***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** maaliskuussa

Kaikki joulukuussa poksuvat tervetuloa! :heart: :heart: :heart:







Elikkäs nimimerkki..........ikä......mones lapsi......synnäri


Marraskuun 27.pvä

E-V-A.....................27...............kolmas.................
katrinainen............26v.............toinen..................Norja
kattiina..................23v..............esikoinen.................

Marraskuun 30.pvä

tikruliini..................24v..............kolmas/1. yhteinen
Punatulkku.............29v.............esikoinen...................?


Joulukuun alussa

PeggyBundy..........32v..............neljäs.......Hyvinkään sairaala


Joulukuun 1.pvä

delfis....................29v................esikoinen...............VKS
Enmppu ja vintiö...31v...............toinen....................TYKS

Joulukuun 2.pvä

Äippäliini83.............25v...............toinen....................KOKS
kellopeliappelsiini....25v..............toinen......................OYS
smesmira.................24v...........toinen/1.yhteinen......TYKS

Joulukuun 4.pvä
peetruska....................................neljäs......................OYS

Joulukuun 5.pvä

julia orvokki............31v...............toinen....................NKL
äityli30....................33v..............kolmas....................Salo
Tavallinen Tallaaaja....................ensimmäinen...........NKL


Joulukuun 8.pvä
Viides09.....................................viides?...........................


Ei vielä laskettua aikaa:

Yön Musta Ninjapinja 28v............toinen....................SEKS
pööpötti.....................27v............ensimmäinen.........TAYS
 
äippäliini Täältä tullaan! :D
Eli ilmoittauduin jo neuvolaankin ja puhelimessa se sai mulle la 1.12.... tiedä sitten varmaan se siitä vielä muuttuu.

Siis mun rivi taitaa mennä näin:
1.12 29v ensimmäinen ja VKS
 
Hyvä Äippäliini!!! Sä osasit! :D

Mulle vois laittaa LA vaikka 2.12, en oikein tiedä milloin ovis oli ja pari päivää sitten apteekin oma oli vielä nega(päiväpissasta), joten hyyyyyvin alussa joka tapauksessa. Ikää 32v, 3.lapsi.
Ja synnärinä hys. Oon niiiin onnellinen :D =) En siis tosta synnäristä vaan siitä pienen pienestä himppusesta masussani.
 
nyt on korjattu ja laitettu teidät listalle. mä sain maalattua eteisen... keskityin 45min. johonkin muuhun kun palstailuun... :D jos sit oottelis pari tuntii seinän kuivumista ja sitten maalais toisen kerroksen... mä oon saitsul ton selän takia, en pysty nostelemaan mitään. nyt kipu on sentää helpottanu, jotta pystyy olemaan kyykyssä.. selkävaivoista oon kärsiny viimeks joskus 5vuotta sitten. nyt aloin fillaroimaan viime viikolla töihin, jonne on 5-6km per suunta, joten saattaa olla että alotin liian rankasti... mut jos tää nyt täst alkais helpottamaan!
 
Hei, otatteko mut joulukuisten pinoon mukaan??? Mukavempi kun tuttuja kirjottelemassa.

27 olis ikää ja kolmas tulossa 27.11 LA.

Mulla menee kuitenkin yliaikasex, ni samapa tuo kummassa pinossa kirjottelen,,

RV 4+5
 
Mullakin meinaa tää työnteko unohtua kun googlaan kaikkea muuta mielenkiintoista....

Ootteko vielä miettiny menettekö varhaisultraan? Me ehdottomasti mennään, ennen km:a en ollut sen kannalla mutta nyt on mieli muuttunut. Voihan tietysti tapahtua mitä vaan millon vaan mutta haluan käydä varmistamassa että vauvan alku on oikeassa paikassa ja sydämen syke näkyy. Tiedättekö milloin viimeistään pitäis syke näkyä? Mun käsittääkseni rv 6+ mutten sit tiedä ja kun ei viikoistakaan oikein tiedä niin pitäis ehkä ottaa varman päälle ja mennä esim. 7+....

Noista oireista; mulla oli uskomattoman kivuliaat "menkkaoireet" yli viikon ennen plussaa ja nyt ne on sit lähes loppuneet. Valkovuotoa valuu, rinnoissa suonet näkyvillä muttei kipeät paitsi nännit arat, lämmöt lähemmäs 37 edelleen ja palelee etenkin iltaisin...niin ja vähän väsyttää enemmän. Siinäpä ne, en menkkaoireista välttämättä erottais. :/ :)
 
varasin varhaisraskauden ultran viikolle 8+4. Sillon pitäs näkyä jos on näkyäkseen. Kuopuksestakin kävin viikolla 7+6 ja syke näkyi.

