Madicken, onpa tosi kiva ja jotenkin tosi helpottavaa kuulla, että kivuitta olet selvinnyt
Toivottavasti tuo huonovointisuuskin alkaa helpottaa. Lohdullista kyllä kuulla, että noin hyvin on mennyt, vaikka tietysti kaikki on tosi yksilöllistä. Jännä, miten erilaiset käytännöt voikaan olla, kun mulle tosissaan on sanottu joka kerta, kun sektionmahdollisuutta on väläytetty, että ensimmäinen vuorokausi menee sitten täysin vuodelevossa, eikä edes istumaan nousta. Sängyn päätyä voi nostaa pystympään, mutta siinä kaikki. Kylkeä saa kääntää, jos pystyy
Ensi viikolla saadaan varmaan "tuomio".
Nuusku, tervetuloa äippälomalaisiin! Onhan siinä selvä ero
Hengitysvaikeuksia on ilmennyt täälläkin. Yleensä helpottaa, jos vähän vaihtaa asentoa. Tosi ahdistava tunne, kun ei saa kunnolla keuhkoja täyteen. Ilmenee lähinnä istuessa, että kaipa se siinä asennossa painaa keuhkot lyttyyn.
Supisteluista, en ole kertaakaan yöllä herännyt supistuksiin. Päivisin supistelee kyllä, mutta en miellä niitä vielä mitenkään kivuliaiksi supistuksiksi. Epämukaviksi kyllä. Öisin saatan jokusen kivuttoman supistuksen tuntea hereillä ollessani, mutta en tosissaan ole vielä joutunut heräämään supistuksiin. Olen siihen erittäin tyytyväinen
Nyt on muutenkin useampi yö mennyt melko hyvillä unilla monen unettoman yön jälkeen.
Annah, mä olen antanut itselleni luvan herkutella vuodenvaihteeseen asti ilman suurempia tunnontuskia
Eipä siitä kierteestä oikein pääse muuten kuin ottamalla itseään niskasta kiinni ja päättämällä, että nyt loppuu. Yleensä olen aika tiukka omien herkuttelujeni suhteen, mutta raskausaikana ole päättänyt olla armollisempi ja kyllähän nämä kerätyt 14,5kg sen kertookin
Uuden vuoden lupauksia en yleensä tee, mutta nyt olen luvannut, että herkuttelut loppuu tammikuun ensimmäinen
Täällä poksutaan 36+0