Vauvantavaroista Hankkimatta on edelleen vaunut ja sänky, pinnasuojus sänkyyn ja turvakaukalo, lisäksi jotain pienempiä juttuja kuten harsoja jne. Mua melkein harmittaa kun anoppi hommaa sängyn, ei muuten mutta en voi hoputtaa sitä ja mieli tekisi jo päästä väkertämään tosta meidän
makuuhuoneen nurkasta "vauvanurkkaa" Meille tulee anopin kaverilta hoitopöyt ja pitää kuulemma olla sit samaa sarjaa Brion sänky kans niin anoppi ostaa sen sängyn.
Meille tulee tohon "vauvanurkkaan" sänky, hoitopöytä ja seinään kiinni pieni hylly hoitopöydän yläpuolelle. Valmiina on jo ihanan pehmeää valoa antava pupun muotoinen lamppu sinne hylylle, mukava valo sitten illalla ja yöllä jos tarvii vaipanvaihtoon tms.
Ärsyttää välillä kun noiden meille saapuminen ei ole nyt omasta aikataulusta kiinni eikä pääsee niiden kanssa nyt hääräileen. Voin sit laittaa kuvaa kun nurkkaus on joskus valmis.
Vaunuja ei olla vielä ostettu, varmaan ostetaan ne ABC Designet, mutta ei vielä kun ne on sit eteisessä pölyttymässä. Kai ne kuukauden, parin sisään meille tulee, itse olen malttamaton mutta mies on käytännöllisempi.
Turvakaukalo-asiaan ollaan perehdytty. Meille tulee varmaan Maxi Cosi oli niin kevyt, suht edullinen 120 ja miellytti meitä. Ilman telakkaa ostetaan kun se telakka maksaa enemmän kuin kaukalo!
Äippähousut on olleet jo hyvän aikaa käytössä, tavalliset ei enää mahdu paitsi jotkut lökökotihousut joita voi roikottaa palluran alla.
Paidat alkaa käydä lyhyiksi, pitäisi käydä shoppaileen pitkähihaisia trikoopaitoja joissa olisi pidempi helma.. Onneksi on muutama pidempi toppi joita sit oon kierrättänyt käytössä. Yksi pesussa, yksi kaapissa ja yksi päällä
Kaikinpuolin hyvä olo odotuksesta, on tämä vaan aika kutkuttavan ihanaa. Tuolla se nykerö nytkin tökkii masussa. Ihaninta on olla tässä odottamassa yhdessä tuon ukkelin kanssa :heart:
Joskus olo on malttamaton, olisi jo joulukuu, mutta toisaalta haluan kokoa ja painaa mieleen tästä odotuksesta joka hetken.
Huomenna neuvola, pitänee kysyä tota neuvolalääkäri käytäntöä, että onko sellaista täälläpäin. Ja jee, me saadaan kelalle ne todistukset nyt ja äippäpakkaus saadaan tilaukseen!
Mutta nyt suihkuun ja kotipitsaan, ukolla on pitsanälkä kuulemma, mahtaako eiliset tuparit vähän painaa?
Illalla ehkä ihan leffateatteriin voitaisiin poiketa.
Susimieli ja Pieni 22+0 (POKSUU POKSUU!)