Höh, olikohan noi nyt menkat mulla kuitenkaan?! Kolmena päivänä minimaalista tiputtelua/tuhrua siteeseen ja muutaman kerran verta pyyhittäessä vessareissulla. Mutta mitä muutakaan se nyt, viikkoja jälkivuodon loppumisesta, ois ollu. Tulipahan tehtyä nega raskaustestikin kaiken varalta. Mutta onpa kuitenkin ne pillerit alotettu ja toistaiseksi ne ei sitten ookaan aiheuttanu vuotoa, kuten viimeksi aloittaessa! Ja @mimmi92 sehän oiskin, jos noi menkat kivuista tunnistais, mutta mulla on ollut menkat täysin kivuttomat (ja niukemmat, joskaan ei aivan noin olemattoman vähäiset) esikoisen syntymästä lähtien ja kiitollinen siitä. Ennen eka raskautta menkat alko aina kipujen kera ja ekat pari päivää piti buranaakin ottaa, että sai nukuttua.... Niin ja pillereiden muistamisesta, minä laitoin puhelimeen päivittäisen muistutuksen.
Minusta se terkka selitti, että niitä kapseleita on kahdenlaisia, toisessa laitetaan yksi ja toisessa kaksi kapselia ja se missä kaksi oisi 5v voimassa. Mutta täytyypä perehtyä vielä noihin, kunhan tässä sinneasti päästään.
@Shara kiva, että siellä positiivinen kierukkakokemus.
@Lumi87 hienoa, että yö mennyt hyvin, toivottavasti jatkuu.
Just tulin vaunulenkiltä ja vauva nukkuu. Hetki omaa aikaa, kun esikoinen touhuaa isänsä kanssa ulkona.
Nanna ja typy 10vko
Minusta se terkka selitti, että niitä kapseleita on kahdenlaisia, toisessa laitetaan yksi ja toisessa kaksi kapselia ja se missä kaksi oisi 5v voimassa. Mutta täytyypä perehtyä vielä noihin, kunhan tässä sinneasti päästään.
@Shara kiva, että siellä positiivinen kierukkakokemus.
@Lumi87 hienoa, että yö mennyt hyvin, toivottavasti jatkuu.
Just tulin vaunulenkiltä ja vauva nukkuu. Hetki omaa aikaa, kun esikoinen touhuaa isänsä kanssa ulkona.
Nanna ja typy 10vko