Onnea ja tervetuloa. Lisään sut listaanminäkin liityn tähän ketjuun varovaisesti..25v esikoinen joulukuu-15 tärppäsi heti ekasta kierrosta. Tokaa yritetty 5kk, jonka aikana sairastettu 1 kohtutulehdus, plussa saatu ekan kerran keskiviikkona jonka jälkeen hailuroita plussia, menkat 2 päivää myöhässä, en tosin vielä uskalla uskoa että tämä on totta. Toista toivotaan todella kovasti. Jos tää tyyppi pysyy mukana niin la 15.12. Laskurin mukaan tosin kierrot ovat olleet kaikkea 14-40 päivän väliltä.
Onnea ja tervetuloa. Lisään sut listaanHeippahei! Uskaltaiskohan sitä liittyä tänne plussanneisiin Keskiviikkona pärähti r-testiin selvä plussa. La-aamuna viiva oli vahvistunut.
Ikää 35. Minulle lapsi on ensimmäinen. Joulukuun ihme tulossa uusperheeseen, joka muodostuu minusta, avopuolisosta ja avokin 12-vuotiaasta.
Joku nettilaskuri antoi lasketuksi ajaksi 13.12.2017. Että tämmöstä ennakko-joululahjaa sit tuleville isovanhemmille En ois ikinä uskonu et plussaan näin nopeesti, tää oli yk2 (kuparikierukan poiston jälkeen).
Onnea ja tervetuloa! Lisään sut listaan.Täälläkin uusi odottaja. 17.12 / Fritang / 24 / 2. lapsi
Taustalla kaksi kohtua ja avautunut sektiohaava. Keskenmenon riski on tavallista korkeampi, joten päivä kerrallaan mennään eteenpäin. Yksi km taustalla, helmikuulta.
Kunnalliseen ar-ultraan pääsen tuon kohtumäärän takia. Pitäisi varmaan alkuviikosta soitella neuvolaan, että ehtii saada ajan
Facebook-ryhmä kiinnostaa aikaisintaan nt-ultran jälkeen toivottavasti kaikki eivät heti sinne katoa.
<3 Vaadi päästä ultraan, en halua maalailla piruja seinille mutta kohdunulkoinen voi oireilla myös noin. Jos et saa neuvolan kautta ultraa,niin soita äippäpolille sairaalaan niin pääset ultraan, jos sanot et epäilet ku. Paljon tsemppiä ja pidän peukkuja että olis harmitonta ollut tuo vuoto. Käsittääkseni se r-testin viiva voi olla haileempi joinain päivinä jos esim juonut enemmän.Mulla plussa haalistunut, kun tänä aamuna vielä testasin. Kolme päivää oli tuhrua ja kahtena päivänä kipuja. Tää viikonloppu on ollut ihan normaalia, mutta jotenkin tuntuu, että onko käynyt keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna? Täytyy aamulla soittaa neuvolaan ja kysyä apua mieltä vaivaavaan oloon. Vähän apeaksihan tuo mielen vetää. Tänään olis rv 5+2
Tervetuloa ja onnea. Lisään sut listaanUskaltaisikohan sitä itsekin ilmoittautua mukaan, vaikka aika epätodelliselta tää edelleen tuntuukin Eli eka raskaus kyseessä, laskettu aika laskureitten mukaan 3.12. Ikää on 34 v.
Oireita on ollut jonkun verran kuvottavasta olosta vatsakipuihin
Fb-ryhmä kiinnostaa myös, jos se tosiaan on varmasti salainen
Mä ajattelin myös käydä varhaisultrassa, ihan oman mielenrauhan vuoksi Mulla taitaa olla viikolla 7+2, vähän kyllä jännittää mitä siellä sitten näkyy vai näkyykö mitään. Ja kiva tosiaan että meitä yli kolmekymppisiä ensikertalaisiakin löytyyOnnea ja tervetuloa kaikille uusille! Kiva nähdä että on muitakin yli 30 v ensikertalaisia
@Taaartsan mäkin olen yhä ihmeissäni siitä miten nopeasti tärppäsi! Jokapuolelta varoiteltiin että tässä iässä (34) tulee kestämään etenkin kun olin syöny 10v pillereitä mutta ehkä meitä auttoi se että mies on 5 v nuorempi
Nyt pitäisi vaan pitää pää kylmänä ja odottaa varhaisultraa. Ajattelin käydä siinä vaiheessa kun on viikkoja hieman vajaa 7 eli juuri ennen Vappua. Olen herkästi huolestuvaa tyyppiä joten en pysty odottamaan kauempaa Meinasitteko muut käydä?
- Vihersmoothie, 34v, 1st, 3+5
@Iltatähti2017 Paljon voimia ja halauksia itselläni oireet loppuivat samana päivänä kuin kirkas vuoto alkoi. Toivottavasti saat yksityiseltä vastauksia.
Juuri tulin gyneltä ja kohtu oli tyhjä. Kivut on kovat eikä kohdunulkoisen raskauden riskiä voinut poissulkea. Odottelen kolme päivää ja käyn uusintaverikokeessa. Toivottavasti hcg on sitten jo alle 10, ja muutenkin tämä verenvuoto tyhjentäisi ja puhdistaisi paikat.
Minut voi poistaa listalta.