Oireita:
Menkkakipuja ennen plussaa, nyt ollut vähemmän ja selkää särkee ajoittain. Tänään huomasin ekaa kertaa että pientä etomista, mutta ei mitään suurempaa vielä. Yleensä mulla oireet alkeneet viikolla 8+

Kiitos kun saan hypätä tuolta marraskuisista tänne,, kivempi jutella kun lähes samoilla päivillä mennään.
 
mulla on tähän asti ollut aika oireeton olo... se ikäänkuin vähän huolestuttaa... mutta tänään viikkoja 4+0... että kyllä ne oireet ehtii tulemaan... vähän alavatsaa nippailee ja väsyttää. esikoisesta oli heti rinnat kipeät, mutta nyt ei vielä oo tullu kipeeks... varhaisultraan tekis mieli mennä... mutta en tiiä että mennääkö. tääl tarjotaan nykyään np-ultra+rakenneultra..
 
B-7
Ihanaa täällä kirjoittaa jo uudet joulun odottajat :heart: Onnea paljon kaikille!
Itse viimevuonna nähin aikoihin testailin haamuviivaa,kunnes kuukauden vaihteessa vahvistui ja varmistui että pieni seiska tulossa joulukuun alkuun :heart:
Nyt se tuossa lattialla jo puuhailee,tarttuu leluihin =)

Onnea odottajille!!!! :flower:
 
Mut vois varmaan kanssa lisätä listaan. LA:n pitäisi olla kait 27.11, mutta plussasin niin myöhään,että varmaan päästään joulukuulle lopulta kun LA:ta tarkennetaan.
Olo on hiukan epävarma, kun tosiaan mulla tuli kolme päivää kirkasta, ruskeaa ja beigeä vuotoa. Ennen vuotoa testasin haamun ja vuodon jälkeen testattuna kaksi kirkasta plussaa joten raskaushormoni on ainakin noussut ja näin ollen uskalsin tännekin pienin varauksin ilmoittautua.
Kakkosta siis odotellaan ja norjassa asustellaan. Esikko täytti eilen 11kk ja osittain vielä imetänkin. Osaisiko joku kertoa mulle tarkemmin raskaudesta ja imetyksestä? Niin ja ikää on mulla 26v.
 
huomenta

ja tervetuloa katrinainen :flower:

voi voi kun alkais kunnon kuvotus ni tää ois todenpaa. Jotenkin tänään taas niin oireeton olo.. No ei auta kun odottaa ja sinne ultraankin on ikuisuus. Miten nä viikot matelee..

RV 4+6 ja huomenna jo 5 WAU!
 
tervetuloa katrinainen! tarkennellaan tarvittaessa laskettua aikaa. meillä esikoinen on nyt 2vuotta, vähän päälle, elikkäs jos kaikki menee hyvin ja vauva syntyy, niin ikäeroa lapsille tulis 3vuotta. mä oon 25v. täytän kesällä 26v. ukko on mua reilu vuotta vanhempi, just maaliskuussa täytti 27v. ollaa oltu syksyllä 9vuotta yhdessä ja helmikuus 3vuotta naimisis.

E-V-A mulla on myös aika oireeton olo. nyt on kp:t 30/26 ja testi näyttää plussaa, siin on ainoa oireet... välillä nippailee alavatsalta. jotenkii sitä tarkkailee itseään viel tarkemmin ku esikoista odottaessa....
 
Huomenta tytöt! Kivaa, ollaan saatu lisää porukkaa! Tervetuloa kaikille tasapuolisesti! :flower:

Kuinka sitä pystyykään keskittyä työntekoon tänään. Onneksi eilen oli vapaapäivä niin sai rauhassa "sulatella" sitä plussaa. :D
 
Tervetuloa Emppu ja Katrinainen!

Aika oireetonta täällä myös. Onko teillä rinnat/nännit muuttunu? Mulla nännin(nännipiha?) alue selvästi "isompi" ja verisuonia näkyvissä. Muuten rinnat ei oo kipeet paitsi jos esim portaita meen juoksemalla (aamulla hokasin) :D no, valkkaria tulee ja väsymys iskee iltapäivällä ihan kiitettävästi. Tänään pitäis tulla vielä parit testit postista ja pääsen varmistelemaan viivaa...pelottaa kyllä toisaalta jos ei olekaan vahvistunu. :|
 
mäkin ajattelin käydä vielä hakemas yhden testin tänään... :D toivotaan sohvi, että viivat on vahvemmat! ukko nukkuu vielä, vein sille kahvikupin sänkyyn ja nyt nukkuu kahvikuppi kädessä... :p

mulla ei oo nännit muuttun mihinkään, eikä kipuja rinnoissa muutenkaan... toivottavast nyt jotain oiretta alkais jo tulemaan...
 
Jos tätä voi oireeksi kutsua niin mulle on yhtäkkiä ilmestynyt kolme isoa paisetta (finni to be...); yks korvan taakse, yks leukaan ja kolmas poskipäähän...tosi kiva :whistle: mutta toisaalta ei haittaa yhtään jos sintin vuoksi näytän tältä! Hot mama :D
 

Yhteistyössä