Täällä 5+2 tai jotain sinne päin. Tänään ollu jotenkin oireet vähemmät ku aiemmin, eli ei mitään nipistelyjä eikä nännitkään niin arat. Vähän pelottaa, että onko tää normaalia. Mutta toisaalta jos ei ole ollut mitään vuotoa tai kipuja, niin on kai se luotettava että "rusina" on kyydissä.Onnea kaikille uusille mä mietin miks pitikään toivoa enemmän raskausoireita. Vessanpöntön halailu tuli aamulla tutuksi onneks tuntui jo helpottavan, alko vaan jännittään millaseks tää voikaan mennä! Tänää siis alustavien laskujen mukaan 5+5. Tasan viikon päästä ultra ja en malttais odottaa sinne asti ollenkaan.
Mä oon tutkaillut noita paljon kans helsingin osalta ja hintahaarukka näyttäs olevan todella laaja, halvimmillaan sais kai 100€ ja kalleimman minkä löysin ni oli 175€ pelkkä ultra ja siihen muut palkkiot. Nehän kyllä kertoo mitä maksaa ku soittaa ja kyselee. Itse meinaan ens viikolla mennä joko perhearten tai aavan raskausklinikalle. Ne oli halvimmat helsingissä ainakin.Onko täällä ketään Tampereelta tai lähiseudulta ja käy ultrassa Tampereella vaikka Terveystalolla. Onko mitään tietoa mitä se varhaisraskauden ultra plus erikoislääkärin palkkio yhteensä maksaa?? Varasin ajan mut nyt mietin että riittääkö semmoseen rahat. Tai ihan muidenkin paikkakuntien yksityisten hinnat kiinnostaa. Antaa vähän osviittaa.
Juu tämä kaveri oli tullut sen verran nopeasti hedelmöittymisen jälkeen mestoille et la saattaa vielä elää Ovis oli CB digin mukaan ma ja saman viikon su näky jo haamu testissä! Heh..@Vihersmoothie Miten meillä voi olla samat päivät ja eri LA?
Edit // eikun niin, sinähän kävit jo ultrassa ja plussakin oli tullut aikaisin. Sori
Et ole ainoa pessimisti, minä odottelen jo ensi viikon keskenmenoa ja ultra-ajan perumista
Edit2 // niin ja tuo 85% on oikein hyvä todennäköisyys, ei hätää! Itselläni on masentavat 54%.