Onnea vauvautuneille jälleen :flower:
Nonniin ultrassa käyty,painoarvio pojalle 3800g :O mutta sanoi kumminkin että voi heittää jonkin verran,kaikki hyvin masussa.
Ja sitten se kohdunsuun tilanne,kertokaas viisaammat että mitä tarkoittaa jos on sormelle auki? eli siis kohdunsuuko jo auki vai mitä,en ole ihan varma enkä siinä tohinassa älynnyt kysellä tarkemmin,oon kyllä siitä kuullut puhuttavan mutten nyt ihan varma ole asiasta.
Sanoi että voi syntyä koska vaan,supparit siis saaneet jotain aikaan,pää tuntui jo aika alhaalla kun tunnusteli ja sanoi muutaman sentin olevan vielä jäljellä tarkottikohan nyt sitten kohdunkaulaa?
Miten jos kohdunsuu kaulaa on vielä jäljellä mutta kuitenkin auki sormelle? oon ihan pöhelö näiden kanssa.
Jokatapauksessa lääkäri sanoi että vähän pyöräyttää sormella jos se lähtis sieltä tulemaan,vitsillä heitti mutta sen jälkeen alkoi tulla kipuakin ja kävely on nyt vaivalloista että tais vähän tosiaan pyöräytellä
sattuu niin paljon.
Kuulemma jos supistukset ei ole kipeitä niin eivät ole muita ku ennakoivia,eli siis täällä minäkin vielä varmaan olen jonkun aikaa kirjottelemassa,jos niitä kipeitä ootellaan.
Kuitenkin sanoi että lähtö voi tulla milloin vaan,sen verran vissiin kypsynyt kuitenkin ja sanoi että toivottavasti supistelee päivittäin,nii sais jotain aikaan.
Nyt en oo tainnut tänään tuntea kunnon supistuksia, eilen sitäkin enemmän.
Niin ja neuvolasta soiteltiin ja sinne täytys varata viimeistä aikaa loppuvkolle huomenna,ja jos ei ole syntyäkseen ennen ensvkoa,niin sit ois se yliaika polikäynti edessä ensvkolla ja neuvolakäynnit loppuu tälle vkolle.
En tiedä mitä tässä pitäs nyt aatella,no jospa se sormien pyöräyttely vähän sai jotain aikaan,ja sitten vielä paineli alhaalta häpyluuta ulkopuolelta ja se vasta ikävältä tuntuikin kun leipoi kunnola ja se paine on just siinä kohdassa älytön,koitin vaan purra hammasta yhteen.
Ajattelin kanssa kokeilla niitä kumeja alkuun nänniin jos kovin ovat kipeät,etten meinaa ostaa sitä pumppua ennenkuin tietää miten se imetys lähtee sujumaan.
Tsempit synnyttämään lähtijöille! :hug:
jemina81 ja poitsu 40+3