Käykö kukaan tesitä salilla treenaamassa? Itse olen käynyt pari vuotta ja käyn edelleen, painot toistaiseksi samat lähes joka liikkeessä. Yksi kerta muistaakseni ojentajatreenissä mahaan pisti kummasti ja kuulostelin tovin, mutta jatkoin sarjan loppuun. Olen lukenut, että ensimmäisellä kolmanneksella kai pitäisi pystyä urheilemaan samalla tavalla kuin ennenkin? Toki vähennän painoja, jos tuntuu pahalta.
Toinen juttu mitä ajattelin kysyä: mitä mieltä olette miehenne alkoholin käytöstä raskausaikana? Itse sanoin miekkoselle, että en halua olla koskaan enää näkemässä kun tämä on vetänyt päänsä täyteen ja, että kotona saa puolestani juoda muutaman saunan jälkeen joka onneksi miehellä yleensä käsittää maksimissaan sen kaksi.
Toinen juttu mitä ajattelin kysyä: mitä mieltä olette miehenne alkoholin käytöstä raskausaikana? Itse sanoin miekkoselle, että en halua olla koskaan enää näkemässä kun tämä on vetänyt päänsä täyteen ja, että kotona saa puolestani juoda muutaman saunan jälkeen joka onneksi miehellä yleensä käsittää maksimissaan sen kaksi.