................50/31...............26....3............1
miida.........................37/29.........................2..........3
jjuuli.........................35/27-30...........19.......1.........1
Safira85.....................30/28-60...........26......1.........1
wadelmainen.............30/28..............22.......1..........4
kissendaal..................29/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................26/29-38...........22......1..........13
Ando..........................26/26...............32.......2..........4
ak..............................24/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................24/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................22/?.................24.....2...........2
Sunflower11................21/26-31..................3...........4
Sanmar82...................17/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


SiSa78 dpo11
Ansku83 dpo11
Ando dpo11
ak dpo?
Mango86 dpo6
Sanmar82 dpo1

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82

 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! :)

Tänään aamulla tehty testi nega :| Tätiä ei vieläkään kuulu ja eiliset menkkaoireetki hävinneet :O
Mutta mitään toiveita en enää jaksa elätellä koska tekemäni r-testi oli herkkä testi. Nyt vain odotellaan sitä tätiä saapuvaksi, että pääsis nyt äkkiä uuteen yritykseen.

Mites te joilla tänään tuo dpo11, meinaatteko alkaa testailemaan? :)
 
Onnea plussanneille ja lämpimiä plussatuulia piinailijoille..:)

Mut voi kans poistaa koska ei oo ovulaatioa kuulunu vaikka kp taitaa olla jo 29 tai jotain, en edes muista... kyl mä viel tikuttelen ahkerasti mut veikkaan et siihen menee viel pari viikkoa jos vanhat merkit paikkansa pitää..:/

No ehkä tammikuussa sitten..
Jään tänne taustaileen ja pitämään teille peukkuja..
 
wadelmainen Testattu on tänään nega, ylläri! Mut paketissa kyllä lukee, että voi näyttää jo ensimmäisenä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa! Olen siis näppärästi ainakin 3 päivää etuajassa! :D Testi oli PregCheck! Jos seuraavan kokeilis lauantaina kun on dpo15, ellei täti ennen sitä kurvaile paikalle!
 
Alkaapas täällä keskustelu hiljentyä. Muutama meitä vielä jaksaa joululahjasta haaveilla :)

wadelmainen No höh! Mutta missäs sun menkat viipyy?? Oisko mahdollista, että olisit ovuloinut normaalia myöhemmin?

Mulla on kolun kanssa nyt niin kovasti kiirettä, etten millään ole jaksanut kirjoitella täällä. Lukemassa olen kyllä käynyt päivittäin ja hengessä mukana! Mulla ei ole oireita suuntaan taikka toiseen. Viikon verran pitäs vielä piinailla:popcorn:
 
ak
On kyllä hiljaista. Mäkään en kauheesti koskaan kirjoittele tai kommentoi, mutta olen todella iloinen plussanneiden puolesta:) Seurailen kyllä päivittäin kuten Mango86 Mä en siis tiedä mun dpota ja tänään on tuntunnut todella tätimäisiä oireita:/ Vkloppuna pitäis kokeilla sit r-testiä jos täti ei ennen sitä ilmesty. Saako niitä herkkiä testejä ihan tavan apteekista vai pitääkö ne tilata netistä? Olen aina käyttänyt vaan noita apteekin testejä enkä ole vielä koskaan saanut niillä plussaa heti ekana päivänä vaikka niin paketissa luvataankin, tosi mun kiertopäivät vaihtelee parilla päivällä, ehkä se johtuu siitä...

Pitkiä pinnoja vaan kaikille piinailijoille, toivottavasti ei siirrytä tuonne tammikuisiin ;)
 
Ja minäkin kyllä täällä vielä roikun :) vaikka tuo plussa on vilkkunut tikuissa, niin silti pidän itseäni vielä haaveilijana enkä plussanneena. Olen niin vainoharhainen ja traumoissa tuosta viime vuoden km:stä ja huomenna kun olisi vasta tädin tulo päivä niin odottelen nyt tämän viikon. Pelottaa ja jännittää. Mutta ihanaa että täällä on vielä toivoa ja r-testit odottavat testaajiaan. PIdän niiiiiiiiiiin peukkuja että oltaisiin kaikki tuolla jolukuisissa vielä :) :)
 
wadelmainen: Kyllä täällä on testailu jo aloitettu :ashamed: Negaa näyttää vaan pukkaavan :( Ei taida jouluvauvaa tännekään tulla... No mutta onhan meillä aina tammikuu :)

ak: Kyllä niitä herkkiä testejä saa myös apteekista :) Hinta vaan on huomattavasti kalliimpi (taitaa olla jopa moninkertainen netistä tilattuihin liuskatesteihin verrattuna)...

