Pitkästä aikaa löysin välin istahtaa koneelle pidemmäksi aikaa, kuin kahdeksi minuutiksi! Täällä on kovat helteet ja ollaan oltu päivät ulkona - mitä nyt maattu sisällä aamupäivät, kun pariin päivään ei ole taas pysynyt ruoka sisällä. Ei taaskaan olisi pitänyt iloita
pahoinvoinnin loppumisesta, kun se palaa näköjään joka kerta takaisin kolme kertaa kovempana... Mutta ainakin tiedän ilman doppleriakin Minin olevan kunnossa
Pitäisi ostaa suolakeksejä, että sitoisivat nestettä. En halua näillä keleillä nestehukkaa...
Täälläkin on olleet
tunteet pinnassa, vaikka normaalisti olen sellainen ns. järki-ihminen, joka vihaa lässytystä. Nyt empatiakyky ainakin on huipussaan. Saatan itkeä sitä, että vieras lapsi huostaanotetaan tai facebookissa kiertäville videoille, joissa kodittomille annetaan ruokaa. Järjetöntä! Onneksi palaan ennalleni joskus vuoden päästä, kun pahin baby blues menee taas ohi. Eiköhän tästäkin raskaudesta järjissään selvitä.
Facebook-ryhmässä olenkin jo toitottanut järjettömästä
himosta ruisleipään. Sitä voisin syödä koko ajan (jos se pysyisi sisällä)! Listalla on ollut niin Reissumiestä kuin Hesen ruishamppareitakin, ainakin haaveissa. Ehkä tänään saan jälkimmäistä, jos niitä myydään vielä.
Monet ovat vissiin jo tunteneet vauvan liikkeitäkin? Varsinkin nämä ihmiset, joilla on lapsia jo entuudestaan. Olen hiukan kateellinen (hyvällä tavalla), kun itse en ole vielä liikkeitä bongaillut. Ehkei kannattaisi edes odottaa vielä, mutta olen hiukan malttamaton. Mulla on istukka takaseinämässä, mutta kohtu on vissiin taaksepäin kallellaan niin sydänääniäkin saa etsiä välillä aika kauan. Esimerkiksi äsken meinasi mennä jo hermot, kun pieni oli niin hankalassa paikassa ettei sydänääniä löytynyt ihan viidessä minuutissa. Ainahan sitä pelästyy, vaikka miten laatta lentäisi...
Aina_ & Mini 12+6