Hurjasti onnea potrista pojista Vaavimasu, tombatar, *tähti, NäkkärinMuru ja HayLina ja pikkuprinsessasta nopnop!
Rödluvanille suurkiitokset pinojen ylläpidosta ja kaikille isot kiitokset vertaistuesta, näitä juttuja on ollut tosi mukava lueskella!
Pisara86: pateista kainalossa/rinnoissa: hyvähän nuo on aina tarkistuttaa varmuuden vuoksi. Itsellä ilmestyi imetyksen lopettamisen jälkeen. Tarkastuksessa todettiin ettei mitään löytynyt ja kertoi että muutokset yleensä liittyy tuohon maidontuotannon alkamiseen ja loppumiseen.
Markelat: tervetuloa mukaan ja tsemppiä loppuodotukseen!
Baby on board: itse olin aikoinani huolissaan ihan samasta. Kunnon supistukset kuitenkin kyllä yleensä huomaa, varsinkin ne synnytyksen käynnistävät. Maha on sellainen teräsbetonipallo, niin kova että tuntuu että vauva poksahtaa kohta muuta kautta ulos jos ei alakautta.
Tai ainakin itsestä tuntuu tältä. Joko ihoa kiristää tai sitten särkee mahaa/selkää/reisiä. Itse huomasin harkka- ja kunnon supistusten eron siinä, etten enää pystynyt makaamaan sängyssä kun sattui mahaan niin paljon. Kun nousin ylös, olo helpotti mutta oli jotenkin tukala ja vähän hikinen ja ahdistava olo. Sellainen levoton fiilis ettei pystynyt paikoillaan olemaan vaan piti seisoskella tai kävellä. Ja kun supistukset koveni niin ei niitä voinut olla huomaamatta ja aloin niitä sitten kellottamaan.
Tsempit kaikille sektioon meneville ja ison mahan kanssa kärvisteleville.
Itsellä olo vaihtelee päivittäin. Lähinnä pahin olo silloin kun ei saa kunnolla nukuttua, vaan tulee kukuttua pitkin yötä. Välillä taas aivan loistofiilis.
Maha ja vauva on jo tosi alhaalla. Rauhakseen koitan tehdä keskeneräisiä juttuja, vauvan tarvikkeiden laittoa ja joulujuttujen valmistelua. Yleensä tässä vaiheessa olen ollut jo ihan malttamaton että saisi vauvan kainaloon. Siinä mielessä hyvä että on tekemistä että malttaa odottaa nämä raskauden viime viikot.
Nyt pakko painua pehkuihin ja jatkaa lukemista huomenna, kauhea väsy iski. Hyvät yöt kaikille ja paljon synnytyssupistuksia niitä malttamattomasti odotteleville!
Tupuna ja Boitsu 36+3 (tai ultran 37+0)