4D-ultrassa käytiin ja se oli aivan ihana. Niin selvä kuva bebestä ja hällä on ihan isänsä nenä, jos nyt ultrakuvasta voi niin sanoa. Ja bebellä muutenkin kaikki hyvin.
Saatiin mukaan liuta kuvia ja videokin.
Sisko oli aivan haltioissaan, kun näytin sen videon hänelle, kun tuli töistä. Ja samoin hänen avomies.
Ja onhan se video todella ihana, pieni siellä möyrii.
Imetyksestä.. (ikuinen tappelun aihe äitien keskuudessa.)
Mun on pakko sanoa, että imetykseen painostetaan (ehkä väärä sanavalinta) liikaa. Tai siis onhan toki hyvä, että imetetään.
Mutta mua jotenkin ärsyttää se, että siitä tulee heti
huono äiti leima, jos sä et imetä tai jos imetät vaan vaikka muutaman kuukauden.
Julki-imetys mua ei haittaa, mutta itse en todennäköisesti siihen pystyis.
Ja niin sitten se imetys, mä saan varmaan samantien huonon äidin leiman, mutta ollaan puhuttu miehen kanssa, että mennään sekä tissillä, että pullolla. Jos itseltä tulee maitoa, niin sitä sitten pullosta ja sitten korviketta. Mä haluan, että mies pääsee alusta asti mukaan touhuun ja saa sen yhteyden ja läheisyyden vauvaan.
Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja mun mielestä on tärkeää, että vauva saa ruokaa, tuli se sitten äidistä tai purkista.
Äitiys on muutenkin stressaavaa, kun kaikki ympärillä arvostelee sun tapaa olla äiti. Onko lapsella mitkä vaatteet, vaunut, kaukalo jnejne.
Ois ihanaa jos kaikki vois olla vaan sovussa ja antaa toisten olla äiti sillä tavalla kun hän tosiaan parhaaksi näkee.
Eli siis
aion kyllä imettää, mutta todennäköisesti vauva saa myös
ruokaa pullosta (sekä
äidinmaitoa, että
korviketta.)
Ajattelin yrittää tehdä ens viikolla
isyyspakkauksen valmiiksi.
En mä malta odottaa isänpäivään vaan annan sen miehelle varmaankin jo ens kuussa.
Mies oli niin haltioissaan jo tosta äitiyspakkauksesta, että haluan, että hän pääsee hipelöimään omaa henkilökohtaista pakkaustaan.
Eipä tässä oikeen muuta tänään.
Sisko laitto saunan päälle ja käytiin siellä ja ollaan syöty hyvin ja katsottu leffa.
Ja ihan just ollaan menossa nukkumaan.
Huomenna ois tarkoitus mennä pyörimään vähän kaupunkiin ja ajattelin katella jos bebelle löytyis jotain.
@mimmi92 meillä oli kuntopyörän hankkimisessa se ajatus just, että oli sää mikä tahansa niin voi sitte jotenkin liikkua.
Mutta no, ei se hirveen monta kertaa oo vielä käytössä ollut. Jotenkin tullut kuitenkin sit aina valittua se juoksulenkki ulkona, vaikka sitten sateessa.
Täytyy varmaan tästä sitten kun kotio mennään, niin testata, että miten menee.
@aprikoosinkukka ei olekaan (pitkä aika äitiyslomaan) ja mä joka kerta sitä pohtiessani vähän jopa järkytyn sitä miten nopeesti aika on tähän mennessä mennyt ja miten nopeasti se todennäköisesti tulee myös menemään.
Niinpäs muuten onkin nuo lasketut ajat lähekkäin. Jännä katsella, että kumpi on ennen synnärillä.
Amanda 25+2