Tömpsis: Mukava kuulla, että vuodot on vähentyneet. Toivotaan, että oli vaan jotain ohimenevää. En tiedä ihan tarkkaan millasia kipuja sulla on ollut, mutta itellä ainakin on joitainkin kertoja ollut ihan menkkakipumaista ja melkein yhtä voimakasta juilintaa alavatsalla ja selässä. Olen ottanut nuo ihan kohdun kasvukipuina. Samaten viime viikolla kävellessä alko alapäätä viiltelemään, hetken viilteli ja sitten lakkas. Hiukan joutu vauhtia hiljentämään, mut eipä muuta. Ja tuokin kuulemma on ihan normaalia. Ilmeisesti se aiheuttaa useammankinlaista juilinaa, kun kohtu kasvaa.
Ai
Kaislanen sulla kävi noin hyvä tuuri lääkärillä käydessä, voi ihana :heart:
Ja uusiakin me on vielä saatu :wave: Tervetuloa, kiva kun liitytte porukkaan
Oon vähän unohtunut tonne FB:n puolelle pölisemään ja unohtanut käydä täällä :ashamed:
Kerrottiin siis eilen ensin miehen perheelle, sitten mun perheelle (mukana oli myös mun mummi) ja sitten vielä ensin miehen mummille ja sitten miehen mummolle ja papalle. Päivän saldo: kamala kasa onnitteluja ja 5 ilosta itkevää ihmistä
Miehen vanhemmat itki molemmat, kun ovat tätä jo muutaman vuoden odottaneet, myös mun mummi ja miehen mummo kyynelehti. Yllättynein oli miehen serkun (myös mun hyvä ystävä) itkun pillahduksesta. Tai no onhan nän herkkis luonne, mutta
Kun siis oltiin miehen mummolla ja papalla, siellä oli myös aika hyvä valikoima miehen muita sukulaisia. Mä sain sellasen 9kk pojan mun syliin ja ei mennyt varmaan ku 10 min, kun hän jo nukahti siihen. Miehen kummitäti kävi siinä sitten sanomassa, että siitä otatte mallia, että tulee teillekin noita pieniä, johon mies sitten totes, että ei tarvii ottaa enää mallia, kun Na-dene on kolmannella kuulla jo :heart: Saatiin siis tällä aikaa itkukonsertti ja onnittelu- ja halausryöppy. Ja kaiken metelin keskellä tää pieni veteli sikeitä mun sylissä :heart: