JOULULAHJAIDEOITA!

Toivon totisesti, ettei kukaan osta minulle tuollaisia joululahjaksi.
En voisi kamalampia joululahjoja enää keksiä. Toivottavasti te ihailjat mietitte kenelle annatte tuollaisia mauttomia kauhistuksia, kaikki eivät todellakaan pidä kaikenmaailman kipoista ja kupeista, joita on miljoona eri paria saatuna lahjoina.

En yleensäkään anna mitään "esillepantavaa" lahjaa kenellekkään, ellen ole ihan sataprosenttisen varma, että lahjansaaja pitää ko. esineestä. Kamalaa kun lahjan antaja olettaa ostamansa esineen olevan esillä kodissani ja itse en voisi kuvittellakaan pitäväni esillä kaikkea mautonta krääsää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2005 klo 22:11 minä kirjoitti:
Eikös keskustelupalstoilla ole mainonta ja kaupustelu kielletty :eek:
Mä ainakin tykkään katsella mitä kaikkea on tarjolla. Eihän sitä ole pakko ostaa tai jos häiritsee sellaiset ilmoitukset niin jättää avaamatta. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 10:54 Miina kirjoitti:
Toivon totisesti, ettei kukaan osta minulle tuollaisia joululahjaksi.
En voisi kamalampia joululahjoja enää keksiä. Toivottavasti te ihailjat mietitte kenelle annatte tuollaisia mauttomia kauhistuksia,.


Kaikista eivät ole mauttomia ja ehkä tavaran ostaja/antaja tietää toisen maun.
Yleensähän se kannattaa tarkistaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2005 klo 22:16 kukkis kirjoitti:
Minä ostin samanlaisen lasituikkupallon, jossa sininen tausta ja talvimaisema, niin venäjältä... muutkin tuotteet näyttävät ihan siltä venäjällä myydyiltä tavaroilta... :whistle:
Olen nähnyt samanlaisia Tallinnan "basaareissa", mutta en muista hintoja. Ei mun makuun, mutta varmasti monen muun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 10:54 Miina kirjoitti:
Toivon totisesti, ettei kukaan osta minulle tuollaisia joululahjaksi.
En voisi kamalampia joululahjoja enää keksiä. Toivottavasti te ihailjat mietitte kenelle annatte tuollaisia mauttomia kauhistuksia, kaikki eivät todellakaan pidä kaikenmaailman kipoista ja kupeista, joita on miljoona eri paria saatuna lahjoina.

En yleensäkään anna mitään "esillepantavaa" lahjaa kenellekkään, ellen ole ihan sataprosenttisen varma, että lahjansaaja pitää ko. esineestä. Kamalaa kun lahjan antaja olettaa ostamansa esineen olevan esillä kodissani ja itse en voisi kuvittellakaan pitäväni esillä kaikkea mautonta krääsää.
Samaa mieltä olen minäkin.
 
Elokuu19 harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 16:19 päivänkakkara kirjoitti:
Jos myyjä ostaa tavarat tallinnasta tai venäjältä... mitenkähän verotus :whistle: vähän epäilyttävää...

Turha sinun on epäillä mitään.Vaikka tavara tuleekin tallinnasta niin kyllä siitä verot maksetaan,eihän meidän yrityksemme voisi muuten olla laillinen yritys (yritysrekisterissä).

En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa..kun tavara tulee tallinnasta.Tiedättekö että useimpiin kultasepänliikkeisiin tavara tulee myöskin tallinnasta tai puolasta.?Eikö kukaan kyseenalaista heidän laillisuuttaan toimia yrittäjinä?

Ja tiedättekö te aivan varmasti kaikkien ostamienne tavaroiden alkuperämaat?

Täytyy todeta ettei tämä pienyrittäjän arki kivaa ole, kun aina epäillään lukuisista selityksistä huolimatta.
:ashamed: :ashamed:
 
saanen udella, miten laillinen yrityksenne ilmoittaa ja mainostaa keksustelupalstoilla, jossa mainonta ja kaupustelu on kielletty :eek:
Mitä siitä tulee jos kaikenmaailman kaupustelijat ilmoittelevat keskustelupalstoilla, mitkä on tarkoitettu "jutusteluun" eikä mainontaan. Entä jos tuote on viallinen ja asiakas haluaa palauttaa tuotteen, lähetätkö "tehtaalle" takaisin ja palautat asiakkaalle rahat :whistle: Mielestäni laillinen yritys hoitaa mainonnan maksullisissa mainontaan tarkoitetuissa paikoissa ja omalla nettisivullaan, ei keskustelupalstoilla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 18:59 kukkis kirjoitti:
saanen udella, miten laillinen yrityksenne ilmoittaa ja mainostaa keksustelupalstoilla, jossa mainonta ja kaupustelu on kielletty :eek:
Mitä siitä tulee jos kaikenmaailman kaupustelijat ilmoittelevat keskustelupalstoilla, mitkä on tarkoitettu "jutusteluun" eikä mainontaan. Entä jos tuote on viallinen ja asiakas haluaa palauttaa tuotteen, lähetätkö "tehtaalle" takaisin ja palautat asiakkaalle rahat :whistle: Mielestäni laillinen yritys hoitaa mainonnan maksullisissa mainontaan tarkoitetuissa paikoissa ja omalla nettisivullaan, ei keskustelupalstoilla.
Aha...aivan sama...turha on kertoa täälä näköjään mitään.Aina löytyy nuputtajia... :ashamed: :'(
 
vmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 19:34 elokuu19 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 18:59 kukkis kirjoitti:
saanen udella, miten laillinen yrityksenne ilmoittaa ja mainostaa keksustelupalstoilla, jossa mainonta ja kaupustelu on kielletty :eek:
Mitä siitä tulee jos kaikenmaailman kaupustelijat ilmoittelevat keskustelupalstoilla, mitkä on tarkoitettu "jutusteluun" eikä mainontaan. Entä jos tuote on viallinen ja asiakas haluaa palauttaa tuotteen, lähetätkö "tehtaalle" takaisin ja palautat asiakkaalle rahat :whistle: Mielestäni laillinen yritys hoitaa mainonnan maksullisissa mainontaan tarkoitetuissa paikoissa ja omalla nettisivullaan, ei keskustelupalstoilla.
Aha...aivan sama...turha on kertoa täälä näköjään mitään.Aina löytyy nuputtajia... :ashamed: :'(
Älä välitä! :hug:
 

Yhteistyössä