Geesa ja
Anniini, minä olen myös Oulusta
.
Tammityttö, toisaalla huomasin, että myös sinä imetät. Minkä ikäinen rintaruokailija sulla on? Mulla on vuosi ja seitsemän kuukautta vanha tyttö. Haluaisin imettää niin pitkään kuin hän itse haluaa ja toivon, ettei jossain vaiheessa ala kauheana supistella.
Kauheaa stressiä ja pelkoa keskenmenosta, vaikkei mitään merkkiä asiasta ole. Minulla on tosi rankat lapsuuden lähtökohdat (insestiä), ja se saa aikaan sen, että koen, ettei minun kroppani voi tuottaa mitään tervettä ja elävää. En vieläkään usko, vaikka on jo kolme todistusaineistoa.
Tänään ollut lievää etomista ja silloin tällöin nipistelee ja juilii. Kun kävin sauvakävelyllä aamulla, jostain leijui laitoskeittiöruoan haju ja se sai voimaan pahoin.
Saa nähdä, mitä oireita tässä raskaudessa tulee. Esikoisen (4 v.) kohdalla tajusin tehdä raskaustestin vasta viikolla 11, ja sen jälkeen alkoi oksentaminen, joka kesti viikolle 20. Rinnat olivat myös tosi kipeät. Kakkosesta (3 v.) ei ollut mitään muuta kuin vatsan nippailu ja väsymys. Kolmosesta (vuosi ja seitsemän kk. siis) oli nippailua ja lievää etomista alkuraskauden.
Helmitoivo ja Neljäs, 4+3