Mukava kuulla
Saara W:n kuulumisia. :heart:
Memamille tsemppiä sinne keskussairaalaan ja jospa olis paremmin siellä hommat kun neuvolalääkärillä.:hug:
Täällä minä käsittelen vauvalle kehtoa, saako siitä jotenkin tänne laitettua
kuvaa kun sen saan valmiiksi?? Tietääkö kukaan?
Ja minäkin muistuttelen teitä "kakkos-fb ryhmästä" olisi kiva saada sinnekkin porukkaa, kun täällä näyttää välillä olevan niin hiljaista. Vaikka itsekin harvemmin tänne kirjoittelen, kun koskaan minä en tähän koneelle pääse ja puhelimella on niin kökköä homma se.
Minä täällä odottelen vielä kovasti äitiyspakkausta ja kaikkea. Vaatetta on lapsraukalla enemmän kun kerkeää pitämään, mut haittaakse?
Meillä tosiaan ei ole seuraavaa lääkäriä/neuvolaa/ mitään tarkistuksia, ennen rv 30. Ja sekin on sitten jo äitipolilla. Vähän harmittaa kun te muut olette saaneet nähdä naperonne ultrassa ja minä en. :'( Mutta jospa se kasvaisi ja kehittyisi ihan normaaliin tahtiin tuolla. :heart:
Kovasti hän ainaki potkuja jakelee näin illalla. :stick:
Piti jotakin kysyää teiltä muilta äideiltä, mutta kun selasin vanhoja omia viestejä niin se unohtui.. :ashamed: Olen huomannut, että tämä muisti on alkanut pettää tässä. Joskus jopa kesken lauseen unohdan mitä olin sanomassa.
No jospa minä sen muistaisin kohta...
Paivih ja palleroinen 26+1
P.S Nyt muistin. Ovatko teillä vauvat ilta- vai aamuvirkkuja? Vai menevätkö samassa rytmissä kuin tekin?