Joululahjaksi VALOKUVISTA KALENTERI, mutta mistä? Aiemmin tilattu Liberon kautta, mut nyt en kyllä löydä :( PAKSU pitäi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistänoistatietää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistänoistatietää?

Vieras
ELi 2x. oon tilannut Liberovaippakerhon kautta, ollut tosi hyviä, paksusta materiaalista, ja suht edullisia.

Ennen sitä tilattu mistä milloinkin, aina sellaista lörppöä ohutta materiaalia..

Mistä sinä tilaat teidän kalenterit? mitä maksaa ja onko paksua "kartonkia"?
ja koko tosiaan sais olla se A5.

Kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja pillipöllö;25070080:
Mä tilasin vuodelle 2012 kalenterin omilla kuvilla Ifolorilta. Koko tosin on sen A4 per sivu :) Tykkäsin laadusta, lahjaksi menee :)

Haluaisin siis sellaisen jossa A4kokoinen kuva ja alapuolella A4kokoinen viikonpäivät. JA ehdottomasti tulisi olla nimipäivät ym.

Ok, eli A4 kokoisessa siis kuva ja viikonpäivät? Paljonko maksoi? JA oliko paksua vai lörppöä?

Haluaisin siis sellaisen jossa A4kokoinen kuva ja alapuolella A4kokoinen viikonpäivät. JA ehdottomasti tulisi olla nimipäivät ym.

Ok, eli A4 kokoisessa siis kuva ja viikonpäivät? Paljonko maksoi? JA oliko paksua vai lörppöä?

Tossa on siis joo A4 sivulla n. puolet sivusta kuvaa ja alapuolella sitten kuukauden kalenteri. Nimipäivät löytyy.
Mun mielestä ihan kohtuu paksua, ei siis mitään normaali tulostuspaperin paksuista vaan paksumpaa. Hintaa tuli muistaakseni joku 15e.
Katoppa tuolta: Ifolorin kuvakalenterit - tee kalenteri omista kuvista - Ifolor Nyt huomiseen asti näyttää olevan -15% tarjouksessa :)

Yhteistyössä