Meillä on Samin kanssa lauantaina 5v. kihlapäivä (ja 6v. ollaan yhdessä oltu), vietettiin sitä eilen, kun saatiin lapset mun äitille yökylään. Käytiin semmosella stand up -keikalla Helsingissä (oli hauska
) ja sen jälkeen mentiin vikat erät lätkää katsomaan (jännä peli!) yhdelle mun kavereille, jossa oli illanistujaiset. Lähdetiin oikeastaan melkein heti sen matsin jälkeen kotiin nukkumaan, oltiin molemmat tosi väsyneitä, aamulla aikaisin ollut herätys ja koko pvät töissä. Nukuttiinkin aika pitkään tänä aamuna
Ihanaa tämmöinen vapaapäivä, joka kivasti katkaisee rankkaa viikkoa, vaikka siis huomenna pitääkin taas harjoitteluun mennä
taaperoille osanotot
:hug:
Smirgelainelle perheineen onnittelut uudesta kodista ja pitkästä suhteesta pankin kanssa
:flower: Toi kurkunpääntulehdus on niiiin ikävä. Mä jo elättelin toiveita, ettei sitä kovin isona enää tulis, mut näköjään vielä lähes 4,5 vuotiaallakin tulee :/
Uneton, aika paljon on tullut noita labratuloksia nähtyä ja katsottua tuolla harjoittelussa, mut vielä en ole törmännyt kalsiumarvojen kohoamiseen lapsella, täytyykin joltain hoitajalta kysäistä! Paranemisia teidän keskimmäiselle :hug:
siru, toivottavasti ei vatsatauti teihin muihin tulisi! Se on niiiin kamala tauti :x Poikien päiväkodissakin sitä on parhaillaan :| Oikeastaan sitä nimeä lähdin veikkaamaan
Mitä mulla tuli mieleen niin oli ainoastaan Anna, Minttu, Jutta, Jatta, Jetta
Toisia nimiä en lähde veikkaamaan, liian vaikea tehtävä
Mietin lisää ja tuun sit taas päivittelemään, noi oli ekat, mitkä tuli mieleen. Onhan tässä muutama viikko aikaa arvuutella
jellona, jaksamisia sulle ihan hirveesti :hug: Tutulta kuulostaa... Varsinkin toi, kun lapset ei osaa käyttäytyä :ashamed: Musta tuntuu, että oon käyttäny kaikki keinot, ne perus uhkaamiset, kiristämiset, lahjonnat jne., ihan hävettää. Joonatanin kanssa saa vielä aika kivasti keskustelua asioista ja käyttäytymisestä, Rasmus tekee tasan ja just niin oman päänsä mukaan, että on ihan sama, mitä sille koittaa selittää |O Ihan nyt tällä viikolla ekaa kertaa, kun oltiin menossa eläinlääkäriin niin sanoin, että siellä ei sitten puhuta tyhmyyksiä ja käyttäydytään hyvin, muuten saatte mennä iskän kanssa autoon istumaan ja odottamaan (ja nyt olisin sen todellakin touteuttanutkin!!), siihen R sanoi, että "pieru on ruma sana, pierua me ei sanota"
Eikä sanoneetkaan! Mitään pissa-kakka-pippeli-pieru juttuja ei sillä reissulla kuultu. Mut se olikin varmaan vaan poikkeus
Sori, nyt tuli avauduttua näistä meidän ongelmista, mut tiedän tasan tarkkaan, millaista on, kun 2 poikaa eivät osaa käyttäytyä
Huutaminen on välillä ihan hyväksi, puhdistaa ilmaa :hug: Koittakaa jaksaa, rankkaa teillä nyt :hug:
Mut nyt täytyy lähteä hakemaan poikia mummulasta, lähdetään uimahallissa käymään :wave: