joululahja 15-vuotiaalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siinäpä se tuli, vinkkejä kaipaan 15-vuotiaan tytön joululahjaan. Neitokainen on mielestäni kypsä ikäisekseen, oikein fiksu tyttö.
Kirjaa en uskalla ostaa, kun en tiedä, mitä nykyään lukee ja mitä on lukenut. Levyissä sama juttu...

sukat, lapaset. lahjakortti vaatekauppaan tai levykauppaan. koru. pesuainejuttuja, hunajasaippuaa, kasvojen hoito juttuja, yms. semmosta, kynsilakkaa ja sen sellaista "kauneuspakettiin".

Houkutus-kirja on nappi valinta. Ehdoton teinien suosikki ympäri maailmaa. Ensimmäisestä kirjasta tuli juuri elokuva-versio ulos ja se meni jenkkien ykköseksi (vuoden odotetuin elokuva). Elokuva tulee ensi-iltaan Suomessakin ilmeisesti heti alkuvuodesta. (tällä hetkellä pyörii Suomen kanavilla teinien suosikkiyhtye Paramoren musiikkivideo, joka on tehty elokuvaa varten)

Siinä siis kirjavinkki, joka ei voi mennä pieleen. Jos et itse uskalla silti ostaa, niin ehkä joku muu saa tästä idean. :)

Alkuperäinen kirjoittaja houkutus:
Houkutus-kirja on nappi valinta. Ehdoton teinien suosikki ympäri maailmaa. Ensimmäisestä kirjasta tuli juuri elokuva-versio ulos ja se meni jenkkien ykköseksi (vuoden odotetuin elokuva). Elokuva tulee ensi-iltaan Suomessakin ilmeisesti heti alkuvuodesta. (tällä hetkellä pyörii Suomen kanavilla teinien suosikkiyhtye Paramoren musiikkivideo, joka on tehty elokuvaa varten)

Siinä siis kirjavinkki, joka ei voi mennä pieleen. Jos et itse uskalla silti ostaa, niin ehkä joku muu saa tästä idean. :)

Tätä kirjaa toivovat myös 14 ja 16 v tyttäreni, joten sen luulisi olevan todella hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja houkutus:

Tätä kirjaa toivovat myös 14 ja 16 v tyttäreni, joten sen luulisi olevan todella hyvä!

Juu, on se. Itse olen 21-vuotias, mutta kirjaan on lääpällään myös 30-vuotias ystäväni. :D Mutta teineille se on oikeastaan kirjoitettu.

Meillä saa oma vajaa 15vee omeplukoneen jota pitkään toivonut, miehen siskontyttö saa sellaisen hiustenhoito jutskan, jossa hiuslakkaa, muotovaahtoa, vahaa yms. Toinen vaihtoehto olis ollu Origo-astiat, mut ajattelin että tykkää enemmän noista muotoilutuotteista.

Yhteistyössä