@aprikoosinkukka Nojoo, vaatevarasto on huomattavan paljon suppeampi mitä ennen raskautta.
Mä hengaan kotona melkein koko ajan miehen lökäreissä ja paidassa. Mies naureskelikin tossa yks päivä, että mä oon ominu hänen lempihousut.
Ja kyllä mä meinaan päälleni nyt sit laittaa ton maximekon. Olkoot sitten sopiva tai ei.
Tässä on kuitenkin raskautta niin vähän jäljellä, että yksinkertaisesti äitiysvaatteiden osto ei oo järkevää.
Mä en vielä uskalla
ristiäisiä varten mekkoa hankkia, mulla on kaapissa yksi potentiaalinen mekko, mutta epäilen, että meneeköhän se päälle ristiäisten aikaan. Ristiäiset kun olis tarkoitus pitää jo siinä tammikuun puolen välin jälkeen.
Nimi on valmiina, mutta se kerrotaan vasta ristiäisissä.
Hurjaa, että täältä voi olla huomenna jo kaksi vauvaa maailmassa!
Onneks ei oo muita juhlia tiedossa kuin nuo pikkujoulut (raskausaikana), ei tarvitse vaatetuksesta stressailla.
Tänne oli tullut yöllä reippaasti lunta ja tuullut koko päivän ihan hulluna.
Mä kävin postin hakemassa ja tuuli niin paljon vastaan, että sai oikeen voimalla mennä eteenpäin.
Ja liukasta, tosi varovaisesti sai kyllä mennä. Mutta säästyin kaatumiselta.
Muuten oon hengannut sohvan nurkassa viltin alla neuloen ja juoden teetä.
Ja ruuan laitoin kans tossa tulemaan.
@Surusilmät onneksi on jo parempaan päin.
Mä en viitsi edes aloittaa
unista.. 2,5 tuntia unta takana.
Luulis unen tulevan illalla.
Syntymäpäivää en osaa yhtään veikata.
Jos vitsin heittäis, niin sanoisin, että katotaan vaan niin tässä ollaan vielä ens vuonnakin yhdessä koossa.
Mutta siis oikeesti ei mitään hajua, vauva kun voi tulla koska vaan.
Mä pohdin melkein joka päivä(/yö) just tota, että on tää ihmeellistä aikaa, masussa kasvaa oikeasti ihminen!
Ja tulee myös pohdittua sitä, että mihin sitä naisen kroppa pystyykään.
Amanda 36+1