Hei kaikille ja hyvää viikonalkua!:wave: Tämä onkin vissiin jännä viikko monelle (myös allekirjoittaneelle), koska np-ultrat alkavat lähestyä..
Kaikki taitaa nauttia alkavasta kesästä ulkoilmoissa, kun on ollut hiljaisempi viikonloppu kirjoittelujen suhteen..
Murunmami ja Ittuli, toivottavasti saitte hyviä ultrakuulumisia viimeviikolla!!!
Sanddelle ainakin onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!!:heart:
Monet on saanut sydänäänet kuulumaan kotosalla, joten ainakin
Tombattarelle ja Malttamattomalle onnittelut siitä!! Tuosta kotidopplerista on ollut paljon puhetta.. Itse vähän kahden vaihella, kun varsinkin tässä vaiheessa niitä olisi kiva kuunnella, mutta mikä stressi siitä koituisikaan, jos niitä ei saisi kuulumaan.. Ja kuinkas, kun oon kuullu, että sillä saattaa helposti kuulla vain omat sydänäänensä, että kuinka te tunnistatte ne sykkeet?
Nana, paha allergia täälläkin!:snotty: Neuvolan ja apteekin suosituksesta oon yrittänyt kärvistellä vain nenäsuihkeella ja silmätipoilla.. Jotenkin silti tuntuu, että voisko raskaus antaa pientä siedätystä, koska en koe olevani aivan niin tukossa kuin muina vuosina, vaikka nyt pitäisi olla oikein paha kevät koivuallergioille.. Mene ja tiedä..
Undu, täällä vietetään lähes koko kesä töissä, mutta pientä viikon kotimaan matkaa on suunnitteilla..
Tarkoitus nauttia kesästä täysin rinnoin tilasta huolimatta, maha näyttää varmaan sopevalta kesämekoissa..
Muutamat juhlat on tiedossa, mutta juhlatantun hankkiminen jää varmaan viime tippaan, että sitten tietää vielä juhla-aamuna mahtuvansa pukuun..
Täällä kanssa maha kasvanut/turvonnut niin, että muutamat housut on jo heitetty kaapin perukoille.. Kovasti odotan perjantain ultraa, että sitten uskaltaisi jo nauttia mahasta ja uskaltaa tuoda sen "näytille", eli pukea jotain muutakin kuin löysää hupparia päälle..
Tuo perjantai jännittää aivan järkyttävästi, niin pelkää huonoja uutisia..: /
Ihanaa auringonpaistetta luvassa...
Sofi ja ekavekara esu 11+6