Nonniin ensinnäkin kiitos tosi paljon kaikille kannustajille ja jotka huomioitte viestini,äsken sitä saavuttiin sairaalasta hymyssä suin.
Ensinnäkin meni melkein kaksi tuntia ennenkuin saatiin kunnolla sydänkäyriä,kun poika melskas ja liikkui alta pois,oli kuulemma harvinaisen sitkeä tapaus
siinä sitten maatessani tunsin liikkumista ihan eri tavalla kuin kotona,olin todella rauhallisessa tilassa enkä ressannut mistään,meinasin nukahtaa siihen =) koska sain hyvää hoitoa joten vaikuttaako sitten asiaan.
Pissanäyte oli - ja päästiinpähän sitten ultraankin samalla,poju nukahteli kesken ultraamisen mutta olihan se sitä ennen ollutkin pitkään valveilla,saatiin 4D kuvia =) ja voii että miten suloinen pikkumies siellä piteli napanuoraa pikku kätösissään awww :heart:
meillä piti olla maanantaina ultra mutta kun nyt se tehtiin niin täytyy kuulemma siirtää sitä parilla vkolla eteenpäin.Ja sitten kokeiltiin miten on poika laskeutunut ja on kuulemma ihan kinnittynyt alas jo :O ja siinä samalla kuulin myös että mulla on hyvät lanteet ja napakasti täti vielä tokas että 5kg mahtuis tulemaan
tällä hetkellä meitin poika painaa 3390g joten vielähän tuo kerkiää hetkisen kasvamaan,ellei sitten meinaa tulla jo lähiaikoina.Sen verran meinaan paikat tuli kipeiksi kun lähdettiin,kävely sattuu aivan hurjasti ja painetta ja vihlontaa tuntuu todella voimakkaasti.Lopuksi otettiin verenpaineet 3min.välein ja vähän ne on koholla joten tarkkaillaan.
Ensvkon maanantaina pitäs kuulemma mennä neuvolaan mittaamaan verenpaine,verikokeet otettiin kans samalla ja ilmottelevat jos on jotain kerrottavaa.
Henkilökunta oli oikein mukavaa,ja sain kyllä kaikki mahdolliset testit siinä,tuli ehkä vielä vähän turvallisempi olo kun näki miten rauhallista siellä on ja mukavia ihmisiä ympärillä töissä,ja tosiaan kivunlievitykset otin puheeksi ja niitä saa jos on tarvis myös aikaisemminkin kuin vasta 3cm aukeamisen jälkeen.
Nyt vaan tarkkaillaan potkuja ja liikkeitä,mitään vakavaa ei siis ole onneksi tapahtunut,en ymmärrä kyllä miksi poitsu siellä myllers kunnolla mutta kotona on rauhallisempi,jospa sitä suututti kun mun mahaa kiristeltiin käyrillä ja paineltiin kunnolla
pääasia että liikkuu,ja nyt on mammallakin helpompi olla ja iskällä kans,täläkin hetkellä maha pomppii miten sattuu.
Mulla on ääni ihan maassa,en meinaa saada sanaa kunnolla suusta ja sairaalassakin sanottiin että nyt vaan lepoa kun oot noin flunssanen,välillä tuntui ettei muut kuullut mitä koitin sanoa kun meinas lähteä ääni kokonaan :O kait tämä flunssakin voi vaikuttaa vähän pojan mieleen,yhdessä kohtaa kuvissa se näytti siltä masussa kuin ois ollu pää kipeä kun piteli kättään otsallaan,muitakin tätejä se huvitti
sanoin että jospa sillekin on flunssa tullut,kun mammakin sairastaa.
Aiemmin vaistoni sanoi että syntyy yliaikaisena ja vasta kun on pakko,mutta nyt kun kuulin miten siellä oltas jo valmiudessa ja miten paikat on kipeenä en menis vannomaan,saas nähdä koska lähtö tulee,sairaalakassi on pakattu jo valmiiks
onkohan sillä vaikutusta jos on jo oikeassa asennossa tulossa,voiko silti kestää vkoja ennenkuin on tullakseen kunnolla,onko kokemuksia?
jemina81 ja poitsu 38