Kiva viikonloppu ollut. Perjantaina haettiin pojat pyörillä päiväkodista, oli ihan tajuttoman kuuma, aiemmin auton mittari oli näyttänyt +27 astetta, eikä paljoa tuullut, aika hiostavakin ilma oli. Pojat meni mummon luo iltapäiväksi leikkimään, mä menin käymään mun veljen kanssa mun serkun 20v. kahveilla tädin luona
Eilen olin poikien, mun mummun ja papan kanssa rannalla ja sieltä mentiin käymään mun äitin luona, tuli pojilla illalla nopeasti uni, kun oltiin oltu paljon ulkona, eikä Rasmus nukkunut päiväuniakaan. Tänään kävin aamupäivällä mun äitin ja mummun kanssa yhellä kirppiksellä ja sen jälkeen lähdettiin perheen kesken pyöräretkelle tohon muutaman km päähän yhteen asukaspuistoon, missä oli lapsille tapahtumaa, hevosajelua, paloauto ja pientä myyjäistä.
On ollu ihana pyöräillä pitkästä aikaa, Joonatanin kanssa tein pyöräreissuja toissa kesänä, nyt on meillä kummallakin pyörät ja molemmissa lastenistuimetkin. Jossain vaiheessa vois kokeilla silleen, että Joonatan pyöräilee itse, en tiedä, miten pitkiä matkoja se jaksaa ite pyöräillä. Kyllä se viime kesänä jaksoi pyöräillä reilun kilometrin tohon mun mummun ja papan luo, nyt varmaan vielä pitempiäkin matkoja.
Nyt olis kaikki tämän lukuvuoden koulujutut tehty ja suoritettu! Virkamiesruotsin teen tähän perään (siinä on vuosi aikaa se tehdä ), eli kirjallinen ja suullinen. Kirjallinen on ensi viikolla ja suullinen kesäkuun alussa
Ne jos vielä sais hyväksytysti läpi... En kyllä kauheesti aio valmistautua :ashamed: Jos nyt edes vähän jaksais! :/ Sain siitä anatomiasta ja fysiologiasta, jota oon eniten stressannut niin kurssiarvosanaksi H3, tää toka koe oli vahva H3, lähellä H4!! JEE! Tosi tyytyväinen oon kyllä
Muutkin kurssit on menny tosi hyvin, monta K5 tullut, muutama H4 ja yksi H3+. Rankkaakin on ollut, mutta oon kyllä yllättynyt, miten hyvin oon pärjännyt!! Ja miten oon tästä selvinnyt
Suuri apu on ollut siinä, että Sami on ollut poikien kanssa paljon, oon saanut rauhassa kotona lueskella ja sit olin myös äitin luona lukemassa jonkun verran.
Ihanaa, että noiden ruotsin tenttien jälkeen saa keskittyä vaan kesätöihin ja vapaa-aika on tosiaankin vapaata aikaa! Ei tarvi muita juttuja stressailla ja vapaa-ajalla tehdä. On meillä vähän kesälomaakin, heinäkuun kolmannella viikolla lähdetään Pärnuun viikoksi ja elokuun alussa ollaan pari viikkoa lomalla. Sille ajalle ei oo vielä suunnitelmia.
Mitäs suunnitelmia muilla on kesäksi?
Sirun perheen tauti kuulosti kauheelle, toivottavasti pienin nyt säästyisi siltä!
Nyt lopetan tän romaanin
:wave: