T
Tytti
Vieras
Mun siskolla kaks lasta ja molemmissa synnytyksissä ei olla keritty antamaan epiduraalipuudutusta, et ilokaasulla hän on pärjännyt. Synnytykset olleet niin nopeita, et kun epiduraali meinattu laittaa, niin kohdunsuu ollut jo niin paljon auki, ettei siitä olis ollut enään apua. Mun mielestä ponnistusvaiheen kipu on lievempi kuin avautumisvaiheen kipu. Tällänen käsitys mulla ainakin on.. Olen ajatellut aluks kokeilla kivunlievitykseen rentoutumista, asentoja, ilokaasua, aquarakkuloita ja sit jos niillä ei pärjää aijon sit harkita epiduraalipuudutusta. Mulla tatuointi alaseläs, et toivottavasti se ei haittaa laittamista.
Me ollaan kans mietitty, et miten ihmisillä on varaa ostaa yli 300 000 euron taloja ja näitä taloja kuitenkin paljon myynnissä. Ei meinaan "tavalliset" hyvä palkkaisetkaan niin paljon tienaa, et sellaisiin varaa. Ehkä niitä sit ostaa rikkaat tai ihmisillä kauheesti lainaa..
Me ollaan kans mietitty, et miten ihmisillä on varaa ostaa yli 300 000 euron taloja ja näitä taloja kuitenkin paljon myynnissä. Ei meinaan "tavalliset" hyvä palkkaisetkaan niin paljon tienaa, et sellaisiin varaa. Ehkä niitä sit ostaa rikkaat tai ihmisillä kauheesti lainaa..