Sunflower11: Kuulostaa lupaavalta sun oireilu :p

).( Huomenna testaan vielä Pregcheckillä ja sitten heitän kirveen kaivoon, jos on edelleen nega... Huomenna on dpo 12 ja tuo testi on mulla ennenkin näyttänyt silloin plussaa, jos on ollut aihetta. Eihän se mikään herkkä testi pitäisi olla, mutta mun kokemuksen mukaan se näyttää plussaa yhtä aikasin kuin herkät testit. Näin on siis mulla ollut... Tuli nimittäin muutama r-testi tehtyä kun seurailin km:n jälkeen hCG:n tippumista :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower mä ajattelin myöskin testailla viikonloppuna. Sunnuntaina varmaan... Vasta tiistaina pitäs menkkojen alkaa, mut mut :D Mulla on myös alkanut toiveet kohota, kun äskön oli ihan vallan kylmä sohvalla viltin alla :D Toivotaan siis parasta!

ak mun mielestä apteekissa herkkä testi maksaa helposti yli kympin, netistä liuska taas pari euroa... Ja nopeita toimituksia kirjeenä moni paikka lupaa.

Viena mun puolesta sopii roikkua täällä. On ihan eri purkaa tunteitaan niille jotka on itse keskenmenon kokenut, varsinkin tuolla km jälkeen kuumeilevat pinossa. Varmasti samat ajatukset tulee risteilemään munkin päässä (toivottavasti jo viikon päästä:p) Mä uskon, että sulla menee kaikki hyvin!

Sisa tsempitykset vielä täältä huomiselle, toivottavasti ilmestys kaksi viivaa sulle!

Ihan ohi aiheen, mut pakko jakaa... Miehen kanssa ollaan yritetty syödä fiksummin ja laihtua muutama kilo. Tänään kaupassa mies halus ostaa suklaapatukan ja mä sanoin, että ei saa kun laihdutetaan. Siihen mies vaan tokas närkästyneenä, että hän voi hyvällä omallatunnolla syödä yhden patukan, koska on jo laihtunut useita satoja grammoja :LOL:
 
Sunflower11 kuullostaa juu melko sattuvilta sun oireet!!! Peukkuja!

Sisa78 sullekin plussaa toivotaan!!!

Mulla ei menkkoja ei oireita. Huomenna testaan...ehkä

:attn:Ja joulutonttuilijat!, me ollaan kaikki raskaana kunnes toisin todistetaan!!! Tästä lähdetään! Tsemppiä kaikille, mahtavaa porukkaa! :heart:
 


Keskiviikko 13.5.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................72/33..............21.....1..........6
tattoomam.................51/31...............26....3............1
miida.........................38/29.........................2..........3
jjuuli.........................36/27-30...........19.......1.........1
wadelmainen.............31/28..............22.......1..........4
kissendaal..................30/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................27/29-38...........22......1..........13
Ando..........................27/26...............32.......2..........4
ak..............................25/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................25/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................23/?.................24.....2...........2
Sunflower11................22/26-31..................3...........4
Sanmar82...................18/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


SiSa78 dpo12
Ansku83 dpo12
Ando dpo12
ak dpo?
Mango86 dpo7
Sanmar82 dpo2

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82
Safira85

 
Ansku83 Viimeksi kun raskaana olin niin testasin myös tuolla PregCheckillä. Plussa tuli minulle sillä testillä vasta sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Testasin myös paria päivää aiemmin silloin negan.

viena Ei haittaa yhtään vaikka vielä "roikut" täällä :) Minä niin ymmärrän sinua :) Mulla olis varmasti samat ajatukset sinun tilanteessa. Mutta plussa on plussa ja en usko, että sinulla menkat alkaa! Jos digitestikin on näyttänyt jo että raskaana eikä se käsittääkseni ole mikään herkimmästä päästä oleva testi. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne:heart: pidän sinulle peukkuja, että tämä raskaus kestää loppuun asti ja saat maailman ihanimman joululahjan!:heart:

Ja tänne tuli just täti kylään :kieh: Eli nyt voisin siirtyä tammikuisiin, mutta pakkohan on täälläkin vielä pyöriä teidän kuulumisia lukemassa :) Paljon plussatuulia kaikille! :)
 

Yhteistyössä