Voi miten pieniTäälä käyty tänään varhaisultrassa ja sielä pieni 3,4mm jolla sydän jumputti vastasi viikkoja 6+0 ja tänään 6+2. Vaikka omien laskujen mukaan 6+3. Mennään sillä sitten, muutetaan la sitten np ultran jälkeen
Miwwi 6+2
Onko sulla ollu jonkinlaista vuotoa? En ainakaa aikasemmista teksteistä löytäny? Miks olet noin negatiivinen?Vielä ei oo vuotoo näkynyt mutta parempi vaan jos lomavkolla vuotais pois tai tyhjennetään..
JepVoi miten pieni
Kyl siellä varmasti vauva on!Vielä ei oo vuotoo näkynyt mutta parempi vaan jos lomavkolla vuotais pois tai tyhjennetään..
Koska sulla on la? Täällä saa pysyä, ei siis tarvi lähteä marraskuisiin vaikka itelläkin on la joulukuussa ni jos tää raskaus hyvin menee ni olen 100% varma et marraskuussa syntyy
Mä olin kans tästä siellä neuvolassa ihan varma et taas on tm, tuli jotenkin niin flashbackinä se viime kertanen. Mut yllätys olikin suuri kun syke löytyikin. Ja sit mieltä varjosti myös helmikuussa keskenmennyt raskaus. Jotenkin epäusko siihen, et kun heti sen jälkeen tärppäsi uudelleen niin oli aika horjuva. Mut sulla on kuitenkin hcg noussut digien mukaan hyvin. Mä alotin ominpäin heti km jälkeen aspiriinin syönnin, uskon et sillä oli suuri vaikutus. Se oltais alotettu mulle jokatapauksessa rv 12 r-myrkytyksen estoon, mut luin siitä et monesti määrätään niille ketkä on saanu useita km.No eiköhän se negatiivisuus tullu esille jo edellisessä tekstissä ja muutenkin. Ohan se kiva jos pystyy olee heti hiphurraa ja näkee sykkeet.. mutta tuskinpa pienempi lääkemäärä mitään hyvää saa jos ei isompikaan..
Ohho, aika paljon hyppäsit taaksepäin! No, on sit ainakin pahin riskiaika jo ohi tietty miltä susta itestä tuntuu, jos haluat jäädä ni tottakai jäät ja toivonkin ettei täältä kukaan poistuisiLa on jo 15.11. Niin sulla olikin kai kaikki lapset tulleet jo aikaisemmin! Mutta kiva jos saa tännekkin jäädä!
Miwwi oli saanut ihania uutisia, onnea niistä! On se vaan helpottavaa nähdä että kaikki on hyvin.
Olikos pisamapeikko käynyt jo tai menossa varhaisultraan?
Syön 100mg päivässä, eli yhen tabletin. Ostin km jälkeen myös vahvaa omega 3 e-epaa, varmaan silläkin voi oma vaikutuksensa olla? Katotaan et muuttuuko annostus tohon aspiriiniin sit kun käyn siellä polilla. Meen nyt eka kuitenkin neuvolan ultraan 12+1 ni sit vast laitetaan lähete sinne siinä toivossa et pääsen sielläkin ultraanMiten tuota aspiriinia syödään?
Mähä jatkoin metforemin syömistä kun luin että seki auttais keskenmenoihin. viimeks lopetin kesken heti plussan jälkeen. Mä luulen että toi kilpparin vajaatoiminta varjostaa myös entisestään yritystä, samoin monet sektioarvet voi estää kunnolla kiinnittymisen.
Onha se hiukan surullista että ollaan oltu 2010 asti ilman ehkäsyä, nyt neljättä kertaa raskaana mutta vaan yksi elävä lapsi.. iso tiputus oli kun aiemmin tärppäs heti ja sit alkoikin nää vaikeudet.
Huomenna ois se ultra ellen käänny ovelta ku pelottaa vaikka tm olen hyvin varautunut enkä usko muuta olevan.
6+4
Juu niin mulle sillon tm aikana sanottiin et asetinta ei saa käyttää, muuten voiHei! Gyne huomas eilen että mulla on hiiva. Ostin sit canesten puikkoja mutta nyt luin pakkausselosteen ja sielä luki että jos hoitoon on tarvetta kolmen ensimmäisen raskauskuukauden aikana, on lääkärin kanssa kuitenkin neuvoteltava ennen hoidon aloittamista. Gyne sanoi kyllä että pitäis apteekista hakea, mutta uskaltaako käyttää?