@mimmi92 mulla satunnaisesti lenkillä tullut just tollasta repivää jännää kipua ylävatsalle, tuntuu jossain vatsan sisällä ehkä just vähän kyljissä päin. Oon ihmetellyt mitä kipua se on, mutta mennyt aina nopeasti ohi niin en ole huolestunut. Jos ne onkin jotain kohdunkannattimien kipuja sitten. Niin monenlaista vaivaa ja eri syistä johtuvaa kipua voi olla raskaudessa ettei kaikkea edes muista mikä voi tuntua. Ja niin vähän onneksi vielä mitään kipuja, ettei pienet satunnaiset kolotukset juuri hetkauta.
@Nanna-87 tsemppiä väliaikaiseen uuteen arkeen töiden parissa!

Ei ihme jos tuntuu hetken että aika kortilla.
@Hilma85 mulla oli edellisessä raskaudessa sokerirasitus rv26. Etukäteen pelkäsin huonoa oloa mutta voin sitten kuitenkin tutkimuksen ajan ihan hyvin ja lueskelin lehtiä (silloin ei ollut vielä älypuhelimia

) sen pari tuntia, mitä siellä piti aikaa viettää. Oli kyllä evästä mukana ja söin heti kun pääsin pois. Onpa teillä hankinnat hyvällä mallilla! Se on kiva, jos saa ostettua tutulta hyväkuntoista käytettyä.
@-Amanda- on se 4d ultra kiva kokea.

mä en nyt raaski mutta ihania kuvia saatiin esikoisesta.
@aprikoosinkukka tiedän tuon tunteen kun yhtäkkiä tulee sellainen tunnekuohu ja ymmärrys siitä, että me tosiaan saadaan vauva. En muista miksi viimeksi tuli mutta jonkun ihan pienen asian takia itkin onnesta kun tuntui niin mahtavalta. <3
Mä en osaa ajatella, että nyt olisi
tylsä vaihe. Musta tuntuu, että olen vasta ihan lähiaikoina alkanut luottaa tähän raskauteen ja siihen, että saadaan vauva. Tunnen päivittäin niin syvää onnea että yritän nauttia joka hetkestä ja oikein velloa siinä sisäisessä onnen tunteessa. On ihanaa kun töissä ihmiset käyneet onnittelemassa ja pari asiakastakin jo uskaltanut raskautta kommentoida. Rakastan kasvavaa vatsaa, potkuja mahassa, jokaista raskauteen liittyvää tuntemusta. On ihanaa esikoisen ja miehen kanssa keskustella tulevasta ja etenkin esikoisen mieletön riemu tulevasta on niin ihanaa. En ole tainnut elämässäni koskaan olla onnellisempi. Ja nyt kun vaivoja ei ole ja pystyn harrastamaan liikuntaa muutaman kerran viikossa ym., nautin aivan älyttömästi.
Ja voi että mä odotan sitä hetkeä kun äitiysloma alkaa ja saan jäädä kotiin. Nyt kun esikoinen aloitti koulun niin tuntuu ihan mahtavalta, että pian olen joka päivä kotona vastassa.
Listoilta voi poistaa minunkin mielestä ne henkilöt, jotka ei ole itsestään mitään ilmoitelleet. Poistetaako suoraan vai pidetäänkö vaikka joku "nimenhuuto" että tänne saa ilmoittaa jos haluaa listalla pysyä, ja syyskuun pinoon vain ne henkilöt listalle? Pääseehän listoille sitten takaisin myöhemmin jos joku jää pois.
Jos joku perustaa
fb-ryhmän niin voisin liittyä, mutta haluan kyllä täälläkin kirjoitella. Kiva pieni aktiivinen joukko täällä kirjoittelee.
Voi että kun ehti niin pitkään haaveilla raskaudesta ja katsella kaiholla muiden raskausmahoja, niin nyt on ihanaa kun saa kulkea ympäriinsä vauvamasun kanssa. Eilen jumpassa heti joku kysyi, että koska on laskettuaika. Onneksi tästä mahasta saa nauttia vielä hetken aikaa!
Lumi 21+4 <3