Melkein samaa luokkaa, mutta vähän pienempi on oma mahani (nyt siis 12+4). Että näköjään sitten näin paljon eroaa mahat eri vaiheissaNyt on tullut ostettua Nykkikselle rattaat, vaunukoppa, pinnasänky, turvakaukalo, isofixjalka sekä adapteri turvakaukalolle. Rahaahan niihin meni, kun haluttiin ostaa kaikki uutena. Enkä suoraan sanottuna uskonut niihin tosissaan menevän niin paljon, mutta meni nyt kuitenkin. Vaattet on tarkoitus hankkia käytettynä ja hyvä kuntoisena, koska vauvoillahan vaatteet kuluvat vain pesussa. Katsotaan sitten myöhemmin miten toimitaan. Onko teistä vielä kukaan muua hankkinut mitään?
Orava meillä hankittiin mulle L-kokoisia housuja jo vappuna, oisko ollut rv 8 suunniilleen menossa. Olin menossa raskausviikolla kuusi, kun mahani pamahti esiin ja oli saanut työkaverit pohtimaan lihoamista. Kirjoittelen blogia, jonka avasin juuri julkiseksi siellä on mahastani kuva rv 11 eli 3viikon takaa. Ilmoittamaasi aristusta en ole huomannut, mutta jos liian etukenossa istun risti-istunnassa alkaa mahaan sattumaan. Lisäksi en voi enää myöskään maata mahallani tai puhumattakaan siihen vanhingossa nojailusta. Blogi löytyy osoitteesta Vainilmaajakuplia.blogspot.com. Jos haluat kuvasta käydä kurkkimassa mahani kokoa rv 11 + jtn
Noista hankinnoista, meillä on lähipiirissä niin paljon juuri vauvaiästä päässeitä perheitä, että saadaan pinnasänky, vaunut, vaatteita jne. ilmaiseksi. Jotain on tietty kiva hankkia itse, varmaan ensi viikolla uskaltaa alkaa katselemaan
On muuten todella vahva poikaolo!