Huomenta! Ja kyllä, huomenta tähän aikaan, juuri lopettelen aamupalaa.. Ihania nää pyhät kun mies on aamulla kotona, nousee muksujen kanssa ja antaa mun nukkua
Nyt on tosin kaksi viimeistä yötä mennyt vähän harakoille.. tai loppuyön nukun ihan hyvin, mutta alkuyöstä ei meinaa uni tulla millään. Toivottavasti tästä tasoittuu.
Helmitoivo, "ihanaa" kun on joku muukin samanlaisessa tilanteessa! Vaikka eihän nää pelot ja fiilikset kivoja ole enkä niitä kenellekään toivo, mutta aina se helpottaa, kun on joku joka ymmärtää mitä itse miettii. Toivotaan, että meille molemmille tämä kerta olisi helpompi :hug:
Itse en jotenkin nyt jännitä keskenmenoa, vaikka toki se jossain tuolla taustalla on tiedossa, että niin voi vielä hyvin käydä. Mutta jotenkin semmoinen varma olo, surraan vasta sitten jos on aihetta
Mulla karkaa ajatukset jo pitkälle, mietin ratashankintoja ja huonejärjestyksiä, ja koitin samalla toppuutella itseäni..
tiunti tervetuloa, mietin, että onpa tuttu nimimerkki ja lapsen ikäkin täsmäsi, ollaan kirjoiteltu samassa ryhmässä ennenkin
Tervetuloa myös muille uusille!
Sona & Kolmonen 4+2