Joululahja-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Mitä ihmettä miehet voisi haluta joululahjaksi. Tää olisi vielä helppoa jos olisi vain tuo oma mies, hänelle kyllä keksin ideoita, mutta lisäksi olisi viisikymppinen isäni ja kaksi parikymppistä veljeä joille pitäisi keksiä lahjat. Kertokaa mitä itse olette antamassa tai antaneet.

No mä annan broidille (27) lakanasetin (se kyllä vuosikaudet asunu omillaan, mutta vaan muutamat mutsin vanhat lakanat löytyy :D ), eli pussilakana, tyynyliina ja sit petauspatjan pussilakana.

Faijan lahja vielä hakusessa, täytyy mutsilta udella mitä se tarvii :)

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä olen mun pikkuveljelle (18v) alkanut ostaa lahjaksi käyttötavaraa sen tulevaan kotiin :whistle: Se ei välttämättä ole kovin innoissaan mun lahjoista, mutta niitä se tulee saamaan :D

Ja ennenkaikkea TARVITSEMAAN :D

Mä päätin myös että aletaan antaa miehen velipuolelle 16wee kaikkea tarpeellista lahjaksi ;) Tuskin arvostaa niitä pätkääkään nyt, mutta kohta kun on omillaan niin eiköhän sitten arvosta.

Konserttiliput vois olla hyvä idea jos täällä päin joskus konsertteja järjestettäis, samoin lehtitilaus, ellei jo tilaisi kaikki haluamansa lehdet. Jotain käytännöllistä minäkin haluaisin veljelleni antaa, mutta kun olen jo aiemmin antanut kahvikeittimen ja tehosekoittimen niin nyt olisi syytä keksiä jotain muuta. Ehkä jotain harrastuskirjallisuutta tai sitten cd jos saan hiukan vinkkiä mitä puuttuisi kokoelmista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
työkaluja.. :kieh:
ei me miehet oikeesti pyyhkeistä, tuoksuista yms. välitetä..
kiiltäviä (joskus näitäkin tarvii..) työkaluja.. :kieh:

mut on vähän tylsää antaa jotain työkaluja en mäkään tykkäisi jos tulisi paistinpannu tai kattila, vaikka mä kokkaankin mielellään.
:/

itse en innostuisi pyyhkeistä, cd:istä, paidoista, tuoksuista..
mutta jos saisin jonkun kivan vempaimen..
joku elektroniikkahärpäke, porakone, hieno yleiskaukosäädin tai vastaavaa olisin innoissani. :kieh:
:kieh: "tuokaa mulle nuija niin lähden metsälle" :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
itse en innostuisi pyyhkeistä, cd:istä, paidoista, tuoksuista..
mutta jos saisin jonkun kivan vempaimen..
joku elektroniikkahärpäke, porakone, hieno yleiskaukosäädin tai vastaavaa olisin innoissani. :kieh:
:kieh: "tuokaa mulle nuija niin lähden metsälle" :kieh:

:laugh:

Pahinta tässä on se että olen aina panostanut joululahjoihin todella paljon ajatusta ja rahaakin ja yleensä olen keksinyt jotain mikä on lahjan saajaa miellyttänyt kovasti. Nyt sitten kaikki ideat on jo kulutettu loppuun samoin kuin rahatkin joten vaikeeta on. Miehelle suunnittelin lahjakorttia iskuporakonekauppaan (en viitsi ostaa itse kun hän on niin tarkka noista värkeistään). Velipoika toivoi jotain hyvää kirjaa joten ehkäpä täytyy pyytää mieheltä konsultointi apua ja suunnata kirjakauppaan.

Yhteistyössä