Täälläkin liikkeitä odotellessa... mutta nythän on vasta viikot 13+5.
Kuitenkin aika-ajoin olen ihan varma että pieni se siellä möyrii, ilmaakin on mutta erottaa sen selvästi. Tosiaan odotan jo että ihan oikeasti varmuudella tuntee liikkeet ja pystyy seuraamaan masuelämää :heart:
Maanantaina onkin neuvola - vähän pelkään mitä sanoo kiloista. Älyttömästi ei ole tullut mutta on kuitenkin, ja ihan hassua kun masu on pullahtanut tuohon eteen tosissaan. Ei paljoa enää ole päässyt piilottelemaan
Varsinkin kun mun vatsa on muutenkin sellainen että kerää ilmaa lähes kaikista syömisistä niin sehän se mukavasti korostaa :ashamed: .
No, pikkuhiljaa jo kaikki tästä tietääkin - en vaan jaksa kun kohta alkaa se mummojen päivittely että 'vooooi miten tuo vatsa on jo noin iso...' jne :headwall: .
Kauhean vaihtelevasti ihmiset suhtautuneet lähisuvussa, isäni oli ihanan liikuttuneen yllättynyt - äitini taas suhtautui yllättävän neutraalisti. Mutta onhan tässä itselläkin päiviä jolloin meinaa ihan unohtaa koko jutun, siitä se sitten konkretisoituu vatsan kasvaessa
Niinsanottuja vaivoja ei oikeastaan ole, mutta huomaan että väsymys iskee päälle todella herkästi - ja sitten kanssa olenkin Väsynyt. Huono olo tulee jos syönyt liian vähän suolaista / kunnon ruokaa, ensin tulee nälkä ja pian todella heikko olo. Varsinaisten pahoinvointien suhteen kuitenkin olen tässä(kin) odotuksessa päässyt aika helpolla.
Ummetus on edelleen jotain kamalaa |O . Parin päivän ajan otin Duphalacia joka sitten auttoi parin päivän kuluttua - mutta ko. aine on jotakin järkyttävää ja sai välittömät oksennusrefleksit + pahan olon loppupäiväksi eli en enää voi ottaa :ashamed: . Siis nyt täytyisi keksiä joku hyvä tilalle, ei tuollaista paksua makeaa litkua enää :x
Mutta eipä tässä muuten, ihan hyvä jopa olla :heart: . Tytöt kyselevät ihanasti aina iltaisin omasta vauva-ajastaan ja masussa kasvavasta pikkuisesta... kysymykset varmasti lisääntyvät viikkojen myötä
Mites muilla on vanhemmat lapset suhtautuneet?