Joulukuusenne! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
niin laittakaatten. Näitähän saa arvostella, siitä kai tuskin kukaan itteensä ottaa? Mun kuusta ainakin saa. :)

Ja koska tossa ei nyt oikein näy noi valot, niin tässä ilman salamaa:

=)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Miten sitä nyt jo ollaan kuusi koristeltu??? Eikös se perinteisesti aattona vasta....?

Meillä ei oo kertaakaan, ei siis IKINÄ koristeltu kuusi vasta aattona. Se on aina tuotu n. 2 vkoa ennen joulua ja heivatty menemään heti uuden vuoden jälkeen. Mukavampihan sitä on ennen joulua kattella kuin joulun jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
Meillä kanssa kuusi jo tuolla juhlakunnossa. Mie tykkään koristella aina hyvissä ajoin ku sitte tapanina sen voikii jo heivata pihale ;) Kuvaa ei valitettavasti vielä oo..

Mene heti ottamaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
Meillä kanssa kuusi jo tuolla juhlakunnossa. Mie tykkään koristella aina hyvissä ajoin ku sitte tapanina sen voikii jo heivata pihale ;) Kuvaa ei valitettavasti vielä oo..

Mene heti ottamaan! :D

Otan vaikka huomenna ja haen sit tän ketjun ja laitan tuleen, nyt laiskottaa :ashamed: Mut hieno kuusi teillä :)

Eikö kukaan sano mitään kirjavasta koristelusta? Sehän voisi olla jonkun mielestä ihan sika tyylitön. :xmas:

No itseasiassa on mun makuun liian "nykyaikainen". Ihan kaunis, mutta liian bling-bling. :)
Jollain palstalaisella oli jossain toisessa ketjussa ihana, perinteinen kuusi. Mutta olisiko ollut viimevuotinen.
Meillä ei ole kuusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Eikö kukaan sano mitään kirjavasta koristelusta? Sehän voisi olla jonkun mielestä ihan sika tyylitön. :xmas:

No itseasiassa on mun makuun liian "nykyaikainen". Ihan kaunis, mutta liian bling-bling. :)
Jollain palstalaisella oli jossain toisessa ketjussa ihana, perinteinen kuusi. Mutta olisiko ollut viimevuotinen.
Meillä ei ole kuusta.

Kiitos! eikö vaan olekin aika täyteen ahdettu? :D

just ajattelin että mun mielestä on ehkä vähän liikaa ja liian värikästä....
mutta makunsa kullakin..

Hyvää joulua sinulle :xmas:

14t926b.jpg

Otan aattona uuden kuvan, säädin noita kameran asetuksia ennen ottoa ja kuva on sumea ja söherö, kuten näkyy. Kuusi on oikeasti kaunis(ainakin ilman koristuksia oli).

ps.Sirkalla kiva kuusi!! Mii laik. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Tämä on tosi kaunis, vaikkei tämäkään perinteinen. Koristeet ovat kuin pakkaslunta kuusen oksilla. Ihana! :xmas:

Kiitos :) Meillä on tähän asti ollu aina kultaa ja punaista kuusessa niin tänä vuonna halusin kokeilla jotain muuta ja päädyttiin pelkästään hopeaan. Tykkään ainaki ite vaikka ehkä vähän enemmän ois saanu koristeita tai valoja olla.

Hömppö, sun kuusi on just mun makuun! Ihana!
Meille tulee kans hopeisia koristeita, mahdollisesti tummansinisiä lisäksi.
Noista perinteisistä kuusista sen verran, että meille ei ainakaan sopis mikään perinteinen kuusi - jos se tarkoittaa esim. olkisia koristeita, omppuja ja punaisia sydämiä. Ei sopis kotiin eikä olis meidän ihmisten näköinen.
Sen sijaan mun sisaruksille en muunlaista kuusta osaa kuvitellakaan kuin perinteistä.

Yhteistyössä