Heips.
Joka päivä käyn lukemassa teidän juttuja, mutta ikinä en kerkee kommentoimaan
Ihanaa kuulla hyvistä ultrakuulumisista. Me ei saatu kuopuksen rakenneultrasta kuin yksi kuva päästä, kun esikoisesta saatiin samassa sairaalassa monta kuvaa. Niin se vaan vaihtelee ultraajasta riippuen. 4D-ultraan ei olla menty edellisistä eikä varmaan mennä nytkään, vaikka vähän mieli tekisi kun tämä on kuitenkin meidän viimeinen lapsi. No onpahan reilua sisaruksia kohtaan kun ei niistäkäään ole videokuvaa
Jollain oli niitä
kipeitä supistuksia ollut. Sinuna vaatisin päästä tarkistukseen jo oman mielenrauhan ja vauvan hyvinvoinnin vuoksi. Joku jo ehdottikin, että vaikka liioittelet niitä kipuja jos eivät muuten meinaa päästää. Itse jotenkin ajattelisin, ettei vaan kukaan pääse sanomaan, että miksi et tullut aikaisemmin tms. Ja muistelen, että joku joksus sanonut, että kyllä äidin omaan vaistoon ja tuntemuksiin pitää luottaa, koska hän kuitenkin tietää yleensä mikä itsellä on tuntunut normaalilta ja mikä taas ei. Tulipas vähän hassusti ilmaisua asia, mutta pointti toivottavasti selvisi. Toivottavasti saat pian selvyyden ja kaikki on hyvin:hug:
Olikos se Adalmiina kun oli huolestunut siitä napakorun jättämästä arvesta. Mulla ei ole napakorua koskaan ollut, mutta olin helmikuussa napatyräleikkauksessa ja navan yläpuolella on 3cm vaakasuora arpi. Mulla on ed. raskauksissa maha kasvanut ihan hillittömästi ja kaikki raskausarvet mitä on tullut ovat juuri navan ympärillä. Mies sanookin välillä aurinkomasuski:heart:
Nyt sitten mietin, että miten tuo arpi levähtää raskauden aikana:O tulee varmaan tosi nätti olemaan synnytyksen jälkeen, ei tarvii enään bikineistä haaveilla... Toivotaan, että me molemmat pysytään maltillisesti "nahoissamme"
Päivitysasiaa: Mä jouduin töiden takia siirtämään r-ultraa ja
uusi rakenneultra-aika on 12.8. Jos saisi sen päivitettyä, kiitos=)
).( Masu kasvaa, mutta nyt lomien jälkeen töissä kun on niin ei kerkee niitä liikkeitä tunnustelemaan, enkä ole tuntenut niitä kolmeen päivään ollenkaan
Mutta en jaksa vielä huolestua kun niin "vähän" viikkoja eikä mitään muuta oiretta ole.
ak ja iippana 17+4