Rv 41+0, huoh. Aika varmalta alkaa näyttää, että käynnistykseen mennään taas. Mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä itsekseen ei ole. Sunnuntaina sitten yliaikaiskontrolliin, siellä selviää tilanne. Olisihan se kiva jos sinne ei tarvisi mennä...
Onhan käynnistyksessä jotain hyvääkin (kun on tässä etsimällä etsinyt niitä hyviä puolia). Ensinnäkin, viime käynnistys meni kuitenkin aika sutjakkaasti, ensisynnyttäjälle 9,5 tuntia ei ollut paha kesto. Toiseksi, kun on jo valmiiksi sairaalassa ja tarkkailun alla, niin melko varmasti ehtii saada kaikki haluamansa puudutteet
Ja eipä ainakaan tarvi pähkäillä milloin sinne synnärille pitäisi lähteä, saa rauhassa katsoa kamat kasaan ja sopia esikoisen sekä koirien hoitokuviot.
Eli sinällään ihan hyvillä mielin olen. Väsymys painaa, yöt olen nukkunut aika huonosti. Jos tähän astisessa elämässä unettomuus on ollut mun pienin ongelma, niin nyt sekin on alkanut vaivaamaan. Yöllä saatan monta tuntia vaan pyöriä saamatta unenpäästä kiinni, melko turhauttavaa nyt kun saisi vielä nukkua...
Vauvalla kaikki vaikuttaisi olevan hyvin, liikkuu edelleen aktiivisesti ja niin pois päin. Välillä painaa itseään niin tuonne nivusiin päin että tuntuu kun päätä vois jo koskea. Tosi alhaalla on viihtynyt jo viikkoja, mutta ilmeisesti yksiö vielä houkuttelee enemmän kuin ulkomaailma
Kovasti tsemppiä muille vielä odottaville ja onnea nyyttinsä jo saaneille
Minma 41+0